אחים זה משהו מקרי בהחלט. לא בחרנו בהם

אחים זה משהו מקרי בהחלט. לא בחרנו בהם

והם לא בחרו בנו. קיבלנו אותם מהורינו. וכמו עם חברים לפעמים מסתדרים והאחים גם חברים, לפעמים מנומסים, לפעמים רק כאשר צריך עזרה מרגישים בצורך באח/ות. בין ילדי אין שום קשר.יש לי בן ושתי בנות. רק אם אני מזמינה אלי הם נפגשים או באירועים משפחתיים (חתונות, ברית, יומולדת וכו'). לי כאמא זה עושה עצוב. הם לא מסוכסכים ולא היו ביניהם ריבים, פשוט קרים אחד לשני, לא יוזמים למשל פיקניק משותף, או טיול, כל אחד חי את חייו . מאוד שונים באופי, לא מתקשרים סתם לשם התענינות לשאול מה שלומכם או מה קורה אצלכם. בד'כ אני המספרת לאחד מה קורה אצל השני. אותי זה מאוד מצער, עצוב לי שכך אבל אלו החיים. ההורים מצפים שהאחים יהיו בקשר קרוב וחם אבל לא תמיד זה מצליח.
 
אחים גדלים ומתרחקים אחד מן השני-

אני יכולה לומר לך שאצלנו זה מאוד דומה למה שקורה אצלך: אני עזבתי את הבית ועברתי לגור עם בן זוגי, אח של נשאר בבית, ואחותי בכלל בחו"ל. וכל אחד יודע מעט מאוד על החיים אחד של השני, והחגים אם כבר כן נפגשים כולם (מה שאומר שאחותי בארץ בביקור) בד"כ מרובים במריבות. זה צריך לבוא מן האחים אם הם רוצים לשמור על קשר טוב. למשל אני ואחותי מנסות מאוד להתקרב, אז אנחנו מנסות להתקשר, לדבר במסנג'ר או בסקייפ כך שאפשר לראות אחת את השנייה ובאמת טפו טפו נראה שהקשר תופס תאוצה לכיוון טוב.
 
אני יודעת שהריחוק בין אחים קורה בהרבה משפחות.

בד'כ ההורים הם הדבק המקשר. למרות שלי עם אחיותי היתה מערכת יחסים נפלאה, תמיד עשינו טיולים עם הילדים, התארחנו וארחנו את המשפחות של האחיות כשאחות אחת הזמינה חברים הזמינה את שאר האחיות, אנחנו 4 אחיות, והיה כיף. ילדי לא כאלה. אין מה לעשות, זה שאין לפחות קשר טלפוני לעתים קרובות ביניהם, אותי זה מצער מאוד.
 

Russet

New member
אצלנו אמא שלי התעקשה ורבה איתנו כדי שיהיה קשר

בינתיים אנחנו רק 2 גדולות אז לא ברור מה יהיה בעתיד אבל נראה שאנחנו נישאר בקשר, עם אחותי הגדולה מביניהן היה לי נתק רציני- היא ממילא אדם סגור אבל היה לי מספיק חשוב כדי שלא אפספס אותה ולכן קירבתי אותה אליי בעזרת אמא שלי אבל כאן היה מעורב הרצון שלי שהילדים שלי יהיו בקשר עם בני הדודים שלהם (הכל עתידי כמובן...)
 
אני לא רבה עם ילדי שישמרו קשר כי לכל אחד אופי

שונה. ברור שאשת הבן מושכת לכיוון של המשפחה שלה, היא קרובה אל אחיותיה . בס'ה אני חושבת שכיף לשמור על קשר עם אחים, אתם תמיד אפשר להיות כנים וגלויים בלי מסכות ובלי תחפושות. אחים מכירים אחד את השני ויש להם המון חויות ילדות משותפות, אבל .... לא תמיד דברים מסתדרים לפי ההגיון.
 
למעלה