איך אני אמור לדעת את כיוון האוטובוס?

danezeq

Member
איך אני אמור לדעת את כיוון האוטובוס?

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
איך אני אמור לדעת את כיוון האוטובוס?
אם האוטובוס מגיע בשני הכיוונים לאותה תחנה?
מכירים עוד מקרים כאלו?
התחנה בצילום היא במסוף אוטובוסים המערבי של תחנת רכבת ת"א אוניברסיטה

 

olli3

New member
מנהל
בחזית האוטובוס יופיע יעד הקו וכך גם בכריזה החיצונית

איך אני אמור לדעת את כיוון האוטובוס?
אם האוטובוס מגיע בשני הכיוונים לאותה תחנה?
מכירים עוד מקרים כאלו?
התחנה בצילום היא במסוף אוטובוסים המערבי של תחנת רכבת ת"א אוניברסיטה
בחזית האוטובוס יופיע יעד הקו וכך גם בכריזה החיצונית
שרמקולה ממוקם בסמוך לשילוט הקו האלקטרוני ליד הדלת הקדמית.
&nbsp
הכריזה תודיע כך: קו 13 לכיוון מסוף כרמלית או קו 13 לכיוון קרית חינוך לוינסקי.
&nbsp
כמדמוני שעדיין ברכבת בהרצליה לא הפרידו בין התחנות או שאולי כבר כן (כבר שנה לא הייתי שם). כך גם בתחנת הרכבת באר שבע צפון, אבל אפשר לשים לב מאיזה כיוון האוטובוס הגיע וכך לדעת את יעדו בנוסף לשילוט הקו ולכריזה.
 

טנק2

New member
בטח גם ב48 בשביב בהרצליה

בחזית האוטובוס יופיע יעד הקו וכך גם בכריזה החיצונית
שרמקולה ממוקם בסמוך לשילוט הקו האלקטרוני ליד הדלת הקדמית.
&nbsp
הכריזה תודיע כך: קו 13 לכיוון מסוף כרמלית או קו 13 לכיוון קרית חינוך לוינסקי.
&nbsp
כמדמוני שעדיין ברכבת בהרצליה לא הפרידו בין התחנות או שאולי כבר כן (כבר שנה לא הייתי שם). כך גם בתחנת הרכבת באר שבע צפון, אבל אפשר לשים לב מאיזה כיוון האוטובוס הגיע וכך לדעת את יעדו בנוסף לשילוט הקו ולכריזה.
בטח גם ב48 בשביב בהרצליה
גם בקו 1,6 ברעננה בשכונת קרית שרת
 
קו 601 צמוד לאיקאה-אותה תחנה בשני הכיוונים

איך אני אמור לדעת את כיוון האוטובוס?
אם האוטובוס מגיע בשני הכיוונים לאותה תחנה?
מכירים עוד מקרים כאלו?
התחנה בצילום היא במסוף אוטובוסים המערבי של תחנת רכבת ת"א אוניברסיטה
קו 601 צמוד לאיקאה-אותה תחנה בשני הכיוונים
 
אחד המקרים שכבר צויינו כאן בפורום אלה התחנות של קו 136 בחיפה

איך אני אמור לדעת את כיוון האוטובוס?
אם האוטובוס מגיע בשני הכיוונים לאותה תחנה?
מכירים עוד מקרים כאלו?
התחנה בצילום היא במסוף אוטובוסים המערבי של תחנת רכבת ת"א אוניברסיטה
אחד המקרים שכבר צויינו כאן בפורום אלה התחנות של קו 136 בחיפה
ליד הגרנד קניון (לשעבר קו 23).
יש מקרים שבהם נהוג לשנות את המספר של אחד הכיוונים או להוסיף אות באחד הכיוונים על מנת להבדיל בין הכיוונים.
כך למשל: 5 ו 5א בחיפה או 15 ו 16 באילת.
ויש מקרים בהם משאירים את הכפילות. לא נראה לי שיש לכך חוקיות וסיבות מיוחדות, אלא פשוט חוסר תשומת לב.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
חש תחנות כאלה בירושלים.

איך אני אמור לדעת את כיוון האוטובוס?
אם האוטובוס מגיע בשני הכיוונים לאותה תחנה?
מכירים עוד מקרים כאלו?
התחנה בצילום היא במסוף אוטובוסים המערבי של תחנת רכבת ת"א אוניברסיטה
חש תחנות כאלה בירושלים.
למשל תחנה של קו 13 ברח' הל"ה. ממש מעצבן.
 

alantan

New member
אם אפשר היה לסמוך על נהגי דן שיכוונו את השילוט כראוי...

איך אני אמור לדעת את כיוון האוטובוס?
אם האוטובוס מגיע בשני הכיוונים לאותה תחנה?
מכירים עוד מקרים כאלו?
התחנה בצילום היא במסוף אוטובוסים המערבי של תחנת רכבת ת"א אוניברסיטה
אם אפשר היה לסמוך על נהגי דן שיכוונו את השילוט כראוי...
...אז לא הייתה עם זה שום בעיה. הבעיה היא שמשום מה אין פיקוח על הנושא והסתמכות על שילוט היעד היקר שהותקן בכל האוטובוסים מבלי לשאול את הנהג היא רולטה רוסית. בחברות אחרות אגב לא ראיתי את הזלזול הזה שיש בדן. לפעמים אני חושב שהיה עדיף כבר להשאר עם המספר בלי שילוט יעד כדי שכולם ידעו שחייבים לשאול את הנהג...
 

olli3

New member
מנהל
רק בישנים זה ככה. בחדשים זה מסונכרן עם הGPS

אם אפשר היה לסמוך על נהגי דן שיכוונו את השילוט כראוי...
...אז לא הייתה עם זה שום בעיה. הבעיה היא שמשום מה אין פיקוח על הנושא והסתמכות על שילוט היעד היקר שהותקן בכל האוטובוסים מבלי לשאול את הנהג היא רולטה רוסית. בחברות אחרות אגב לא ראיתי את הזלזול הזה שיש בדן. לפעמים אני חושב שהיה עדיף כבר להשאר עם המספר בלי שילוט יעד כדי שכולם ידעו שחייבים לשאול את הנהג...
רק בישנים זה ככה. בחדשים זה מסונכרן עם הGPS
 

טנק2

New member
מה שלא יהיה

אם אפשר היה לסמוך על נהגי דן שיכוונו את השילוט כראוי...
...אז לא הייתה עם זה שום בעיה. הבעיה היא שמשום מה אין פיקוח על הנושא והסתמכות על שילוט היעד היקר שהותקן בכל האוטובוסים מבלי לשאול את הנהג היא רולטה רוסית. בחברות אחרות אגב לא ראיתי את הזלזול הזה שיש בדן. לפעמים אני חושב שהיה עדיף כבר להשאר עם המספר בלי שילוט יעד כדי שכולם ידעו שחייבים לשאול את הנהג...
מה שלא יהיה
תמיד יעצרו בתחנה את האוטובוס והוא יגיד-לכיוון כך וכך, הנוסעים לא יעלו והוא יסגור את הדלת ויסע, למרות שהשילוט מעודכן.
 

alantan

New member
השאלה היא למה צריך בכלל להגיע למצב כזה? כל כך קשה להשתמש

מה שלא יהיה
תמיד יעצרו בתחנה את האוטובוס והוא יגיד-לכיוון כך וכך, הנוסעים לא יעלו והוא יסגור את הדלת ויסע, למרות שהשילוט מעודכן.
השאלה היא למה צריך בכלל להגיע למצב כזה? כל כך קשה להשתמש
בשילוט כמו שצריך (במכונות הישנות יותר)?
 
כבר הרבה זמן לא נתקלתי בשילוט שגוי

אם אפשר היה לסמוך על נהגי דן שיכוונו את השילוט כראוי...
...אז לא הייתה עם זה שום בעיה. הבעיה היא שמשום מה אין פיקוח על הנושא והסתמכות על שילוט היעד היקר שהותקן בכל האוטובוסים מבלי לשאול את הנהג היא רולטה רוסית. בחברות אחרות אגב לא ראיתי את הזלזול הזה שיש בדן. לפעמים אני חושב שהיה עדיף כבר להשאר עם המספר בלי שילוט יעד כדי שכולם ידעו שחייבים לשאול את הנהג...
כבר הרבה זמן לא נתקלתי בשילוט שגוי
מאז שזה מקושר למכשיר הכירטוס אין כמעט שגיאות בתצוגה, למעט תקלות תקשורת במכשיר או תקיעת השילוט...
 

alantan

New member
כנראה שאני זקוק לחופשת התרעננות...


כבר הרבה זמן לא נתקלתי בשילוט שגוי
מאז שזה מקושר למכשיר הכירטוס אין כמעט שגיאות בתצוגה, למעט תקלות תקשורת במכשיר או תקיעת השילוט...
כנראה שאני זקוק לחופשת התרעננות...
 

sweetums

New member
ביוטונג החדשים של אפיקים וגם במכונות שהיו של ויאוליה יש

אם אפשר היה לסמוך על נהגי דן שיכוונו את השילוט כראוי...
...אז לא הייתה עם זה שום בעיה. הבעיה היא שמשום מה אין פיקוח על הנושא והסתמכות על שילוט היעד היקר שהותקן בכל האוטובוסים מבלי לשאול את הנהג היא רולטה רוסית. בחברות אחרות אגב לא ראיתי את הזלזול הזה שיש בדן. לפעמים אני חושב שהיה עדיף כבר להשאר עם המספר בלי שילוט יעד כדי שכולם ידעו שחייבים לשאול את הנהג...
ביוטונג החדשים של אפיקים וגם במכונות שהיו של ויאוליה יש
בעיות בשילוט כיוון הנסיעה. כדי להחליף את הכיוון צריך ללחוץ על כפתור אחד בלבד, אבל כנראה שנהגים מתעצלים.
גם מצב הכריזה והשילוט הפנימי באוטובוסים שלהם גרוע. ביום אחד נסעתי איתם בערך 7 פעמים, באף אוטובוס לא הייתה כריזה או תצוגת התחנה הבאה. כנראה שגם לא טרחו לטפל בצגים הפנימיים שעובדים, הם עדיין מציגים ברכות ומספרי טלפון של ויאוליה.
 
למעלה