איים באק

איים באק ../images/Emo13.gif

התעצבתי לראות שהפורום קצת שומם... אז החלטתי להביא אותה בשירשור בו אני מסכם בקטנה כל פרק שאני רואה. מרתון הפיג'מות היר איי קאם!
 
לא פרק חדש עדיין, אבל

ראיתי עם אחים את "חדשות טובות" ו"הומור" (פרקים 11 ו12), ואני חייב להגיד שאלה ללא צל של ספק שני הפרקים הכי טובים העונה. קורעים מצחוק, באמת קורעים. ברמה של "הטובים מכל העונות", וזה אומר הרבה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
חדשות טובות../images/Emo47.gif

עד כה, מבחינתי זה ה-פרק של העונה!!!! יצא לי לראות אותו כבר 3 פעמים (+יחד עם חבר שלא עקב אחרי העונה וביקש לראות את הפרק הכי חזק של העונה
) ובכל פעם אני נהנה מחדש
 
../images/Emo202.gif פרק מצולם

פרק טוב! אהבתי מאוד את הרעיון הזה, ונחמד לראות שחן קלימן השתתפה בכתיבה של הפרק הזה. הבדיחות המשוחזרות היו בטעם, הבדיחות החדשות היו מצחיקות מאוד, ורואים שהייתה הרבה השקעה בפרק. הקטעים עם הסלואו מוושן הרגו אותי מצחוק, וכמה שזה רדוד גם אילן קובי ועודד בתור בנות הפאוור פאף
כמה הערות בכל זאת: - החצי הראשון של הפרק היה מוצלח בהרבה מהשני, שכבר קצת הרגיש נמרח. - הפרק הזה רק הבליט לי כמה עודד התדרדר. הוא פשוט מעביר את השורות שלו כל כך הרבה פחות טוב מבעונות קודמות. ממש כאילו הוא פונה לקהל של ילדים בגן.
 
ועוד הערה, לכל העונה

כמעט תמיד יש מעבר חד מדי בין הפאנץ' הסופי של הפרק לשטיפת הכלים, זה מרגיש מאולץ ונותן טעם רע לפרק טוב.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
לדעתי חן קלימן לא הייתה שותפה לכתיבת הפרק

פשוט היא הייתה התסריטאית של "הפרק המצולם", ובפרק הזה שיחזרו כביכול את הטקסט של הפרק המצולם.. אז לדעתי החשיבו אותה שוב בתור תסריטאית לפרק חח
 

טווול

New member
פרק טוב עם טיפה אכזבה..

ממה התלהבתי ששמעתי על הפרק הזה והוא היה מצחיק אבל ציפיתי לרמה יותר גבוהה של ביצוע היה לפרק הזה פוטנציל אדיר ושוב הם לא הגיעו למימוש מלא לדעתי, בכללי פרק טוב ומצחיק ועכשיו שאלונה חזרה לארץ הייתי מצפה לתפקידון קטןןן נו שיעשו בשבילנווו
 
../images/Emo121.gif סודות של שתיקה

עוד פרק מוצלח! זה פרק יובל סגל כל כך קלאסי, אני כבר מזהה את הפרקים שלו על ה5 דקות הראשונות. בדיחות מתוחכמות (אילן: "תקשיבו לי טוב עכשיו, אני לא צוחק!" נתן: "אם תצחק עכשיו זה יהיה מעולה לפספוסים"), הרבה דגש על אילן ונתן, המון עלילות משנה שפזורות אחת בשנייה, ו- כאן נקודת התורפה- קתרזיס מוגזם וקצת מאולץ. הכי חשוב זה שהפרק זרם ממש טוב וצחקתי הרבה (משפטי הפתיחה של מרסל
), הרעיון הזה של "מעולם לא הייתה שם כורסא" זה רעיון מופרח, מטורף, וזה כל כך קלאסי לפיג'מות. אין, ולא תראו באף מקום, עלילה שמתבססת על רעיון כזה ולוקחת אותו רחוק כל כך ("איזה דרמה קווין הבן אדם הזה"
). ובגלל זה אני כל כך אוהב את הסדרה הזאת. קצת הפריע לי הקתרזיס של "טוב, נו, נסלח אחד לשני", ובכלל הרגשתי שהמבנה לא היה מאה אחוז. זאת גם הפעם הראשונה שחוסר התקציב באמת הפריע לי. זה היה מרגיש הרבה יותר טוב אם נתן ואילן באמת היו יושבים בסט של בית משוגעים ולא במסך הלבן. אבל סך הכול נהניתי מאוד.
 
../images/Emo56.gif אושן

איזה. פרק. גדול! וואו, סחתיין על יובל סגל , הוא באמת גאון. המשחק שלו בפרק הזה היה ג-ד-ו-ל, שלא לדבר על הכתיבה ועל תכנון העלילה. זה אחד הפרקים הכי מושקעים של הפיג'מות בהיסטוריה, באמת שיש פרקים בעונה הזאת שנראה שלקח רבע זמן לצלם אותם מאת הפרק הזה. הבנייה של העלילה, הטוויסט בסוף, והכי חשוב הבדיחות, הפכו את זה לאחד הפרקים הכי טובים של העונה אם לא ה- (מתחרה על התואר עם "הומור" ו"חדשות טובות"). בכלל , הייתה הרגשה שזה פרק גדול מהחיים כזה, שהיה יכול להיות גם פרק סיום לעונה 6 או משהו. פרק נתן קלאסי ומעולה. זה מייצג את נקודות החוזק של העונות החדשות לעומות הישנות, זה שלפעמים באים פרקים כאלה שמפתיעים אותך בטירוף שלהם. כמה דברים שגמרו אותי מצחוק: - "אולי נתן המציא את הגוגל ארת', גוגל וידאוס, גוגל מאפס (וכו' וכו')" פלשאבק לנתן במסך הלבן: "כן.. גוג.. גוגללל!! כן.. גוגל! ... אני לא כל כך בטוח מה אני אמור לעשות בפנטזיה הזאת" - מרסל והאורנג'דה ("נתקע לי הקש בצב ים, כמעט נחנקתי מהוואקום") - השיחה של נתן וימית בה ימית מנסה לברר מאיפה נתן השיג את הכסף, והשבירה של האווירה עם "גם אני רוצה לדעת עלייך הכול! מה את אוהבת, מה מרגיז אותך , מה מרגש אותך, מה גורם לך לחשוב שמה שאת עושה עכשיו יגרום לי לספר לך מאיפה יש לי את כל הכסף הזה"
- "אבל יש תנאי אחד... אתם חייבים להיות חברים שלי"- מרסל זורק את הכובע בעצבים ומסתובב.
בקיצור, מעולה, העונה הזאת השתפרה פלאים וכבר עקפה את השישית לדעתי.
 
../images/Emo18.gif פספוסים מפוספסים

מה יש להגיד? היה נחמד לראות את המאחורי הקלעים של הסדרה, רק שזה לא ממש פרק של הפיג'מות. ושיהיה ברור, זה מבחינתי "פרק הספיישל" הראשון העונה, כל השאר היו פרקים לכל דבר ועניין.
 
../images/Emo197.gif חסידות סבבה

אוי. מה זה היה? אילן מזהיר בתחילת הפרק שזה פרק רגיל, אבל זה פרק כל כך רגיל שזה כבר עצוב. נראה שהם פחדו לעשות כל דבר שיהיה מקורי, מעניין, משעשע. פשוט עלילה משעממת עם אפס דברים שהצחיקו אותי. הכי גרוע העונה אולי אחרי אילן בממלכת ההמבורגרים.
 
../images/Emo124.gif 20,000 דולר

לא יודע... היה לזה אחלה פוטנציאל, והעלילה הייתה בנויה נחמד, אבל שוב היה פה מחסור חמור בבדיחות. הם לא יכולים להרשות לעצמם להעביר כל כך הרבה זמן בפרק בלי בדיחה מצחיקה, הפרק מאבד את הפואנטה שלו. הגעתי למצב שאני מתפלל שיהיה פרק שהוא לא של רובי, כי הוא באמת כבר ממחזר את עצמו לגמרי.
 
../images/Emo68.gif תפקיד

היה נחמד! זה הפרק הראשון אי פעם שבו דנה הצליחה להצחיק אותי (בתור רוני אלקבץ ובעיקר עם ה"לוטוס קוקוס צפת טוטוס" או מה שזה לא יהיה
זה היה גדול, אין על הומור עצמי), לא הפתיע אותי שבסוף התברר שזאת היא שכתבה (יחד עם רובי). אנשים יודעים לכתוב לעצמם. ימיתוש גם הייתה ממש משעשעת, בעיקר בפספוסים
שאר העלילות היו קצת מצוצות מהאצבע... פרק סבבה כזה.
 
../images/Emo82.gif ז'רגון

אהבתי ! זאת פעם ראשונה שפרק של הפיג'מות מתבלט לי גם מעבר להומור או לתחכום עלילתי. השחקן של ההומלס היה מעולה, קלע בול לתפקיד של חסר האונים החכם והחמים. ההתפתחות לאורך הסצנות עם גרי לא הייתה מצחיקה במיוחד, אבל בהחלט מעניינת. והסיום היה פנטסטי, אבל אלוהים , הו אלוהים, מה העניין עם המעברים החדים והמאולצים האלה לשטיפת כלים? בעלילה של הפיג'מות- אחד הפרקים המצחיקים ביותר העונה! וואו, הפרסומות קרעו אותי מצחוק, בעיקר של קובי עם השיער ו"אבקת הכביסה הזאת נהדרת!" "יש לנו את זה, את שחקנית מצויינת" "לא שיחקתי, היא באמת נהדרת!"
גם הקטעים עם נתן והברק, אוי והזה עם המים
"בן כמה אני נראה לך?" "40, 50 מקסימום" , "256 ביולי הקרוב" . פאקינג לול . מוצלח. ואני בכל זאת מרגיש צורך לציין שההתחלה הייתה חלשה והפרק הלך וצבר תאוצה עם הזמן.
 
למעלה