איזה שוטרים נפלאים יש לעם שלנו, אהההה?

תכף רואים שאין לך שמץ מושג כיצד מערכת החוק במדינה מתוקנת

עובדת, או לפחות אמורה לפעול. אבל בשביל זה אני כאן, יאיר.
כדי להסביר ולהיות על כורחי מורה נבוכים.
תראה יאיר מוטק. הבעיה היא אינה המשטרה. הבעיה היא השופטים השמלאנים הרכרוכיים הרחמנים בני רחמנים. (כמעט אמרתי "המ#דיינים" אבל בסוף התאפקתי.
) לכן על המשטרה מוטל תפקיד לא פשוט, היא חייבת להביא בפני השופטים עובדות מוכחות. וגם אז אולי אותם שופטים ישלחו את העבריינים לכמה חודשי עבודות שירות.
לו מערכת בתי המשפט היתה קצת יותר רצינית ושולחת את העבריינים לתקופות מאסר קשות עם עבודות פרך (כמו בארה"ב) אז היית רואה את טייבה, טירה ואום אל פחם מצחצחים את הנעליים של המפכ"ל.
וכל פעם שהשר לבטח"פ "אוחנה" היה מפליץ אז ראשי הערים הערביות (כאות תודה) היו רצים כדי לנשק לו את הת_ת.
אז אתה מבין יאיר? זאת לא המשטרה... זה אתם השמאלנים אשר דורשים "צדק חברתי" עבור אחיכם הערבים (ראה ערך בלאדי בלאדי בלאדי ככר רבין) וכך סירסתם את בתי המשפט והפכתם אותם למערכת של רכיכות רפוסות ואימפוטנטיות שאינן מסוגלות לזרוק כמה ערבים מסוממים לבית סוהר, מקום אשר בנו במיוחד בשבילם.
 

שחר 6761

New member
חוקים ? ...אולי אינך יודע אבל במדינת ישראל לבג"צ יש סמכות לבטל חוקים אשר חוקקה הכנסת.

אני מתפלא על ההיתממות שלך.

האקטביזם השיפוטי של נשיא בג"צ בדימוס אהרון ברק בעט ברגל גסה בעיקרון הפרדת הרשויות והפך את מדינת ישראל לדיקטטורה בגצ"ית וכל זאת מפני שהשמאל אינו מצליח לשוב לשלטון באופן דמוקרטי.

במשך עשרות שנים אנו עדים להשתלטות זוחלת של מערכת המשפט על הדמוקרטיה הישראלית...וכך יש לנו פרקליטות מדינה אשר מסרבת לעבור בדיקות פוליגרף , אכיפה סלקטיבית נגד פוליטיקאים אשר אינם מתחשבים דיים ברצונם של הדיקטטורה....ראה דוגמא שר המשפטים לשעבר יעקב נאמן אשר העז להודיע ליועמ"ש מיכאל בן יאיר על פיטוריו ועוד באותו הערב התוודע על פתיחת חקירה פלילית בעניינו - הוא נאלץ להתפטר מתפקידו ולימים זוכה מכל אשמה אך אף אחד לא החזיר לו את הקריירה הפוליטית שלו אשר נגדעה באיבה.

זה מה שקורה כשפקידים ממערכת המשפט הופכים להיות "הריבון" במקום נבחרי ציבור וזה בדיוק מה שהדיקטטורה מבקשת לבצע בנתניהו , היא רוצה לגרום לו לפרוש , לרוקן את הרוח ממפרשיו ובכך לנטרל את רצון רובו המכריע של העם היהודי אשר בחר בו. (לנתניהו יש רוב מוחלט גם בקרב כל אזרחי ישראל , יהודים וערבים )

"אכיפה סלקטיבית" היא האמאמא של השחיתות , מדובר בהסתאבות במסווה משפטי , שלושה תיקים "תפרו" לכאורה לראש ממשלה מכהן רק בכדי לאלצו לפרוש מתפקידו...בושה וחרפה....הכל לכאורה כמובן.

אבל הדמוקרטיה משנסת מותניים ומשיבה מלחמה שערה , עוד מעט לא יהיה מנוס מחיקוק פסקת ההתגברות , מהלך זה ישיב את הדמוקרטיה לאזרחי מדינת ישראל.

יאיר יקירי , מדינת ישראל לא תשוב ותהיה נחלתם של "יפי הבלורית והתואר" טרום שנת 77 , הסתיימה התקופה בה שלטתם בישראל באמצעות פנקס אדום וגזענות ממסדית מתועבת.

"ארץ ישראל הישנה והטובה" חלפה לבלי שוב , אט אט אנו נאזן את מעוזי השמאל האחרונים שנותרו , נשיב צדק והגינות אל מוסדות חשובים אלו , אמן כן יהי רצון.

ולגביך ?

אני מבקש להציע לך הצעה , אני מוכן לממן עבורך ועבור זוגתך כרטיסיי מחלקה ראשונה באל על לכל מקום בגלובוס אליו תחפוץ להגיע וכל זאת בתנאי שלעולם לא תציב את כף רגלך על אדמתה הקדושה של ארץ כנען , מה דעתך ?

שמאלנים רבים מבקשים לרדת ממדינת היהודים רק בשל שלטון הימין , כמות הבכי והנהי פשוט מדהימה , חמיצות אולטמטיבית משוועת , כל כך רע לכם לחיות יחד עם אחיכם "הבבונים הניאנדרטאלים" עד כי אתם משוועים לחברה "תרבותית" יותר ואני מוכן לספק לך את מאוויך הכמוסים.....אם תרצה בכך.

וואלאק , בימים הכי קשים של הסכם אוסלו וממשלת השמאל , ימי האוטובוסים המתפוצצים והזוועות לא העליתי על דעתי לרדת מארץ אבותיי ההיסטורית......ורק אתם מקרינים נומך קומה , בכיינות , פינוק , אוטואנטישמיות וחוסר פטריוטיות.....בושה !

אני לא מכליל , יש עדיין שמאלנים פטריוטים וציוניים אך הם הולכים ונעלמים....מתפוגגים.
 

שחר 6761

New member
כרגיל , ססמאות על גבי ססמאות וקינוח באמצעות התנשאות שמאלנית טיפוסית אשר מסתירה מבוכת ידע גדולה.

נחשפתי לא פעם אל עמדות הפרקליטות והיועמ"ש בנוגע לשלושת כתבי האישום אשר לעניות דעתי "נתפרו" לנתניהו ואני יכול לומר לך שהטלת ספק ביושרת הפרקליטות בהחלט מתבקשת... שלא לדבר על חלקים בלהב 433 והאופן בו הם מנהלים את חקירותיהם.....אבל עזוב , אומרים ש "הספק הוא האבא של התבונה" ואני מהין לומר כי אתה מעולם לא שמעת על פתגם זה. התקשורת מלעיטה אותך ואתה בולע בהנאה מבלי להטיל ספק מינימלי והמצחיק הוא שאנשים מסוגך מכנים אנשים מסוגי בכינוי "עדר"...


תיק 4000 עומד על כרעי תרנגולת , אין ספק בעיני שהוא יפול.
תיק 2000 עומד על כרעי תרנגולת , אין ספק בעיני שהוא יפול.

סיכוי ההרשעה הגדול ביותר מצוי בתיק 1000 שגם הוא ענין של אכיפה סלקטיבית ופרשנות מוטה אך לעניות דעתי נתניהו בהחלט יכול להיות מורשע באישום מינורי זה....אבל עוד חזון למועד , נתניהו ימשוך את משפטו על גבי שנים ארוכות עד שיחליט לפרוש מרצונו החופשי ולא בשל התיקים אשר לכאורה נתפרו לו.


"דפי המסרים של הליכוד" ? שוב אותו תקליט שחוק , אפילו פייסבוק אין לי...חחחח
 
שחר? מה שאתה מציע ליאיר זה בעצם "טרנספר".


זה לויפה.
אבל אתה יודע מה אני הכי אוהב אצלך? כשאתה רואה מולך איש שמאל.. זה כמו לנופף סדין אדום מול שור זועם.
 
איזה שוטרים נפלאים יש לעם שלנו, אהההה?


אמש לא יכולתי להתאפק ורצתי להפגנה בתל אביב. כי אני אוהב לראות את השוטרים שלנו בפעולה. היה שם צלם של איזה עיתון שמאלני בשם "תומר" כמדומני. הוא ניסה לצלם תמונות שלא יחמיאו בהמשך למשטרה הנפלאה שלנו. אבל אז קפצו עליו כמה שוטרים חזקים שרירינים וחמושים מכף רגל ועד שוש. הפילו אותו ארצה, והוא חטף...חחחח כמה שהוא חטף.
זה ילמד אותו לקח חשוב מאד בחיים. זה ילמד אותו להיות כתב הגון ולא מוטה. זה ילמד אותו שלא להתעסק עם שוטרים טובים. זה גם ילמד אותו שלא להפריע לשוטרים המסורים בעת מילוי תפקידם החשוב. חזרתי לביתי עייף קצת אך מאד מרוצה. מרוצה מכך שאני יודע שיש לנו משטרה חזקה. ובעיקר יש על מי לסמוך.
 

שחר 6761

New member
יכחיש ככל שירצה , יאיר מבין היטב על מה אני מדבר.

למילה "טרנספר" קצת בעייתית שכן אני בסה"כ מנסה להגשים את חלומותיהם של אותם אנשי שמאל עליהם כתבתי. הם מייחלים ללכת מפה בשל פינוק , תסכול בשל אי יכולתם לשוב לשלטון , גזענות כלפי חלק מאחיהם היהודים להם הם בזים מעמקי נשמתם , חמיצות , שנאה תהומית ומטורפת אשר הביאה אותם לתמוך באבי תוכנית הגרעין האיראנית אובמה תוך כדי הוקעת ראש ממשלתם אשר נלחם כארי על בטחון ילדיהם , שלא לדבר על תמיכה מרצון בממשלת מיעוט אשר תלויה למחייתה במפלגת תומכי טרור.

רע להם במדינת היהודים ואני רוצה לסייע לחלקם להגשים את חלומותיהם , מה רע בכך ? כך אני עוזר להם ובמקביל עוזר לעם היהודי בציון להתחדש ולצמח שורשים עבותים ועמידים יותר מאלו אשר נבלו.

אט אט צאצאיהם יטמעו בין הגויים בשל "נאורות יתר" וברבות השנים נשכח לחלוטין כי הייתה תקופה בה שושלתם הייתה חלק מאיתנו....
 
למעלה