אני לא בטוח כמה זה הגיוני מערכתית
לתת לשלוחה אחת של הקו האדום לחצות את השלוחה השנייה.
 
אם כבר רוצים רק"ל במרכז העיר, לא יותר הגיוני מערכתית להחיות את הסגול? נכון שעכשיו ייבנו אותו עד גבעת שמואל, אבל (הנדסית לפחות, לא יודע בקשר לתקציבית או סטטוסטורית) להאריך אותו מנקודת הקצה בגבעת שמואל מזרחה, דרך השטח שהיום הוא שדה ריק ובעתיד כנראה יהיו עליו דירות, לרחוב העצמאות ובחזרה לתוואי המקורי שתוכנן.
 
נכון שזה יהיה יקר יותר מהארכת הקו האדום, אבל זה ישרת יותר אנשים ויספק לפ"ת קישור צפון-דרום איכותי.
אני לא בטוח כמה זה הגיוני מערכתיתאגב, בהצעה של ראשון לציון ייתכן בעתיד הרחוק גם פוטנציאל
להארכה בגיסין לכיוון מזרח עד לבר כוכבא או המכבים ומשם לתחנה המרכזית (החדשה...) כתחנת קצה גם של השלוחה (ואולי אף לתוך מרכז העיר).
וזו תהיה התגשמות חלומו הרטוב של rans778.
במקום נת"צ חסר תכלית בגיסין יהיה מת"צ מסילתי. מה יותר טוב מזה?
לתת לשלוחה אחת של הקו האדום לחצות את השלוחה השנייה.
 
אם כבר רוצים רק"ל במרכז העיר, לא יותר הגיוני מערכתית להחיות את הסגול? נכון שעכשיו ייבנו אותו עד גבעת שמואל, אבל (הנדסית לפחות, לא יודע בקשר לתקציבית או סטטוסטורית) להאריך אותו מנקודת הקצה בגבעת שמואל מזרחה, דרך השטח שהיום הוא שדה ריק ובעתיד כנראה יהיו עליו דירות, לרחוב העצמאות ובחזרה לתוואי המקורי שתוכנן.
 
נכון שזה יהיה יקר יותר מהארכת הקו האדום, אבל זה ישרת יותר אנשים ויספק לפ"ת קישור צפון-דרום איכותי.