אחוות גבריי הבניין

גיא^

אחוות גבריי הבניין

עם או (עדיף) בלי חולצה כיף לי לעבור לידך כשאתה מתכופף להרים בלטה אני כולי מתרומם אתה מזיע ואני חושב מה הייתי עושה לך ועוברת צמרמורת בכל גופי רק אל תעמוד באמצע הצומת כשאני בשיעור נהיגה - זה יהיה עצוב מאוד לי ולהולכי הרגל רק אל תסתכל עליי כי אני לא רוצה לגלות שיש לך שיני זהב ושיער מקריח

אופק L

גאווה - מאת גיא^

לא, אני לא זקוק לרחמיך למרות שחיבוק יהיה מאוד נחמד לא, אל תשים אותי על מדף של גביעים גם למרות שלאגו השבור שלי זה מאוד יועיל בקשה אחת בלבד דמיין את עצמך בנעליי __________________________________ שורשר על ידי מנהל הפורום - נא לקרוא שוב את התקנון, תודה

אופק L

There I go again - מאת גיא^

There I go again Captured by your eyes Falling into your arms Just to be around you Just to know you are there Makes everything clear I wanted this for a long time Didn’t want to be lonely But now it means much more than that to me You are everything in my world, and nothing else matters The confidence I had built in myself I destroyed it And instead I got confidence in you I only want you to be with me, us to be happy together Want you to want me I’ll do anything for you (Never felt this before) A love like this I wonder will it fade (probably would) But I don’t care This is real, what I feel I hope you feel it too And if you don’t, I don’t care Just give me a call once in a while Stop by Let me gaze at you Talk to you, smell you, feel you This would be torture, knowing you’ll never have me But not to see you anymore would be even worse ______________________________________________ שורשר על ידי מנהל הפורום - נא לקרוא שוב את התקנון, תודה

למעלה