אחרי יום קשה במיוחד

אנפה2

New member
אחרי יום קשה במיוחד../images/Emo53.gif

יש לי שאלה, לאחר צילומים ובדיקות במרפאות החוץ בתל השומר, אמי קיבלה לעשות מיפוי עצמות, כי כנראה שיש עוד שברים פרט לאלה שרואים בצילום. והמלצה ללכת לשיקום. שאלתי את הרופא אך מסדרים שתלך לשיקום, הוא אמר שהוא לא יודע, אבל שאני אבקש מהעובדת הסוציאלית בבית האבות (הדיור המוגן). דיברתי איתה והיא אמרה שלא היא מסדרת את זה אלא ביה"ח, וכך מטרטרים אותי מאחד לשני , ואני כבר בוכה מרוב עצבים. כאשר המוסדות רוצים כסף , הם בדיוק יודעים להגיד לך למי לשלם, אבל כאשר הם צריכים לתת שרות הם מוציאים את הנשמה. אמי חברת קו"ח כללית, יש לה מכתב מרופא ביה"ח שהיא זקוקה לשיקום, האם מישהו עבר תהליך כזה ויכול להנחות אותי . ב ב ק ש ה , עיזרו לי.
 

גנגי

New member
ומה עם הרופא האישי שלה בקופ"ח?

בד"כ הקופה עצמה מפנה לשיקום. נסי לדבר עם הרופא שלה או עם המזכירוּת הרפואית בקופ"ח.
 

אנפה2

New member
לא ישנתי כל הלילה../images/Emo7.gif

מרוב עצבים ודאגות, הרופא האישי שלה נמצא בבית אבות של משען, ושם גם נמצאת המזכירות הרפואית. והם מעונינים שהיא תיכנס למח' הסיעודית שלהם שם עולה 16 אלף שקל לחודש , ואין להם שום אמצעים לשיקום אורטופדי. אמי היתה שם 4 ימים לאחר צאתה מבית החולים והתחננה שיוציאו אותה משם, כבר כתבתי על זה ששבוע ימים לא רחצו אותה שם. כרגע היא בחדרה בבית האבות עם מטפלת רוב שעות היום, אבל אם הרופא אמר שהיא צריכה שיקום , אז צריך לתת לה את זה היא חברת קו"ח, ואני חסרת אונים מול המערכת שמטרטרת אותי.
 
ללכת עם המכתב

לרופא המחוזי בקופת החולים ולבקש עבורה התחייבות כספית לשיקום. כשמקבלים את ההתחייבות, פונים לשיקום ומבקשים תור (ומציינים שיש התחייבות!). באיזה מחוז אתם??
 
ואפשר גם

ללכת הפוך ולקבל הכוונה איך לסדר התחייבויות מבית החולים השיקומי. אם הייתם בתל השומר, אני מניחה שאתם מהאזור. פני למערך הגריאטרי ושאלי שם איך הכי קצר להגיע אליהם. תאמיני לי הם יודעים
 
את יודעת משו

לפני 8 שנים עבדתי במחוז דן פ"ת כאחראית מחוז בדיסציפלינה שלי... היום ניסיתי לשוטט באינטרנט למצוא מי מנהל המחוז כיום - ויוק! סוד מדינה. הכל כתוב שם על הרופאים, המכונים, השירותים התשלומים... רק לא מי המנהל, מי סגנו, איפה הם יושבים וכו'. בכל מקרה אם הם לא זזו משם, הנהלת מחוז דן פ"ת יושבת ברמת גן ברחוב הגילגל. ועכשיו שאת אומרת פ"ת - מה עם בית רבקה? לקופ"ח כללי יהיה אינטרס לשלוח אותה לשיקום תחילה במתקנים שלה ורק אחר כך להסתבך עם התחיבויות לתה"ש - לא?
 

גנגי

New member
אגב, שמעתי על המקום הזה

הרבה טובות. באמת. גם מאנשים שאושפזו שם, וגם מהחברה הכי טובה שלי, שעבדה שם (ולא היה לה שום אינטרס לספר סתם).
 
למעלה