איזה אוכל מומלץ לסעודה מפסקת?

Aקראי

New member
איזה אוכל מומלץ לסעודה מפסקת?

אני לא יודע אם יש קשר, אבל בשתי השנים שעברו, בכל פעם, הסעודה המפסקת שאכלתי לפני יום כיפור, הסתיימה בשלשולים איומים, שהתחילו ממש ברגע תחילת הצום. בשנה שעברה זה היה ממושך במיוחד, ונמשך גם לתוך הצום עצמו, במשך ערב שלם.
 

Aקראי

New member
מתברר שאני לא זוכר מה אכלתי...

מוזר, אבל אני לא מצליח להיזכר. בכל מקרה, סביר מאוד להניח שהיו שם בשר, אורז ותפו"א. אני זוכר שבאחת השנים אכלתי חמין כסעודה מפסקת, אבל אני לא בטוח שזו הייתה אחת הפעמים שהסתיימו "עמוק" בשירותים.
 

Ultra arta

New member
שנה שעברה

אכלתי מרק עוף, עוף, ירקות ואורז מלא... שתיתי רק מים ולא קפה\תה כי זה משתן ומצמיא(והפסקתי כמה ימים לפני עם הקפה\תה כדי להרגיל את הגוף לחוסר קפאין)
ממליצים בד"כ על אוכל לא מתובל מדי, חיטה מלאה, מרק כלשהו, ירקות... דברים משביעים ובסיסיים.

גם אני חליתי ביום כיפור וברוב טיפשותי אפילו לא שברתי את הצום(מה שהחמיר את הכל, מה שגרם לי לשבוע של אינפוזיות ואשפוזים...), אצלי זה היה וירוס- אולי גם אצלך
 

Aקראי

New member
זה היה לך בשנה שעברה?

בשנה שעברה הגעתי למסקנה שזה היה וירוס, כשראיתי שהשלשולים נמשכים גם ביום ואפילו ביומיים שאחרי הצום, אבל לא הבנתי את זה בזמן אמת. חשבתי שזה בגלל האוכל עצמו, בגלל העמסת יתר של כמויות של אוכל. השיא היה כשזה תפס אותי גם בבית-הכנסת המאולתר שבמנהל הקהילתי, ובמשך חצי שעה נתקעתי שם בשירותים, כשאני לא רואה את הסוף... הדרך משם לבית שלי היא בהליכה ארוכה, ומאוד דאגתי ממה שצפוי שם.

גם אני, כמוך, לא שברתי את הצום, אבל מאותו רגע והלאה נשארתי בבית. החלטתי שאם זה מחמיר, ואם אני אראה שאני על-סף עלפון, אני אשתה. זה לא הגיע, ובניגוד אלייך גם לא הגעתי למצב של אשפוז.
 

The LadyKiller

New member
מה שיש אצלנו לפניי הצום,

זה תמיד מרק, אורז, קציצות..
מה את אכלת שזה קרה לך?
 

Aקראי

New member
כמו שכתבתי למעלה

למרבה ההפתעה אני לא זוכר מה אכלתי לפני הצום גם בשנה שעברה ולפני שנתיים.
 
למעלה