איך אני עושה טירמיסו ממש שיש לי בבית?

אלונה ע

New member
איך אני עושה טירמיסו ממש שיש לי בבית?

הנה אני "מנצלת" לראשונה את הפורום בשאלה מאתגרת: יש לי כמה בישקוטים, גבינה 9%, שמנת חמוצה, פודינג וניל, קפה ג'ייקובס ותמצית וניל משובחת איך אני מכינה מאלה טירמיסו? תודה מראש
 

akavishon

New member
בגדול - את לא !

כדי להכין טירמיסו צריכים גבינת מסקרפומה, ובטח שלא פודינג וניל.
 

nilichi

New member
למה לא?

מסקרפונה זה אמנם חובה אבל לא נורא...... מצד שני גבינה 9 אחוז רגילה....עזבי, זה לא יעבוד!
 
טירמיסו של רות סירקיס

טירמיסו של סירקיס כף אבקת נס קפה 3 כפות סוכר חצי כוס מים חמים רבע כוס ליקר תפוזים 2.5 קופסאות גבינת שמנת . רצוי מסקרפונה.. ס"ה 500 גרם מיכל שמנת להקצפה 100 גרם אבקת סוכר 250 גרם בישקוטים 2 כפות אבקת קקאו לא ממותק מאיכות טובה. ממיסים את הקפה והסוכר בחצי כוס מים חמים. מוסיפים את הליקר ומתקבל רוטב קפה. מקציפים גבינה ושמנת עם אבקת סוכר לקבלת קרם אוורירי. מתבלים אותו בשתי כפות מהרוטב. ממשיכים להקציף. טובלים בישקוטים משני הצדדים ברוטב קפה ועורכים חצי בתבנית 25X30. מניחים עליהם חצי מהקרם ומכסים ביתר הבישקוטים. מורחים את יתר הקרם וזורים למעלה דרך מסננת רשת דקה את הקקאו. שומרים במקרר לפחות שעתיים לפני ההגשה. תהנו.
 
כמו טירמיסו / גאיה 5 מווינט

כמו טירמיסו. טירמיסו של גאיה 5 מווינט מצרכים: 1 חב' ביסקוויטים 1 כפית גדושה נס קפה מומסת 2\1 כוס מים חמים להרטיב את הביסקוויטים בנס קפה ולסדר צפוף בתבנית 24 או 26 שלב ב' 3 גבינה לבנה 5% 2 שמנת מתוקה 2\1 כוס סוכר 1 איסטנד פודינג וניל להקציף הכל יחד ולשפוך על הביסקוויטים ולישר שלב ג' 100 גר' שוקולד חלב + מעט חלב להמיס ולשפוך על הגבינה לנענע עד שהכל מצופה בשוקולד ולמקרר. מומלץ בחום.
 
ואחת שאני מאד אוהבת...מעולה!!

מרגלית טל-גן, בעלת רשת הקונדיטוריות "פלור-אסת" ברמת אביב ובירושלים, מתמחה בעוגות, עוגיות וקינוחים מדליקים, כמו הטירמיסו הבא: החומרים: 3 מכלים שמנת מתוקה 300 גרם בישקוטים 1/4 כוס קפה צונן 1/4 כוס רום מחוקה/ברנדי/גרפה/ג'ין/וודקה 1 גביע גבינה לבנה 5% 150 גרם שוקולד מריר משובח, שבור לחתיכות 2 כפיות שטוחות אבקת קפה נמס 4 כפות סוכר 1 כפית תמצית וניל אבקת קקאו אופן ההכנה: יום לפני: שמים מכל אחד של שמנת מתוקה בסיר קטן ומביאים לסף רתיחה מעל להבה בינונית. מסירים מהאש, מוסיפים את השוקולד ובוחשים עד שנמס. מצננים לפושר, בוחשים היטב ומקררים לילה. ביום ההכנה: מערבבים את רבע כוס הקפה עם רבע כוס הרום. שמים בצד. משטחים שליש מהבישקוטים על גבי תחתית של תבנית עגולה מס' 26. מקציפים מכל אחד של שמנת מתוקה לקצפת יציבה, מערבבים היטב (ידנית) את הגבינה הלבנה עם 3 כפות סוכר ותמצית הווניל עד שהסוכר נמס, ומקפלים לתוך הקצפת. בוזקים מעל הבישקוטים כשליש מהסירופ ומשטחים מעליהם את תערובת הגבינה. מניחים מעל הגבינה שכבה נוספת של בישקוטים, בוזקים מעליה עוד שליש מהסירופ. מקציפים את קרם השוקולד רק עד שמתקבלת תערובת, משטחים מעל הבישקוטים. מניחים מעל את יתרת הבישקוטים ובוזקים מעליהם את יתרת הסירופ. מקציפים את מכל השמנת האחרון עם הקפה וכף הסוכר שנותרת, עד שמתקבלת קצפת יציבה. משטחים מעל הבישקוטים. לקישוט: זורים מלמעלה בעזרת מסננת עדינה, שכבה דקיקה של אבקת קקאו. מכסים ברדיד אלומיניום ושולחים למקרר. מתאפקים לפחות 6 שעות. בתיאבון!!
 

homets

New member
היי אלונה../images/Emo13.gif

אכן מה שכתבו מעלי נכון - על מנת לעשות טירמיסו (לפחות "עפ"י הספר"
) צריך ומאוד חיוני להשתמש בגבינת מסקרפונה. אך יש הרבה "רמאים"
ויש כמה מתכונים בהם ניתן להמיר את הגבינה לגבינת שמנת רגילה או בשפת העם - סימפוניה, אבל מסקרפונה אמיתית לא תצא מזה, למרות שזה עדין טעים
בכל מקרה, ברוכה הבאה לפורום, אשמח מאוד אם תישארי! נטלי
 
למעלה