איזה מין קוסם אני?

ofer976

New member
איזה מין קוסם אני?

אז ככה...אני לא מכיר פה אף אחד...וזה הזמן כן להכיר! אז קדימה ענו על השאלות!
פרטים אישיים
שם:
שם משפחה:
גיל:
עיר מגורים:
מין
:
קסמים
ממתי התלחתם לעסוק בקסמים?
קסם אהוב?
יצא לכם לעשות מופע קסמים?
יש לכם אתם אינטרנט שבו יש מידע עליכם או אתר קסמים שהכנתם?
כמה קסמים יש לכם:
אוהבים קסמים עם חיות?
אתם מפרגנים לקוסמים אחרים?
לסיכום
מה בישבילכם זה קסמים? -תחביב -תחביב שאני מאוד אוהב אבל לא יעסוק בזה שאני יהיה גדול. -החיים שלי, רק קסמים, כל הזמן וכל החיים. שבוע טוב
עופר
 

ofer976

New member
עונה../images/Emo152.gif

פרטים אישיים שם: עופר שם משפחה: שחורי גיל:14 וחצי עיר מגורים: תל אביב מין:
קסמים ממתי התלחתם לעסוק בקסמים? אויי...אני ממש לא זוכר. מגיל מאוד קטן. קסם אהוב? השק שמעלים דברים. יצא לכם לעשות מופע קסמים? כן...ת'אמת המון פעמים. יש לכם אתם אינטרנט שבו יש מידע עליכם או אתר קסמים שהכנתם? עשו לי אתר קסמים בישבילי, אבל פסוף התחרתתי. כמה קסמים יש לכם: אז ככה: יש לי את על ההוסף של "פשוט קסם" יש לי 4 קופסאות קסמים מחו"ל. המון קסמים מחנויות ספרים. 3 קלטות ללימוד קסמים 2 ספרים ללימוד קסמים...אווח...יש המווווון אוהבים קסמים עם חיות? לא. לדעתי זה התעללות בחיות. אתם מפרגנים לקוסמים אחרים כן. אם אני רואה מופע קסמים אני פשוט מתלהב כמו ילד קטן, אני לא הורס לו ואומר כמו כולם " הא..אתה עושה ככה". זה מעצבן אותי שעושים לי את זה, אז אני לא אוהב לאחרים. לסיכום מה בישבילכם זה קסמים? תחביב שאני מאוד אוהב אבל לא יעסוק בזה שאני יהיה גדול.
 

12ShakirA12

New member
עונההההההההה../images/Emo152.gif

פרטים אישיים
שם: שאקי (שם בדוי
)
שם משפחה:
גיל: 18 ויום
עיר מגורים: רמת גן
מין:
קסמים
ממתי התחלתם לעסוק בקסמים
המממ לא זוכרת האמת
קסם אהוב
יש כמה...
יצא לכם לעשות מופע קסמים
לא
יש לכם אתם אינטרנט שבו יש מידע עליכם או אתר קסמים שהכנתם
כמה קסמים יש לכם
הממ כמה יש לי או כמה אני יודעת
? יש לי משהו כמו 7-8 נראה לי.. לא ספרתי ממש
אוהבים קסמים עם חיות
אתם מפרגנים לקוסמים אחרים
בהחלט
לסיכום
מה בישבילכם זה קסמים
-תחביב -תחביב שאני מאוד אוהב אבל לא יעסוק בזה שאני יהיה גדול. -החיים שלי, רק קסמים, כל הזמן וכל החיים.
זה לא ממש "החיים שלי".. זה תחביב שאני אוהבת, ויהיה נחמד אם אני כן אעסוק בו בעתיד
שבוע נעים
 
"הנה אני בא"

שם:אלדר שם משפחה:טורנר גיל:28 עיר מגורים: כרגע אזור במקור מרעננה מין: זכר ממתי התחלת לעסוק בקסמים? בסביבות גיל 7 קסם אהוב? לא בטוח שזה יגיד לכם הרבה אבל MIND POWER DECK וPSIMBOLDECK יצא לכם לעשות מופע קסמים? כן, זה היה בפורים שעבר למבוגרים. יש לכם אתם אינטרנט שבו יש מידע עליכם או אתר קסמים שהכנתם? יש את שפן www.shafan.co.il כמה קסמים יש לכם: וואו! שאלה קשה...לי אישית יש קרוב ל 50 אבל אני נגיש מאוד לעוד כמה מאות! אוהבים קסמים עם חיות? ממש לא מושך אותי, בכלל אילוזיות לא עושות לי את זה. אתם מפרגנים לקוסמים אחרים? וודאי! אם הם אנשים טובים בקוסמים מוצלחים-למה לא ?! מה בישבילכם זה קסמים? עיסוק מאוד מרכזי בחיי, תחביב נפלא וכיף גדול!
 

T h e G r i m

New member
הוא אה מי זה בא ראש הממשלה הבא...

מי אני? את זה אני שומר קצת לעצמי... גיל: מעל 20... מגורים? בדרום החם והרחוק... מתי התחלתי לעסוק בקסמים? בצורה די רצינית לפני שנה וחצי..תמיד אהבתי קסמים אבל ממש ללמוד התחלתי לפני שנה וחצי.. קסם אהוב? ואו יש הרבה, בעיקר בקלפים...האמבישס תמיד מוכיח את עצמו... מופע? היו כמה, שום דבר בתשלום...אני תמיד מסתובב עם קסמים עלי ובכמה פאבים יצא לי לעשות מיני מופעי רחוב...אבל לא לקחתי כסף מאף אחד...היה נחמד...אבל לא משהו שהייתי מעלה על במה... אתר? אני אוהב את האתר של שפן...מלא מידע דברים נחמדים וקסמים טובים... כמות קסמים? לא יודע...אני מניח שכמה עשרות אני כל הזמן רואה ולומד...אבל לוקח רק מעט עם עצמי הלאה.. קסמים עם חיות..? כל העיסוק הזה ביונים וכאלה נראה לי לא נחמד...אני חושב שזה גובל בהתעללות...אבל כמובן שזה תלוי בקוסם שעושה את זה יש קוסמים שעושים מופעי חיות מצחיקים ונחמדים..הכל תלוי בקוסם.. מפרגנים? תמיד..שיהיה רק בהצלחה לכולם... קסמים- תחביב מפותח שאני מקווה לעבוד בו קצת...ובכלל..לעשות כיף לאנשים... שיהיה שבוע מעולה!!
 

omry18

New member
הפעם התור שלי (-: !

שם: עומרי שפ משפחה: ישי גיל: 12 וחצי (אבל ניראה הרבה יותר גדול)... עיר: בנימינה מין: זכר התחלתי לעסוק בקסמים ברצינות יותר ב 3 שנים האחרונות, בעיקרון כבר בגיל 6-7 הייתה ההופעה הראשונה שלי עם ערכה קטנה כזאת, ביומולדת של אחותי... קסם אהוב... אממ... יש המון! כן יצא לי לעשות הופעות קסמים, ואני עדיין מופיע (אומנם לא הרבה, אבל פה ושם)... אתר אינטרנט , בנתיים לא... יש לי הרבה גימיקים שמשמשים אותי להופעות במה, פה ושם גימיקים שמשמים אותי להופעות רחוב או קלוז אפ, אבל בעיקר חשוב שתהייה חפיסת קלפים זמינה...! והרבה ידע , מסרטים וחברים... עם אני אוהב קסמים עם חיות, עדיין לא יצא לי להיתנסות עם חיות, זה מאוד תלוי איך הקוסם מתייחס עליהם ועובד איתם... האם אני מפרגן לקוסמים אחרים? בטח, בכיף! אבל לא תמיד לכולם, זה תלוי גם בבן אדם לפעמים (-: ! קסמים בישבילי זה חלק בלתי ניפרד ממני, תחביב מהנה ביותר, ואשמח להיתעסק בזה בעתיד, בנוסף למקצועות אחרים...
 
למעלה