איזורים סחירים ושכירים

di9010

New member
איזורים סחירים ושכירים

מעוניין לקנות דירה להשקעה (במחיר של כ 630K) בחיפה/קריות.
הקריטריונים שהכי חשובים לי (לפי הסדר):
שתיהיה סחירה, שכירה, תשואה גבוהה.
סחירה -אני ארצה למכור אותה בתוך 5-8 שנים. ואהיה מעוניין לכמור אותה בתוך 6 שנים. במחיר של לפחת קרן צמודה למדד + 2% שנתי (וזאת מבלי קשר לשכ"ד)

שכירה - שיהיה קל להשכיר ורצוי לתקופות ארוכות.
ואחרון חביב, תשואה. רצוי כמה שיותר גבוהה בהתחשב ב 2 התנאים למעלה..

האם תוכלו להמליץ לי על איזור בחיפה/קריות ?
כמה תשואה בערך אוכל לקבל באיזורים שאתה ממליצים?.

מהן הקריטריונים שחשובים בדירה?
האם יש מתווכים שמבינים גם בחיפה וגם בקריות ויכולים לייעץ בנושא?

המון המון תודה רבה
 
דירה להשקעה קריטריונים

דירה להשקעה בסכום שהגדרת יכולה לקבל שכירות של 2000-2300 , כאשר האלמנט החשוב ביותר כיום באזורינו הוא מצב הנכס , נוצר עודף היצע בשנתיים האחרונות ולכן ככל שהדירה תהיה יותר "מזמינה" היא תושכר יותר מהר ובמחיר ראוי . לגבי בקשותיך לתשואה - אם מישהו היה יודע , כולל אנשי מקצוע בתחום , שהנדל"ן יעשה כזאת קפיצה היו קונים דירות להשקעה פי כמה וכמה . כלומר לא ניתן לנבא עליות מחיר בנדל"ן ובטח לא בכמה , ניתן לקבוע פגישה עם בעל מקצוע מהאזור שייתן לך ניתוח של השוק המקומי שכוללות תוכניות פיתוח אזוריות ואז תוכלו לקבל החלטה על אזור הקנייה בעל הסיכויים הטובים ביותר לדעתכם לעליות מחיר . למשל נתקבלה החלטת ממשלה לבניית נמל ימי ה 3 בגודלו במזרח התיכון בחיפה , שאמור לספק 5000 מקומות עבודה ויגביר משמעותית פעילות תיירותית ועסקית בעיר , נתון זה אמור להשפיע על ביקושי הנדל"ן בחיפה בין היתר .
 

di9010

New member
איזה איזורים מומלצים לפי הקריטריונים הנ"ל?

תודה על התשובה.
 
המלצה על מקומות בחיפה

אני ממליץ על שכונת נווה שאנן רבתי כולל רמות רמז , והאזורים היותר זולים בחלק התחתון של נווה שאנן - תל עמל , נווה פז ונווה יוסף . כדי להיות יותר ספציפים חייבים לערוך שיחה מקדימה בנושא התקציב , המימון והציפיות מהשקעת הנדל"ן . כמו כן אחד המאפיינים החשובים ביותר כיום בדירה להשקעה הוא רמת השיפוץ , חיפה סובלת מעודף היצע של דירות להשקעה והדירות המשופצות מושכרות הכי מהר ובסכומים גבוהים יותר .
 
למעלה