איזה כיף! ושאלה על דירות...

toasted

New member
איזה כיף! ושאלה על דירות...

שלום לכולם, ובמיוחד למי שלומד במכללה למנהל. איזה כיף שפתחו לנו פורום. כל הכבוד למי שהשקיע. זה אפילו שווה להכניס קצת תוכן ולתת למפרסמים סיבות לבוא (אמר טוסטד והסתכל למעלה על הפרסומת הקופצת המעצבנת של פרטנר, ובאותו רגע חשב שוב על מה שאמר). אז הנה, כמו שהבטחתי בנושא, שאלה נוספת בעניין דירות בראשל"צ או בסביבה... ואפילו סיפור. התחלתי ללמוד בסמסטר הזה מנע"ס במכללה, ובתור ירושלמי החלטתי שאני חייב למצוא דירה להשכיר, כי אני לא מהטיפוסים שמקבלים יפה את זה שצריך לעמוד שעות בפקקים כל בוקר שני. החלטתי שאני רוצה משהו שקט ופסטורלי, אבל אחרי שלושה חודשים של חיפושים הבנתי את האמת - אין ממש באזור הזה משהו שקט ופסטורלי. אולי שקט (יחסית), אבל לא פסטורלי. בסוף מצאתי דירה מקסימה בנס ציונה, אבל החוזה היה כזה שהייתי חייב לחשוב עליו טוב (20,000$ ערבות בלתי מותנית זה קצת מוגזם בתור בטחון, לא?). אז דיברתי עם בעלי הדירה ואמרתי להם שאני מוכן לשלם את כל השכירות מראש, רק שיורידו את הערבות המשוגעת הזאת. אשתו של בעל הבית היתה מאוד חביבה והסכימה מיד. הבעיה היא שיום לפני שהייתי אמור להכנס לדירה, בעלה התקשר אלי ואמר לי בתקיפות שהוא צופה חיים מאוד קשים איתי ושאני לא אעז להתקשר אליהם יותר ("ברור?!?!?!"). בלב כבד, ויומיים לפני שאני אמור להגיע ליומי הראשון במכללה, חיפשתי בקדחתנות דירה להשכיר. כבר הייתי מוכן להתפשר על הרבה דברים, העיקר שאני אוכל לקחת את הארגזים שבחדר שלי ולשים אותם במקום שאוכל לגור בו. מצאתי במרכז ראשון דירה משופצת של שני חדרים, מבפנים מאוד יפה, ומבחוץ הרעש לא פוסק לרגע. נכון, מתרגלים איכשהו. אבל עדיין זה לא נעים לחיות מעל כביש שלא מפסיקות לנסוע בו מכוניות, כש50% מהעשן נכנס הביתה כשהחלונות פתוחים. כל מני שיכורים מסתובבים כאן בלילה וצועקים בכל מני שפות, כנופיות של ילדים עם שרשראות וסקייטבורדים עושים הרבה רעש ויש איזה אלטזכן אחד שלא שמע על זה שביום שישי בבוקר אנשים רוצים לישון. יש גם דברים טובים כאן, אבל העניין הוא שחשבתי שאולי בשביל 450$ לחודש אני אוכל למצוא משהו יותר שקט וחביב. כאן אתם נכנסים לתמונה - מישהו מכיר איזורים טובים לגור בהם שקרובים למכללה נגיד מקסימום 10 דקות נסיעה כשאין פקקים? וכשיש פקקים אולי 20 דקות מקסימום? למישהו אולי יש איזו דירה מקסימה שהוא מפנה ומחפש מישהו שיחליף אותו? דבר אחד רק - בבקשה - לא בונקרים מתחת לאדמה. ראיתי כמה וכמה כאלו ואני די הגעתי למסקנה שאני צריך אויר לנשום. שבוע טוב שיהיה. טוסט.
 
אומנם אני לא מכירה דירות באיזור

אבל אני ממליצה לך קודם כל, לפרסם מודעה על גבי לוחות הפורום, חוץ מזה, אתה תמיד יכול לנסות בהומלס, שהוא אתר מצויין (אני מצאתי דרכו כבר כמה דירות...) בהצלחה!!!
 

nsti

New member
אוי... זה ממש מוכר לי...

לקח לי 7 חודשים למצוא דירה. מה לא ראיתי? ראיתי המון בונקרים מתחת לאדמה
וזה פשוט הסיוט הכי גדול לחפש דירה. אני חושבת שבסופו של דבר מוצאים את מה שרוצים אבל צריך הרבה סבלנות וכמובן, זמן (משהו שלרובנו אין). תנסה לחפש איפה שמיקה הציעה, בהומלס. יש להם אחלה הצעות, מבחר גדול מאוד של דירות (אני נשמעת כמו פרסומת...) ותנסה גם את מד"ס. הם אומנם מתרכזים באיזור ת"א אבל לפעמים אפשר למצוא שם דירות גם באיזורים של ת"א רבתי (כמו ראשון).
 
למעלה