אז רק אנחנו פה? מה? מעניין מה צריך

אז רק אנחנו פה? מה? מעניין מה צריך

להפוך כדי שיבואו לכאן עוד אי אילו ספקנים, וקטני אמונה? אולי צריך להפוך עולמות?
 

רסקול

New member
צריך שמנהל הפורום יתעניין בפורום

שהוא עצמו פתח. פניתי אליו במסרים, הוא אמר לי שהוא מומחה בפורומים כבר כמה שנים בתפוז, ואל לנו לדאוג. אני ממתין, דופק על השולחן שלוש דפיקות.
 
../images/Emo13.gif

אתם הגרעין הפותח. תנו לפורום מעט זמן להיות מוכר ברחבי הרשת. אין דבר שכזה שפורום ימשוך גולשים בימיו הראשונים,זה עניין התפתחותי.
אני את מה שצריך לעשות עושה ואני מאמין בטוב.
 

רסקול

New member
אנחנו הזרע, כאילו../images/Emo35.gif

לי מתאים להיות זרע, מעניין אם לדפנה מתאים להיות גרעין
 
כי זה לא באמת פורום אמונות טפלות

זה פורום לציניקנים.. לפי התגובות אפשר להבין מהלך החדר.. לאן יינשבו הרוחות. אז מה הטעם לחלוק את האמונות שלי, בתור אורחת חדשה בידיעה שזה יהפוך לבדיחת היום בחדר?
 

רסקול

New member
צקצק

בואי, תנסי ונראה. להשאיר חתיכת "קקי" ולברוח זו לא חוכמה גדולה, חוץ מזה את יודעת מה קורה למי שמלכלך כמוך ובורח על נפשו? אני מניח שהקארמה השלילית מהמעשה שלך תלווה אותך כל היום הזה.
 
כרגיל ההודעה לא מושלמת

ליופי של סלט עוד רסקול, אני לא יודעת באיזה צד אתה .. הצצקצק או ממשתפי פעולה של הפורום. אבל זה עניין עקרוני.. עכשיו שעשיתי שעורי בית מסתבר שהשם דפנה לוי חוזרת שוב ושוב בהודעות הצקצקיות.. אולי היא הטרולית התורנית של הפורום הזה? וחבל ..
 

רסקול

New member
דפנה לוי אינה בעיה

הבעיה לטעמי, בסוף הוא יחסום אותי, הוא מנהל הפורום הנוכח-נעדר. אם תשימי לב ברוב המקרים לוי משתרשרת אליי ומגחכת על אמונות טפלות, זכותה. אם הפורום היה פעיל יותר, דינמי יותר, זוכה לביקור משמעותי של מנהלו רב התושיה והמעשים, דפנה לוי היתה הולכת ו/או מגמדת קמעא את רמת הצחקוק שלה. הבעיה היא שלית דין ולית דיין, ואם קראת היטב אז לוי ואני הזרע, הגרעין הראשון של הפורום. אני בצד של האמצע.
 
הרמוניה מתוקה אני מתנצלת אם

פגעתי בך. אני אכן צינית, אבל ממש לא מנסה להפוך אף'חד/אף'חת לבדיחה ... (גדול עלי !!!) שאני אנסה להפוך אנשים לבדיחה?. ממש לא!!! אבל כצינית אדוקה למדתי שבכל מה שנאמין הוא יתגשם, בדיוק כמו שרסקול כתב - אנחנו שואבים אלינו את המחשבות והאמונות שבהם אנחנו רוצים להאמין ואנחנו גם נשאבים לשם ... אם אדם מאמין שהוא הוף כוס ומוצא מציאות, אני באמת תוהה מה יוכל למצוא אם יהפוך סיר. וכך גם כאשר מישהו מאמין שאם ילך מתחת לסולם ישאר נמוך, מעניין אותי מה יקרה למי שיעבור מעל לסולם. האם האמונות, והתהיות שלי הן סטירת לחי עבורך?... קטונתי. אבל הרמוניה יקרה שלי, צדיק באמונתו יחיה ואל תתני לי לקלקל לך את האמונה ו/או לשבור לך את ההרמוניה. המשך שבוע נפלא וקסום!
 
למעלה