איך אני שמחה שהוקם פורום כזה...

איך אני שמחה שהוקם פורום כזה...

יש לי שאלה- אני מתחתנת בקיץ- 8.8.07 ומאוד רוצה זר טוליפים- בדומה לתמונה המצורפת
האם זה הגיוני למצוא זר כזה בקיץ? מתי העונה של הטוליפים בכלל? ואם אין טוליפים בקיץ- איזה פרח אחר שדומה פחות או יותר אני יכולה במקום? תודה רבה
ותתחדשו על הפורום המקסים!!!
קרן.
 

doolik

New member
איך שאני מבינה לליבך...

אני התחתנתי ביוני ועד היום אני מצטערת שלא היו טוליפים במרכזי השולחנות... לצערי הרב, עונת הצבעונים עומדת להסתיים בסביבות אפריל, ולאחריה ניתן להשיג רק במשלוח מיוחד מהולנד. כשבררתי לפני שנתיים, עמד מחירו של "ייבוא" זר כזה על יותר ממאתיים דולר, לא כל כך כלכלי... אבל, יש פרחים נפלאים גם בקיץ, כמו ליליות בכל הצבעים, ורדים וסחלבים שאפשר להשיג כל השנה. אני מציעה לך להתייעץ עם המעצבת שלך, ולחזור לעדכן אותנו בבקשה!
 

חן בבלי

New member
שנושא הזה יש לי שאלה.

ליום האישה אני רוצה לקנות לאמי ולגיסתי זר פרחים. לגיסתי - ורדים אדומים לאמי - טוליפים/טילפנים סגולים אני גר באזור קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית ים. אני בן 16. יש לי מספר שאלות. 1. איפה יש חנויות שיש בהם את זה ועושים משלוחים.(אני רוצה לקחת הביתה לאמי וגיסתי גרה בנווה שאנן שזה חצי שעה קצת יותר מאיתנו. 2. כמה עולה בערך אם מישהו יכול להגיד לי זה יעזור. וכן אני יודע שיש מחיר לפי מספר הפרחים אז בין 3-10 תודה לעונים. נ.ב חיכיתי כל-כך לפורם הזה אני מחפש בקרשים דברים כאלה ופשוט אין כל הכבוד על היוזמה מנהלים/מנהלות.
 
טוליפים = צבעונים

המקור של הפרח היפה הזה בישראל. ושמו : צבעוני. בעולם קוראים לו טוליפ על שם הכובע התורכי, כי האירופאים גילו אותו כאן בתקופת שלטון התורכים בארץ. עונת הפריחה עכשיו. אבל בעצם, את בטוחה שפרח לבן הוא המתאים ביותר לשמלה לבנה? מדוע לא פרחים בצבע אחר?
 
כן, בהולנד ../images/Emo141.gif

ש"גנבה" ,טפחה, תירבתה וצבעה אותם בשלל צבעים, כי במקור היו רק אדומים.
 

חן בבלי

New member
הולנד זה לא כל העולם.

כל אחד והשם שלו הולנד - צבועינם רוסיה- טולפנים
 

sher019

New member
אם לא יהיו בקייץ הפרחים שאת רוצה,,,

אני הייתי ממליצה לך בתור תחליף לרכוש זר סחלבים, הם בגוון לבן וסגלגל,ממש מדהימים ביופיים, ונראים מאוד מרשימים בצילומים. בהצלחה.
 
למעלה