איך אפשר לשכוח את האייקון הבריטי?

AcesHigh

New member
עדיין לא מבין....

איך הם עדיין לא קיבלו תואר "סר" :(
 

yoo

New member
בדיוק! למה מיק ג'אגר והם לא? ):

הם אגדות המטאל!
 

edlessme

New member
../images/Emo5.gif ../images/Emo5.gif ../images/Emo5.gif ימחקו שנות השמונים

מההיסטוריה לאלתר!!! שנים גרועות במוזיקה לטעמי... כל כך הרבה נהרס... כל כך הרבה חרטא מוזיקאלי נוצר... כל כך מעט באמת קרה... ואני מניח שאיירון מיידן באו מסוף השיבעים... אבל עם כל הכבוד... הם היו חרטא ברטא.. וחיקוי של יוריה היפ וג'ודס פריסט... עם חידוש קל.. ו... בלעעע.. פשוט לא סובל את הלהקה הזאת (במיוחד...)
 

AcesHigh

New member
תראה..

אם נלך בכלל אחורה אז להקות של שנות ה70 הם פירות של הז'אנר ששלט בשנות הה60 ששלט בשנות ה50. על טעם ועל ריח אין להתווכח ולכן לא אתווכח איתך, אבל איירון מיידן זו מילה נרדפת לגאונות(לפי דעתי).
 

TwelveEyes

New member
אני רוצה לראות אותך...

שומע את The Number of the Beast או Seventh Son of a Seventh Son וממשיך לדבר ככה על מיידן... באשר להיותם, כביכול, חיקוי: כן חמוד, מה אני אגיד לך, פריסט ויוריה היו *מאוד* מקוריים ובכלל לא הושפעו מוזיקלית מלהקות אחרות... זו פשוט מאוד הצורה שבה הדברים עובדים: אדם שומע מוזיקה מסויימת, מתלהב, מחליט שגם הוא רוצה, מקים להקה ואז או שהם ממשיכים בקו הזה עד הסוף, או שהם מוסיפים את הטאץ' האישי שלהם ויוצרים משהו חדש. איירון מיידן, לדעתי האישית, משתייכים יותר לסוג הלהקות האחרון, ובתכל'ס, לקרוא להם חיקוי לא מעיד על דבר מלבד בורותך הגדולה במוזיקה של הלהקה הנהדרת הזו, שאמנם אינה אייקון בריטי בעיניי כמו קווין או פינק פלויד, אבל כבודה במקומה מונח בלי ספק.
 

edlessme

New member
אכן כבודה מונח במקומה...

וזהו.. אין שום טעם בלפתוח בוויכוח על טעם...
 

edlessme

New member
המממ לד זפלין לא אמריקאים?

טוב.. אבל תכלס אתה צודק.. אז אני לא אכנס פה לדקדוקי עניות...
 

Rubycon

New member
my favorite english band

is probably... King Crimson. Oh, and also Henry Cow, pure genius. By the way... Led Zeppelin are british, not american.
 
למעלה