אחרוני גיבורי התהילה.

אחרוני גיבורי התהילה.

מיכאל בן זיקרי גבר בן 45 ראה באגמון בחוף זיקים אישה טובעת יחד עם הילדים שלה. עכשיו במקרים כאלה יש אנשים שלא יודעים מה לעשות. יש כאלה שחוששים ויש כאלה שקופצים מיד למים ולא משנה אם המים גועשים קוצפים כי מיכאל ידע שאם הוא לא יעשה כלום האישה וילדיה כולם יטבעו למוות. אלא מה, המשימה לחלץ אישה ושלושה או ארבעה ילדים היא משימה לא קלה והגבר פשוט תש וטבע למוות יהי זכרו ברוך. https://news.walla.co.il/item/3371454
 
הוא לא היחיד

שהציל אחרים וטבע.היה את המקרה בנהריה בחורף האחרון והיו מקרים בעבר...לא יודע מה עובר להם בראש כשהם בעלי משפחה בעצמם אבל כל הכבוד להם..
 
נכון, הבחור מנהריה שטבע.

נדמה לי שהוא נתקע מתחת לאיזו מכונית שהייתה בתוך זרם המים. היגעתי למסקנה שיש שני סוגים של אנשים בעולם. אלה שחוששים לקפוץ (בצדק, או שלא בצדק, אני עדיין לא החלטתי.) ואלה שמבלי להמתין שנייה מיותרת, מייד קופצים וזה לא אומר רק למים זה יכול להיות שריפה, קטטה, תאונה וכו' אבל הם שם. אבל רק אם אתה בר מזל, כן? כי יש כאלה שהלכו מבלי שמישהו נקף אצבע עבורם.
 
אני גם בוכה עליו.


זכרונם של האנשים האלה לא נמחק לעולם, לא אצלי בכול אופן. זוכר בילדותי הייתי בן 8~10 היינו על החול בחוף הים אבי ז"ל מחזיק את אחותי בידיים ושמשכשך במים לא עמוקים שמגיעם עד החזה, אבל לפתע זרם חזק מאד של מים מתחיל לסחוב אותו פנימה והצידה אבי נלחץ מאד והחל לצעוק לעזרה, הוא כבר לא ידע האם להציל את עצמו קודם אבל הילדה אצלו בידיים. למזלנו הגדול היגיע מהיכנשהו מלאך בדמות בחור צעיר שעמד על שפת החול ואמר לאבי מה לעשות אמר לו לא להתנגד לזרם אלא להמשיך איתו. למרות שזה מאד מפחיד אבי נשמע לבחור הזה ובאמת הזרם משך אותו לאורך כמה מטרים אבל באותה נקודה זה הפסיק ומשם הוא צעד עם אחותי לכיוון החוף. אחרי זה אבי סיפר לנו שהוא היה בדילמה קשה האם לשחות ללא אחותי כדי להציל את עצמו? או לטבוע יחד איתה. אני באמת לא יודע כיצד זה היה נגמר ללא אותו "מלאך".
 
יש סרט מלפני שנים רבות

עם קיאנו ריבס\כשכדור הארץ עמד מלכת.חייזר מגיע להשמיד את המין האנושי כי בני האדם הורסים את כדור הארץ ואז הוא מגלה שבני האדם יש בהם משהו מיוחד.יש קטע בסרט שהחייזר נפגש עם חייזר שנמצא בכדור הארץ 70 שנה,והחייזר שנמצא בארץ אומר לזה שהגיע:המין האנושי הוא מקרה אבוד אבל אני נשאר כאן למות,אין לי הסבר אבל אני אוהב אותם..
 
מעניין, מה שם הסרט?

אהבתי מאד את הסרטים בכיכובו של ריבס. החל מ"מטריקס" דרך "ספיד", גם "עורך דינו של השטן" עם אל פאצ'ינו הענק. אפילו "קונסטנטין" היה יפה בעיניי ועכשיו הטרילוגיה המצויינת באקשן, "ג'ון וויק". תשמע הבחור הזה הוא עילוי קולנועי.
 
למעלה