אטרף- מבולבלים ? גם הם !

itziki2

New member
אטרף- מבולבלים ? גם הם !

יוצא לי לא מעט ליראות באטרף פרופילים פיוטיים על זה חיפוש אהבה וחיפוש האחד והיחיד ועל להיתכרבל בלילות הקרים כפיות. אתה מתלהב שולח לבן אדם הודעה, והוא אומר שהוא מחפש למצוץ זין גדול (קרה לי אתמול אמיתי לגמרי). וזה חוזר בכל מיני גירסאות: מחפש אהבה - ושם תמונה של הזין שלו מחפש אהבה - והוא בכלל נשוי מחפש אהבה - ורוצה שתבוא תזיין ותלך. האם יש פה משהו יותר עמוק שאצל גברים , במיוחד הצעירים יותר אין אפשרות להבחין בין סקס וקשר רומנטי ?
 

tsooriel

New member
לגמרי נכון

אבל זו ה"קהילה" שלנו .. ויודע מה ? גם אנחנו חלק מהקקה הזה .. והבעיה הגדולה יותר היא שאנחנו לא באמת עושים משהו כדי לשנות את זה ..
 

itziki2

New member
יש בזה גם משהו יותר עמוק

אותם נשואים ותפוסים ודיסקרטים ומיתנסים וכו' בעצם משדרים לנו שדרך החיים שבחרנו בה וכל ההקרבות שעשינו הן לחינם. כי הינה -אנחנו יכולים לזיין גברים בקלות מהצד וגם להקים משפחה עם אישה. -אנחנו לא צריכים להיתפשר על עבודה מאוד חשובה בגלל שיש שם הומופובים. -יכולה להיות לי חברה שאני אראה להורים ובכל זאת אני אזיין הומואים פריירים ואני אגיד להם שאני רציני. דווקא הם מבססים את ההומואיות כעשייה של סקס וזהו. מישהו אמר לי פעם בפירוש -למה אני צריך לצאת מהארון ? רק בשביל להזדיין עם גברים מידי פעם?. רומנטיקה ואהבה וזוגיות זה עם אישה. וגם מהקהילה שלא מבינים את העניין הזה ואומרים לי מה יש לי נגד גברים נשואים ושאין להם בעייה לשכב איתם. ברגע שנבין את זה ונדחה את הנשואים והדיסקרטיים וכו' מהשורות שלנו - זאת כבר התחלה טובה.
 

ז י ק ו

New member
העלת פה כמה נושאים לדיון

בקשר לפרופילים באטרף... למעשה לא אגזים אם אומר ש-85% מהגולשים שם מחפשים סקס, לא ?! זה יותר קל מאשר ללכת לסאונה או ללכת לגן או בכלל לעשות ביד :) אז אני לא מתפלא אם ניק כמו "מחפש אהבה" יפגין בולבול לתפארת מדינת ישראל בתמונות שלו... כי הוא רוצה לתפוס 2 ציפורים במכה: גם זוגיות אולי ואם לא אז גם סקס... בקשר לגברים הנשואים... בוא לא נשפוט אותם, אני מאמין שכל אחד מבשל את הדייסה שלו אבל אני לא מקנא באותו גבר שנשוי לאישה ונהנה גם להזדיין עם גברים מהצד. זה עולם אכזר, לא ?! זה עולם קשה שבו הוא לא יכול להיות מי שהוא עצמו אלא לחיות בשקרים... אחרים יגיעו שזה אפילו שווה טיפול פסיכולוגי :)
 

itziki2

New member
אני ממש לא שופט אותם זכותם לעשות מה שהם רוצים

אני גם יכול מאוד להבין מאיפה זה בא. אני כמעט בטוח שכל הומו באיזשהו שלב חשב על האופצייה הזאת של להיתחתן עם אישה להביא ילדים ולחיות ככה. אני רק אומר שאני אישית לא רוצה כל קשר עם אדם כזה, כי אני זה שיכול להיפגע מיזה בסוף.
 

Strongbear

New member
צודק

כל מילה נכונה !זה מניסיון ??
 
תגדיר קהילה

מעולם לא חתמתי על טופס שמשייך אותי רשמית לקהילה כזו או אחרת. זה הגיוני שאלה שמסתובבים כל יום עם שניים אחרים, ייצרו יותר תהודה. אבל אלו שעם בן-זוג לא ייצרו את הרעש הזה. זה לא מעיד על כיוון מסוים.
 

stefan10

New member
יש גם גברים מסוג אחר בקבוצות הדובים פה ובכלל

שכן מחפשים אהבה וזוגיות ולא פלירטים מיניים . אני אישית סגרתי מזמן את האטרף שלי כי אנני מחפש פלירטים בהצלחה לכולם
 
למעלה