אחרי אימון ראשון בחדר כושר

RedStrawberry

New member
אחרי אימון ראשון בחדר כושר

שלום, חזרתי אתמול להתאמן בחדר כושר לאחר הפסקה של כשנה. כצפוי, היום בבוקר התעוררתי עם שרירים תפוסים בישבן, ברגליים ובידיים בגלל האימון האינטנסיבי אתמול (40 ד' על ההליכון, ועוד כמה סטים במכשירים אחרים). מחר אני אמורה להתאמן שוב אז השאלה זה האם להתאמן למרות הכאבים שבוודאי עדיין יהיו קצת מהם גם מחר, או לחכות עד שזה יעבור ולחזור לאימון ??
 

חן M

New member
אשמח אם תכתבי במדוייק

אילו תרגילים ביצעת וכמה חזרות ?
 

RedStrawberry

New member
אינני זוכרת את שמות התרגילים

כיוון שזה רק אימון ראשון שלי. כאמור התחלתי עם ההליכון 40 דקות הליכה במהירות שהגיעה בהדרגה ל- 5.5 קמ"ש , הגברתי ל6 קמ"ש אבל זה היה קצת יותר מדי בשביל אימון ראשון והורדתי ל5.5 . לאחר מכן, בצעתי תרגיל על אופני כושר במשך 5 דקות. ואחרי זה הלכתי למכשיר שמחזק את שרירי הידיים , תסלח לי שאני לא יודעת להגיד שמות התרגילים אבל אנסה לתאר מה היה בדיוק - המכשיר הזה שעולים עם הברכיים על מתקן כזה ומרימים ידיים למעלה אל ידיות שתלויות למעלה וצריך לעלות למעלה עם הידיים וזה מושך את המשקולות למעלה ולמטה .. בערך 10 חזרות. והיה עוד מתקן שאני זוכרת שזה מעין חתירה שיושבים וצריך למשוך ידיות קדימה ואחורה כשהמשען של הכיסא צמוד לבטן. גם כן בערך 10-12 חזרות. אחר כך מתקן שמחזק את הבטן - בשיפוע כזה שצריכים לרדת למטה ולהתרומם למעלה בלי הידיים. גם כן 10 חזרות בערך. עוד מתקן שיושבים על כיסא מסתובב וצריך לתפוס את הידיות עם הידיים ולהסתובב ימינה ואחר כך שמאלה.. לכל צד בערך 18 חזרות. כל האימון לקח כשעה וחצי. ויש לציין שהכל בהדרכת המאמנת שם שהדגימה לי קודם על עצמה על המתקן ואח"כ בדקה שאני עושה טוב ועזבה אותי עד שסיימתי את הסט ואז עברנו למתקן הבא וכך הלאה. עלי לציין שגם לפני יותר משנה כשהלכתי לחדר כושר אחר בפעם הראשונה בחיים שלי, אחרי האימון הראשון הגוף כאב מאוד כי לא הייתי רגילה בכלל ולקח כמה ימים עד שזה עבר ובשאר האימונים כבר לא היה כואב בכלל. עכשיו זה חזר אחרי האימון הראשון אבל בעוצמה הרבה יותר פחותה. ועוד שאלה - אחרי אימון לפעמים אני מרגישה קצת רעב אז מה כדאי לאכול אחרי אימון ?
 

RedStrawberry

New member
תוספת

אם זה משנה, התרגילים נועדו לעיצוב וחיזוק הגוף ולא להרזייה כיוון שאין לי בעיית השמנה.
 

חן M

New member
לטעמי

-את יכולה להפחית מכמות זמן ההליכה לפחות לשבועיים הראשונים ואח"כ להעלות את זמן האימון או את עצימות האימון בהדרגה . - מס' סטים לכל תרגיל בשבועיים הראשונים זה : 1-2 ס' שוב בכדי לתת לגוף להתאקלם לעומסים . לאחר מכן את תוכלי להעלות ל 2-3 ס' מכל תרגיל . -בכל אופן תשתדלי להיצמד למדריכ/ה שאת סומכת ותשדלי לעדכן תכניות אימון לפחות כל חודשיים .
 
למעלה