אז שלי או ציפי

אז שלי או ציפי

הרשימה של ציפי מצויינת.
הרשימה של שלי נוראית
א-ב-ל
לדעתי, שלי הרבה יותר חרוצה, ושלי תעבוד ותשפיע (אם יהיה לה את הכח) למען גישה כלכלית סוציוליסטית.
אז למי מצביעים לרשימה או לראש המפלגה?
 

shaycohen2

New member
מצביעים לעמדות

קודם כל, את צודקת, הרשימה של התנועה מצויינת.
אני לא מטיל ספק בחריצות של שלי יחימוביץ אבל חריצות זה לא מספיק. אם אתה רוצה להוביל גישה סוציאל דמוקרטית ומדינת רווחה, צריך גם למצוא מקורות תקציביים שלא יפגעו בצמיחה. אי אפשר גם לתקצב כל מאחז מבודד (כשברור שבהסדר עתידי לא יוכל להימצא בתחומי מדינת ישראל והכסף בעצם נזרק לפח), גם להשאיר את כל הקצבאות לאברכים וגם לנהל מדיניות סוציאל דמוקרטית. עם כל הכבוד למקורות התקציביים שמציעה מפלגת העבודה, לא כולם ישימים ולא כולם נכונים.
בכל מקרה, לשאלתך, עבודה פרלמנטרית נעשית ע"י כלל חברי הכנסת, בין אם הם ראשי סיעה או סתם חברי כנסת מן המניין. אז אם את שואלת לגבי פעילות חקיקתית בכנסת, לרשימה הכוללת צריך להיות משקל גדול יותר לדעתי.
 

mr dish

New member
עמדות? אילו עמדות, בדיוק? הרי גבירתך מנהלת רק

תעמולת בחירות שלילית, תוקפת ופוגענית, ללא אמירה מבוססת, הגיונית ואמיתית.

בכל פעם שהיא נשאלת באשר לאי הצלחתה וכשלונה של "קדימה" להגיע לכל מה שהיא מאשימה את נתניהו, היא מתחמקת ממתן מענה ישיר, אמיתי ומבוסס על העובדות...

מבחינתה, נתניהו חף רק מהאחריות לפרוץ מלחמות העולם...

מתן קול לה ולחבר עריקיה, משום שטות ללא מס ערך מוסף מינימלי...

היא היורשת הטבעית של שימוןפרסמזרחתיכוןחדש, בהצלחתה לפספס כל הזדמנות שמזדמנת לה לעשות משהו בתכל`ס...לוזרית תמידית.
 

shaycohen2

New member
תהליך השלום

כשמו כן הוא, מדובר בתהליך.
לא מדובר בפעולת אינסטנט - נכנסים לחדר המשא ומתן ויוצאים כאשר יוצא עשן לבן. חשוב גם לנהל את המשא ומתן תוך שמירה על האינטרסים של מדינת ישראל, כפי שעשתה ציפי לבני בעבר. במהלך כהונת הממשלה הקודמת התנהל משא ומתן אך התהליך נקטע ולא מוצה. ממשלת נתניהו כבר לא חזרה למשא ומתן. אין משמעות הדבר שלא ניתן להגיע להסכם. ההגעה להסכם היא אפשרית ומשרתת את האינטרסים של מדינת ישראל. עוד ארבע שנים של קפאון מדיני מוחלט יהיו גרועות מאוד לישראל.
 

mr dish

New member
קישקוש ! העשן השחור שיצא מחדרו של סמולמרט

הצביע על כניעה מוחלטת לדרישות הפלסתינאצים, מבלי שהם התכופפו ולוא מילימטר מדרישתם מאז אוסלו...

אבל גם זה לא סיפקם, אז על מה יש לגבירתך לדון עימם, מעבר לגבולות 67 שהם סירבו לחתום עליהם?
 

תומס277

New member
שום כניעה

משא ומתן ותהליך מדיני חשוב שיתקיים, ציפי לבני שמרה על האינטרסים של המדינה במיוחד בתחום הביטחון, הייתה הסכמה על מדינה מפורזת, שמירה על גושי ההתיישבות והסדרי ביטחון ומה שהכי חשוב סיום הסכסוך רק שבמהלך השנים האחרונות ביבי לא קידם שום דבר ובסופו של דבר חיזק את החמאס, נתן להם את הלגיטימציה בעולם והכרה בינלאומית, גם ההכרזה באו"ם לא עזרה לנו אלא רק הציבה עובדה וזה ללא שום הישג למדינת ישראל.
 

mr dish

New member
חחחחחחחחחח....יש לך את זה....חחחחחחחחחח

הייתה הסכמה על מדינה מפורזת,
 

תומס277

New member
לא מצביעים רק על דבר אחד

ההצבעה צריכה להיות גם על ראש הרשימה, גם על הרשימה עצמה וכמובן גם על כל הנושאים שהמפלגה מאמינה בהם.
חברי מפלגת התנועה מצוינים והנבחרת באמת טובה כפי שציינת ושלי באמת חרוצה אבל רק בנושאים שקרובים לליבה, לא שאלה נושאים לא חשובים, הם מאוד חשובים אבל יש עוד נושאים שצריך לטפל בהם או להביע עמדות ולא להתמקד רק בנושא אחד, כמו ביטחון, תהליך מדיני ושלום, התנחלויות, שוויון בנטל ועוד
 
אם שלי היתה ברשימת התנועה זה היה מצויין

בגלל שמפלגת העבודה (שאני חבר בה), היא דמוקרטית , צצים כל מיני אנשים שמנצלים את זה וככה יש רשימה גרועה... חבל...

לגבי ציפי, היא מאוד איכזבה שהיא לא הקימה קואליציה עם נתניהו.
העם הצביע שהוא רוצה מדיניות ממשלת מרכז חילונית שנוטה ימינה.
2 המפלגות הגדולות היו ימין מתון (ליכוד וקדימה שמעט יותר שמאלנית מהליכוד), ורוב שאר המפלגות היו ימין.
ולכן נתניהו יכל ליצור קואלציה דתית- ימנית.
הקואלציה שהיתה במשך 4 שנים, לא ביטאה את רצון העם, וזה בגלל שציפי לא ויתרה על כבודה (ופספסה בענק לדעתי) והצטרפה לממשלת ביבי.
ובזה היא איכזבה, והרבה תוהים - מה היא תוכל כבר להשפיע עם היא לא הצליחה להשפיע עם 30 (כמדומני) המנדטים שהיו לה.

בקיצור מבחינתי הטוב היה - שלי בראש מפלגת התנועה ושאר הרשימה ציפי, מצנע וכו'
 

תומס277

New member
אני לא רוצה להגיד שהרשימה

של מפלגת העבודה היא גרועה אבל הרשימה של התנועה בהחלט יותר טובה.
ציפי אכזבה בכך שלא נכנסה לקואליציה עם נתניהו? כאשר מפלגה נכנסת לקואליציה היא צריכה להסכים למדיניות של ראש הממשלה וציפי לבני לא מאמינה לדרך, למדיניות ולמה שביבי מאמין ולא בשביל זה הציבור בחר בה, לפעמים צריך להיות באופוזיציה ואופוזיציה זה דבר מאוד חשוב בדמוקרטיה.
היא גם לא הרכיבה קואליציה כיוון שלא הסכימה לוותר על העקרונות שלה ולמעשה כבר הכל היה מוסכם מאחורי הקלעים שכל שותפיו הטבעיים של ביבי יצטרפו אליו והשאר כבר ידוע.
ולגבי הסיום שלך... למה ששלי תהיה מספר אחד וציפי אחריה, זה הרי לא הגיוני, ציפי שיש לה יותר ניסיון תהיה מספר 2 של שלי שהיא חסרת ניסיון לחלוטין? ציפי גם לא מאמינה בכל הדברים ששלי מאמינה בהם, הפתרון הטוב ביותר הוא לעשות גוש מרכז שמאל וכל המפלגות ימליצו לנשיא על המפלגה הגדולה ביותר, ציפי לבני כבר התחייבה לזה, שלי לא...
 

shaycohen2

New member
תשובה

כפי שציינתי בעבר, אני לא מאמין שביבי היה מוותר על השותפות שלו עם ש"ס, בכל קואליציה. כך, לדעתי, הוא יעשה גם בעתיד. הוא הוכיח זאת כאשר קדימה בראשות מופז נכנסה לבסוף לקואליציה ולמרות קואליציית ענק הוא לא קידם תחליף לחוק טל מתוך חשש להרגיז את החרדים. בכדי להצטרף לקואליציה, צריך להסכים על קווים משותפים. איך לבני יכלה להכנס לקואליציה עם ביבי כאשר השקפותיהם על תהליך השלום כ"כ שונות ואפילו סותרות? בלי קשר, אני מאמין שהגישה בישראל לפיה בכדי להשפיע חייבים להכנס לקואליציה בכל מחיר היא מוטעית. לדעתי, המפלגה הגדולה בגוש המיעוט צריכה להימצא כמעט תמיד באופוזיציה (מלבד במצבי חירום לאומיים קיצוניים) ולהוות אלטרנטיבה מתוך כוונה להחליף את השלטון בהמשך. כך מקובל ברוב הדמוקרטיות הפרלמנטריות בעולם. אצלנו, משום מה, השתרש מנהג שונה בשנים האחרונות. שוב, לקדימה בראשות לבני היו אמנם 28 מנדטים אך היא הייתה בגוש המיעוט. השאיפה צריכה להיות לשנות את תמונת הגושים ולא להצטרף לממשלת ימין. אם הדבר לא יתאפשר, אז הליכה לאופוזיציה היא הברירה הנכונה (אלא אם כן ביבי יחליט פתאום לשנות את עורו ולקדם תהליך שלום- מה שלא נראה סביר כ"כ).
אני חושב שציפי לבני מתאימה יותר לעמוד בראש התנועה - הן מבחינת נסיון והן מבחינת השקפה ועמדות.
 

srp

New member
אפילו מירי רגב נראית יפה יותר

בכלל בליכוד ביתנו יש מלא חתיכות.

ואילת שקד, חבל"ז. אז תצביע הבית היהודי.
 

srp

New member
ציפי בלונדינית שלי שחרחורת

מה עדיף?
טעם אישי.
בכל מקרה לפי הבדיחות לבלונדיניות אין את זה...
 

mr dish

New member


 

AB17

New member
אם אתה אומר שהרשימה של ציפי הכוללת

7 ח"כים מקדימה שנהרו למפלגה בלי לראות בעיניים רק בשביל עוד קדנציה בכנסת.
ביניהם מאיר שטרית, שבתקופה שלבני התמודדה מול מופז על ראשות קדימה, תמך במופז ותקף את לבני בתקשורת כמה וכמה פעמים, אבל כמובן כל זה לא הפריע לו לנטוש את מופז ולחבור ללבני רק בשביל לחמם את הכיסא במליאה 4 שנים נוספות.

הכוללת את עמיר פרץ, שיום אחרי הבחירות במפלגת העבודה הצהיר בגלוי שהמטרה שלו זה להשתלט על המפלגה(לא טובת המדינה, חס וחלילה).
ולאחר שנוכח לדעת שלא יצליח כי הרבה מאנשיו לא התברגו במקומות הגבוהים, נטש וברח לציפי.
וכבר היום אנחנו קוראים בתקשורת שעמיר שלנו לא חדל מנסיונות החתרנות שלו וכבר חותר תחת ציפי בכך שמנסה להריץ את אנשיו לתפקידי מפתח מאחורי הקלעים של התנועה.
איש של קומבינות, ארגזים,דילים,דוחף את אנשיו בפרוטקציות לכל מקום שאליו הוא מגיע.

ושלא נדבר על היושבת ראש, שאשכרה הייתה מוכנה להיות מס' 2 אך ורק של העבריין המורשע אולמרט.
לא מתביישת לדבר איתנו על פוליטיקה נקייה ואחרת, כשבמקביל מנסה לשכנע את אולמרט העבריין לחזור לחיינו.
ושלא נדבר על האבא של המפלגה הזאת ויד ימינה של ציפי, עבריין המין חיים רמון.
כן, זאת ציפי. הקיפה את עצמה באנשים כמו אולמרט,רמון ופרץ הקומבינטור ומשקרת בעזות מצח לציבור שהיא מביאה עמה פוליטיקה אחרת.

אני לא חסיד של שלי יחימוביץ', ובטח שלא אצביע לעבודה.
אבל יחימוביץ' בניגוד לציפי בחיים לא הייתה מנסה לחבור לעבריין מורשע רק בשביל עוד כמה מנדטים.

אם לכל הברוך הזה אתה קורא "רשימה מצוינת" אז או שאתה תמים מאוד או שאתה מנותק מהמציאות.
 

shaycohen2

New member
רשימת התנועה

רשימת התנועה כוללת בעשיריה הראשונה, בין השאר:
* אלוף במילואים עמרם מצנע:
בין שלל תפקידיו הצבאיים שימש כאלוף פיקוד המרכז וראש אגף התכנון. במהלך שירותו הוענק לו עיטור המופת (מלחמת ששת הימים) וצל"ש הרמטכ"ל (מלחמת יום הכיפורים). כמו כן, היה ראש עיריית חיפה, יו"ר העבודה וראש האופוזיציה, יו"ר הועדה הקרואה בירוחם (נכנס לתפקיד בזמן משבר קשה בעירייה והדחת ראש העיר ופעל רבות לשיפור מערכת החינוך ופיתוח תשתיות ופרוייקטים נוספים כגון עיר הבה"דים). בשנת 2007 הוענק לו "אות אביר איכות השלטון" על פעילותו כיו"ר הועדה הקרואה בירוחם. בשנת 2009 קיבל את פרס "ממשיך דרכו של בן-גוריון" על תרומתו לקידום המשק והחברה בישראל. בשנת 2010 זכה בפרס יגאל אלון למעשה מופת חלוצי ובתארי דוקטור לשם כבוד מהטכניון ומאוניברסיטת בן גוריון.
* אלוף במילואים אלעזר שטרן:
שימש בין השאר כמפקד בית הספר לקצינים, קצין חינוך ראשי וראש אכ"א.
* ניצב בדימוס דוד צור:
שימש כמפקד מג"ב ומפקד מחוז ת"א. היה לוחם וקצין בימ"מ וגם מפקד היחידה. במהלך שירותו הוענק לו עיטור האומץ על מניעת חדירת מחבלים בגבול מצרים.
* מירב כהן
חברת מועצת העיר ירושלים וממייסדי תנועת "התעוררות בירושלים", תנועה חברתית ופוליטית של צעירים ירושלמיים ששמה לה למטרה את "הבטחת עתידה של ירושלים דרך שילובם של צעירים בפרט והאוכלוסייה בכלל בעשייה למען העיר". בין המאבקים שהובילה מירב כהן:
המאבק על פתיחת חניון קרתא בשבת, המאהל הירושלמי של המחאה החברתית והמאבק לשינוי תכנית "מחיר למשתכן" לטובת אוכלוסיה עובדת.

מעניין שאתה לא מתייחס לח"כים של קדימה שעברו לעבודה (נחמן שי ונינו אבסדזה) או לליכוד (צחי הנגבי שנכנס לרשימה ואבי דיכטר ויוליה שמאלוב-ברקוביץ' שכשלו). כל אלו קיבלו מראשי המפלגות האלו (יחימוביץ או ביבי) פטור מתקופת האכשרה הדרושה בכדי להתמודד בפריימריז. זה בהמשך לכל הנסיונות של ביבי ויחימוביץ לפרק את קדימה במהלך הקדנציה ולהביא אליהם את חלק מהח"כים של קדימה. כך שהביקורת שלך על ח"כים שעברו מפלגות היא מאוד חד צדדית.
דרך אגב, מעבר בין מפלגות לפני הבחירות הוא הרבה יותר לגיטימי ממעבר לאחר הבחירות כיוון שהוא מעמיד את הנושא בפני הציבור בכדי שיקבע את דעתו. זאת בניגוד לנסיונות של ביבי ויחימוביץ להעביר אליהם ח"כים מקדימה בתחילת או במהלך הקדנציה, נסיונות שהיוו "גניבת מנדטים" וסילוף רצון הבוחר.
 

צורי80

New member
גם במפלגת הישראלים יש אנשים טובים

בכל מפלגה אפשר למצוא אנשים חיוביים,
לא בכל מפלגה אפשר למצוא 3 אנשים ב-12 הראונים שהחליפו 3 מפלגות ב4 מערכות בחירות.
לא בכל מפלגה אפשר למצוא אנשים שהתנגדו נחרצות לחוק מופז ואחר כך השתמשו בו
לא בכל מפלגה אפשר למצוא אנשים שתמכו במהלך שהוביל לעליית החמאס
לא בכל מפלגה אפשר למצוא אנשים שהלכו עם מצע אחד וביצעו מצע הפוך ב-180 מעלות, של המפלגה היריבה.
 

shaycohen2

New member
לשנות דעה זה דבר לגיטימי.

גם אני חשבתי בעבר שלהחזיר שטחים זו טעות. אדם חושב, שאיננו נעול באופן פנאטי בעמדתו, יכול גם לשנות אותה.
לעומת זאת, ברשימת הליכוד ישראל ביתנו יש, לפי ספירה שלי, לפחות 3 מורשעים בפלילים, כולל מספר 2 ברשימה (כן, ליברמן כבר הורשע בעבר, בלי קשר לתיק הנוכחי שעוד יתברר בבית המשפט). זה עדיף?
לגבי חוק מופז- מה לעשות - כשביבי מכתיב את החוקים, צריך לשחק במשחק שלו, אחרת מתחילים את ההתמודדות מעמדת נחיתות.
לגבי החמאס- מי שמחזק אותו כרגע, פנימית ובינלאומית, זה ביבי.
 

צורי80

New member
מי בדיוק מצויין ברשימה של התנועה?

עם כל אי ההסכמה שיש לי עם שלי, יש לא מעט דמויות ראויות מאוד במפלגת העבודה
את מי מצאת ברשימה של התנועה?
 

shaycohen2

New member
תשובה בהודעה מעלייך

ויש עוד. בתנאי, כמובן, שאתה מסוגל להתעלות מעל חילוקי דעות אידיאולוגיים ולהכיר בתרומתם של אנשים שעליהם אתה באופן אישי חולק.
 
למעלה