אז קיים עולם לדובים ?

אז קיים עולם לדובים ? ../images/Emo13.gif

שמעתי שיש קטע עם הסאונה בחשמונאים, אני יודע שזה סליזי אבל מאוד בא לי ללכת לראות מה קורה שם... מישהו יודע אם זה משהו שעובד היום או מחר ?
 

angelboy22

New member
קיים גם קיים

ועכשיו אנחנו הולכים לבנות עיר של דובים רוצה להצטרף ??
 

angelboy22

New member
על פניו נשמע רעיון בהחלט טוב

אבל זה סתם פרי דמיוני כרגע אלא אם כן ויש פה אנשים רציניים שיסכימו בהחלט לשתף פעולה ולהקים עיר כזו במרכז הארץ צריך לחשוב על מקום זה יכול לצאת לפועל ולהיות רעיון מעולה אולי באיזור פלמחים ?? זה יכול להיות טוב
 

stefan10

New member
גברי כפר חורפיש הדרוזי

בעלי לוק דובי סקסי אז יש כבר כפר כזה עם יערות מסביב בצפון ליד הר מירון ...
 

stefan10

New member
לא גיזעני פשוט ציון עובדה

מצידי שיהיו אסקימואיים
 

angelboy22

New member
התכוונתי ל...

נציגות דובית ישראלית לא צריך להפוך את דבריי
 

jooxz

New member
דרוזים הם ישראלים לכל דבר כמוך בדיוק

ואתה התכונת ל"יהודים" ולכן... כן גזעני.
 

angelboy22

New member
נכון התכוונתי לייצוג יהודי

אבל אני לא רואה שום דוב ישראלי הולך לגור בכפר דרוזי אני לא חושב שזה יקרה בחיים אם נרצה להקים עיר או משהו לא נוכל בתוך כפר דרוזי
 

what212

New member
בקושי יש לך מספיק אנשים למושב/קיבוץ/כפר

טוב שלא הגזמת עם עיר :p
 

jooxz

New member
אתה ממשיך להגיד ישראלי כשאתה מתכון ליהודי

"אבל אני לא רואה שום דוב ישראלי הולך לגור בכפר דרוזי" - כאמור קודם: דרוזים, כמו נוצרים, כמו מוסלמים, החיים בתחומי הקו הירוק, הנושאים תעודת זהות כחולה ודרכון ישראלי, הם ישראלים. כמוך בדיוק. כך שבהחלט יש דובים ישראלים בכפרים דרוזים. הם דובים דרוזים-ישראלים. (ואולי אפשר להתוכח אם הם דובים או לא, אם הם לא מגדירים את עצמם כאלה, אבל זה ויכוח אחר). המדינה הזו כוללת כ 80% יהודים, וכ 20% לא יהודים, שהם בעיקר ערבים. חלקם דרוזים. גם היהודים וגם הלא יהודים הם ישראלים.
 

angelboy22

New member
תגידו אתם מבינים עברית או שנדמה לי שממש לא

או שזה סתם כדי לעצבן פעם אחרונה שאני מסביר אם אתם לא מבינים בעיה שלכם לא אחזור על דבריי בשרשור פה ישוב דובי גאה בארץ ישראל ולא ישוב דרוזי גאה (כי אין דבר כזה וגם אם היה לא הייתם הולכים לגור בישוב דרוזי/מוסלמי או לא יודע מה) גם לא נראה לי שהערבים/דרוזים וכד' יסכימו לגאווה אצלם (אלא אם כן הם מחוץ לארון אבל לא נראה לי שיש רבים כאלה) וגם אם כן אני בטוח שאף יהודי ישראלי לא ילך לסכן את עצמו ולגור בכפר כזה. למרות שפה הם חיים בתוכנו ואפחד לא עושה להם כלום חבל שזה לא שוויוני מבחינתם.. בכל אופן ישוב יהודי דובי גאה .. סבבה ??? מספק אתכם ???
 

jooxz

New member
עכשיו הכל ברור :)

סתם שתדע, מושגי היופי בעולם הערבי הרבה יותר מגוונים. אם תדבר באינטרנט עם גאים מירדן או מצריים (ארצות שישראלים יכולים לבקר בהן) או סוריה או ערב הסעודית או עיראק או כל ארץ ערבית אחרת, אתה תראה שדובים הרבה יותר מקובלים ונחשקים מאשר כאן בישראל. אני לא אומר את זה כדי להתוכח או משהו, אין לי כח להתחיל פה לחנך את כל הגיזענים שרוצים להזדיין רק עם יהודים, אני סתם מציןת משהו ששמתי לב אליו.
 

angelboy22

New member
אז מסקרן אותי למה

אם יש שם מישהו גאה הוא נעלם נרצח או לא יודע מה והם מפחדים לצאת מהארו וכה אני יודע שיש שם דובים אבל זה לא עוזר שהם בירדן מצרים וכו' הם לא חיים חופשי כמונו וברגע שיראו שם שני גברים באותה מיטה הם יגיעו לכיכר העיר
 

jooxz

New member
אם באמת מסקרן אותך - תשאל

האנשים זמינים באינטרנט. אבל אני חושד שלא ממש מסקרן אותך. שאתה חושב שאתה יודע הכל. על הסצנה הגאה בביירות, על הבארים הגאים בעמאן, על הדובים במצריים... אני לא טועןת בשום אופן שהמצב מצוין ושאין רדיפות והומופוביה וסכנה ממשית, רק שבצד זה מתקיימים גם דברים אחרים, ושלא בכל הארצות זה אותו דבר ואפילו בתוך אותה ארץ זה לא אותו דבר בעיר או בכפר וזה לא אותו דבר ממחוז למחוז. הי, מוזר, גם אצלנו זה ככה. למשל במרכז תל-אביב זה אחרת מאשר בירושלים, ובבר-נוער יכול להיות מסוכן וקטלני במפתיע, לעומת זאת יש סצנה מדהימה של מין בשירותים בתחנה המרכזית בבאר-שבע. אולי אנחנו בסופו של דבר עם ככל הגויים?
 

ז י ק ו

New member
היי חובק

ברוך הבא לפורום .. אז אכן השאלה שלך קצת מורכבת. יש עולם דובים בעולם ויש קהילת דובים דיי מצומצמת כאן בארץ. רובם חברים האחד של השני... אין לנו מיקום ספציפי אבל אפשר למצוא את כולנו בפורום הזה, בלוח ההיכרויות שלנו כאן, בסאונות כשמארגנים ערבי דובים, במסיבות ה-BEEF או במסיבות הביג בויז וכמובן בחודשי הקיץ > בים :)
 
למעלה