איך אוכל לדעת ב-מה אני מוכשר?

איך אוכל לדעת ב-מה אני מוכשר?

היי, אני חושב שכדי להינות מהעבודה וכדי להצליח בה, יש לעסוק במשהו שכשרוניים בו. לא מצאתי שום דבר שאני ממש מוכשר בו מעל הממוצע . אומרים שלכל אחד יש כישרון מסויים . זה סתם משפט או שיש אמת בדבר? איך אוכל לדעת ב-מה אני מוכשר? תודה רבה
 
בוא ואגלה לך סוד שלא הרבה אנשים יודעים:

לא צריך "כשרון מעל לממוצע" בשביל לפתח יכולת שהיא מעל לממוצע. אם בוערת בך התשוקה לתחום מסויים, ואתה ממש מתלהב ללמוד אותו, אז תוכל להגיע להישגים יפים מאוד גם עם ה"כשרון מלידה" שלך הוא ממוצע. יש כלל אצבע שפיתחתי לעצמי בנושא הזה: מחוייבות והתלהבות + כשרון ממוצע + זמן = אפשרות להתברג בטופ 1000 בישראל באותו התחום. אז במקום לשאול את עצמך "במה אני כשרוני", שאל את עצמך "מה אני אוהב לעשות?" או "איזה תחום מלהיב אותי ללמוד?". כל עוד אין לך חולשה מיוחדת באותו התחום, אז "היעדר כשרון" לא ימנע ממך את היכולת להצליח.
 

nataly36

New member
נוסחה מעולה!

ושבהחלט מוכיחה את עצמה. ברשותך אני מעתיקה אותה לכאן כדי לשנן אותה: "מחוייבות והתלהבות + כשרון ממוצע + זמן = אפשרות להתברג בטופ 1000 בישראל באותו התחום." כאשר רוצים ואוהבים את זה - זה פשוט הולך. גם אם לא להיות הראשון בעולם. והאמת, יש מעט מאד תחומים , אם בכלל, בהם הייתי רוצה להיות הראשונה בעולם. מי צריך את זה בכלל??
 
למעלה