איך אפשר להחליף או למחוק את התמונה

winmine

New member
איך אפשר להחליף או למחוק את התמונה

שיש פה ? ניסיתי להחליף תתמונה של האלבום ולא החליף פה
 

M KO

New member
../images/Emo15.gif יש לי בעיה ממש דומה (אפילו אותה בעיה)

פירסמתי הודעה ב"תפוז משוב - פורומים" והופנתי לכאן. הבעיה: כאשר העלתי תמונות לפורומים שונים היה מסומן לי מבלי שסימני אי פעם "שייך לאלבום שלי כקובץ ציבורי (שים לב: המערכת תזכור את בחירתך)" ועכשיו אחרי ששמתי לב ותיקנתי את הסימון גילתי שיש לי באלבום תמונות שונות שאני לא מעוניין בהם שם... איך מוחקים תמונות "מהאלבומים שלי"?
 

winmine

New member
למחוק מהאלבומים זה לא בעיה,

פשוט תיכנס לתפוז אלבומים ושם אתה יכול למחוק תמונה תמונה, הבעיה שהתמונה בתצוגה מקדימה בתמונה שצירפתי תקועה שם אפילו שהתמונה מחוקה אולי יש דרך למחוק את האלבום לגמרי כמו יוזר חדש?
 

Nimrod H

New member
חברים

ניתן למחוק תמונה אחת, את כל התמונות, את כל האלבום או את כל האלבומים. ניתן גם לשנות את תמונת הנושא של האלבום בהמשך לשאלתך ווינמיין, עיין בקובץ המצ"ב:
 

winmine

New member
תודה על תגובתך., תודה על תגובתך.

ואכן במו שציינת אכן מצליח לשנות את תמונת האלבום. אבל לא את התמונה בחלון הוספת הודעה (בתמונה שצירפתי), שם נתקעה תמונה שנמחקה מזמן. ובעוד תמונת האלבום משתנה ללא בעיה, זאת לא. (גם אם מוחקים את האלבום ובעצם הוא מתרוקן) האם יש דרך למחוק את האלבום הראשי לגמרי ? כמו ליוזר חדש..?, ואכן במו שציינת אכן מצליח לשנות את תמונת האלבום. אבל לא את התמונה בחלון הוספת הודעה (בתמונה שצירפתי), שם נתקעה תמונה שנמחקה מזמן. ובעוד תמונת האלבום משתנה ללא בעיה, זאת לא. (גם אם מוחקים את האלבום ובעצם הוא מתרוקן) האם יש דרך למחוק את האלבום הראשי לגמרי ? כמו ליוזר חדש..?
 

Nimrod H

New member
אני חושב

שאם תמחק קוקיז וקבצים זמניים זה יתאפס ויתעדכן על התמונה העדכנית.
 

winmine

New member
עשיתי את זה,

עדיין לא נעלמת\מתחלפת התמונה. הייתה לי תקווה קטנה כאשר מחקתי לגמרי את האלבום, ואז, בהוספת הודעה, זה נראה כמו כשפותחים יוזר חדש. אבל אז שוב צירפתי תמונה אקראית לאלבום ובדקתי, והתמונה העקשנית חזרה. אני משתמש בפיירפוקס אם זה עוזר, בכל מקרה תודה על הניסיון לעזור.
 

winmine

New member
עשרות פעמים מאז הצבתי את השאלה.

אני מריץ CCLEANER בקביעות. בדקתי גם על מערכת הפעלה חדשה, אחרת מהנוכחית. כשאני מעלה תמונה לאלבום, בבדיקה הבאה התמונה ההיא חוזרת. מה שלא משאיר לי ספק שזה לא מהמחשב אלא היכן שהוא על שרתי תפוז. האם אתה משתמש בפיירפוקס? האם אתה מצליח לשנות את התמונה במקום הספציפי שציינתי?
 
למעלה