אחרי 10 שנים, אני לא מאמינה שאני סופסוף בשלב של הפורום הזה

barbarit20

New member
אחרי 10 שנים, אני לא מאמינה שאני סופסוף בשלב של הפורום הזה

שלום לכולן. נשואים עשר וחצי שנים. ברזומה שלנו שני היריונות טבעיים שהסתיימו במפח נפש, ואז שנים של טיפולים ללא תוצאות והפלה אחת אחרי IVF בשנה שעברה. עכשיו אני אחרי החזרת שני עוברים מוקפאים כשביום ה12 בטא הייתה 409. יומיים אחרי זה בטא 843 ויומיים אחרי, בטא 1554.5.
היום אני בשבוע 5+5 ואני חייבת להתייעץ.
א. אני לוקחת שלוש טבליות אנדומטרין ביום, ותודה לאל זה עוזר כי אין דימום כלל. הבעיה היא שיש לי בעיות עיכול רציניות בגלל זה, ואני מדממת רקטלית בכל פעם שאני בשירותים. יש לי טחור פנימי (סליחה על הפירוט) ואני מתלבטת מה לעשות. לא רוצה שהרופא יחליף לי את התרופה ואת המינון, כי בפעם שעברה התמיכה לא הייתה מספיקה וזה הסתיים בהפלה.

ב. אני לא יודעת איך להיות בטוחה שהכל בסדר. אחרי הבטאות נקבע לי תור לרופא לשבוע 7+6 לראות שק היריון ודופק ועד אז אני לא יודעת אם הכל תקין שם. אשמח לעזרתכן :)

כמובן שאף אחד לא יודע, ועל כן אין לי את מי לשאול..

תודה רבה
 

Tuli231

New member
ברוכה הבאה לפורום!

קודם כל המון המון מזל טוב!
לגבי שאלה ראשונה, הדבר היחיד שעזר לי (ועדיין עוזר) זה נורמלקס. מותר להשתמש בו בהריון והוא סידר לי את "העניינים" תוך 3 ימים. שום דבר טבעי (שזיפים, שמן זית וכו') לא עזר.
לגבי שאלה השניה, בשלב כבר בודאות יכולים לראות את שק ההריון ואולי אפילו דופק. אולי תוכלי לקבוע תור מוקדם יותר או להגיע לרופא בקופה?
הריון קל ובידיים מלאות!
 

barbarit20

New member
תודה רבה טולי

אקנה נורמלקס, מקווה שיעזור. בינתיים מצאתי משחה שמותרת בהיריון ונראה כי היא מועילה.

לגבי הבדיקה - בעלי חושש ללכת משום ומעדיף לחכות לבדיקה אצל הפרופסור שלנו עוד שבועיים בדיוק ואני מבינה אותו, אבל מפחדת להיקשר בשבועיים הקרובים בלי לדעת אם הכל הולך כשורה..
 
למעלה