אחרי שוג'יטה וטראנקס יצאו מחדר

mysterious V

New member
אחרי שוג'יטה וטראנקס יצאו מחדר

הנשמה והזמן בסאגה של סל, וג'יטה היה כבר סופר סאיין 2? גם טראנקס?
 

gokussj2

New member
לא

שניהם היו אסנדד סופר סאיין ( אולטרה סופר סאיין) טראנקס הגיע לרמה יותר גבוהה של זה ע"י ניפוח השרירים יותר מאשר וג'יטה
 

Kingeh

New member
אסנדד זה סופר סייאן 2.

אולטרה סופר סייאן זה כמו שהיה עם טראנקס.
 

segev1989

New member
וג'יטה לא היה סופר סאיה 2 הוא היה ס

סופר מאקיטה זה מעיין שלב שהוא יותר חזק מסופר סאיאה אבל הוא לא סופר סאיאה2
 

gokussj2

New member
"וג'יטה סופר מאקיטה" אוקיייי....ם_ם

פשו תקרא את ההסבר שלי זה הנכון
 

segev1989

New member
טוב עכשיו אתה סתם מחפש בקטנות

אני בסך הכל היתבלבלתי בגלל הגירסה האנגלית
 

mysterious V

New member
הוא לא הגיע לסופר סאיין 3

ממש מעניין היה לראות איך הוא היה נראה. חבל שלא עשו, היה יכול להיות ממש מגניב.
 

Artoo Detoo

New member
הסבר כללי

שוג'יטה וטרנאקס יצאו מחדר הזמן וג'יטה היה אולטרה סופר סאייאן, טראנקס עדיין לא. בקרב נגד סל טראנקס הפך לאולטרה סופר סאייאן, וניפוח השרירים לא קשור, זה רק כדי להבדיל בין טראנקס ס''ס רגיל לבין אולטרה ס''ס. טראנקס לא הגיע לעוד צורות סאייאנים מעל לאולטרה סופר סאייאן, במשחק בודוקאי 3 שכתבו שלטראנקס יש את ס''ס 2 התבלבלו, הם התכוונו לאולטרה ס''ס. וג'יטה הפך לס''ס 2 כשהפך למאג'ין, גם לאחר מכן וג'יטה המשיך להיות ס''ס 2 (בתוך הבטן של סופר בוו, ובסרט עם טאפיון, שכביכול מתרחש לאחר הקרב נגד קיד בוו). וג'יטה לא הפך לס''ס 3.
 

mysterious V

New member
כן, אני יודע שהוא לא הפך לס"ס 3

רק אמרתי שזה יכול היה להיות ענק. עכשיו אני נזכר שאין סיבה שוג'יטה היה הופך לס"ס 2 אחרי חדר הזמן, בגלל שגוהן היה הראשון שהפך לס"ס 2, וזה היה משהו מיוחד.
 

gokussj2

New member
דווקא

ניפוח שרירים כן קשור , האולטרה סופר סייאן שוג'יטה וטראנקס השיגו זה בעצם יכולת לטעון יותר כוח לשרירים ולכן הניפוח וכמובן שהחיסרון זה האיטיות ככל שמנפחים את השרירים , בכל אופן הרמה של האולטרה זה הניפוח עצמו , גוקו וגוהאן כשיצאו מהחדר היו משהו שניתן להגדיר נטורל סופר סייאן (טבעי) כאשר מה שהם עשו בעצם זה לחזק את הרמה של הסופר סייאן בלי הצורך לנפח את השרירים כי הם הרגילו את הגוף שלהם להישאר במצב סופר סייאן באופן קבוע ואז זה לא דורש מהם מאמץ והם יכלו להוציא הרבה יותר פוטנציאל כוח מהסופר סייאן, בעצם הסופר סייאן זה היה המצב הרגיל שלהם כך שהרמה של הלחימה היא הרבה יותר גבוהה. כשוג'יטה וטראנקס יצאו מהחדר , כבר הייתה להם היכולת החדשה לנפח את השרירים או במילים אחרות הם כבר היו אולטרה סופר סייאן , אבל כמובן שכשהם יצאו הם היו במצב רגיל כי לא היה צורך בזה באותו רגע , מה שהם עשו בקרב עם סל זה פשוט לטעון את הכוח אבל בכל אופן כשהם יצאו מהחדר שניהם היו ברמה של אולטרה סופר סאיין
 
לדוגמה

אולטרה סופר סאיין זה ברולי בסרטים אשר המהירות לא משפיעה עליו מכיוון שהוא הסאיין האגדי...
 

gokussj2

New member
בעעעעעעע

לא , אולטרה סופר סייאן זה זה שהמהירות כן מושפעת מהגודל של השרירים והוא נהיה איטי, הרמה של ברולי אף פעם לא נאמרה באופן רשמי
 
נכון

במצב אולטרה סופר סאיין המהירות מושפעת אבל לא על ברולי מכיון שהוא הסוםר סאיין האגדי...
 

gokussj2

New member
שמע

אני לא כל כך בטוח שהרמה שלו היא אולטרה סופר סייאן , הוא איזה סוג של סופר סייאן שמתחזק אוטומטי עם השנים בלי כל קשר לכך שהוא נלחם או לא , לכן הוא גם חזק מגוהאן סופר סייאן 2 , רואים את זה בסרט "שובו של ברולי"
 

Artoo Detoo

New member
פחחח, תקשיבו

קודם כל לרמה שגוהאן וגוקו היו כל הזמן ס''ס קוראים פול פוואר סופר סאייאן, שהם נשארים בצורה מבלי לבזבז אנרגיה. דבר שני, ברולי הוא לא אולטרה סופר סאייאן, הוא סופר סאייאן רגיל, הוא פשוט הרבה יותר חזק ונראה אחרת (שיער ירוק-זהוב במקום צהוב-זהוב) בגלל שהוא הסופר סאייאן האגדי. במשחקי הבודוקאי הם פשוט קוראים לצורה סופר סאייאן אגדי.
 
למעלה