איך האבולוציה מסבירה

כרמל 1

New member
איך האבולוציה מסבירה../images/Emo35.gif

אנשים בצבעים שונים (אדום, צהוב, לבן, שחור, חום ועוד)?
 

Honey Bunny

New member
בעיקר תלוי בקרינה באותו אזור

לפחות כך הבנתי. שמעתי פעם על תיאוריה שאומרת כי כל האנשים מקורם באפריקה, ובגלל שיש שם קרינה מאוד חזקה של השמש, אז הם התפתחו עם עור כהה שסופג פחות קרינה או מקטין את ההשפעה שלה (למרות שקרני השמש נמשכות לכהה.....). באזורים קרים שבהם קרינת השמש מאוד קטנה, שרדו אנשים שצבע העור שלהם היה בהיר יותר מכיוון שככה הוא יכול יותר לנצל את קרני השמש להפקת ויטמין די שחיוני לגוף. וכך לאט לאט במשך מיליוני שנים נוצר מצב שיותר בהירים שרדו עד שהיום הם לבנים. לגבי צהובים ואדומים לא ממש יודעת, אבל אני מניחה שזה גם קשור לקרינה. ואיפה שיש אנשים "חומים" כמו בדרום אמריקה זה כי יש שם קרינה חזקה אך לא עד כדי כך כמו באפריקה למשל. הייתה על זה פעם תוכנית באחד מערוצי המדע, אבל ייתכן שיש סיבות אחרות לצבעים.
 

barbq9

New member
../images/Emo8.gif ואיך האבולוציה מסבירה את ...

הצבע הירוק של האנשים הקטנים ממאדים? :)
 

Honey Bunny

New member
../images/Emo153.gif

הם קיבלו חלחלה
ממה שגרמה האבולוציה לאנשי כדה"א, ומזה שעוד רוצים להפוך אותם לכדור ארץ שני!
 

DEATHRUCTION

New member
ידעתי שאור מתנהג גם כגל וגם כחלקיק

אבל שקרני שמש נמשכות לצבעים כההים.פעם ראשונה... לכי עם העובדה הזו לסטיבן הוקינג...אולי הוא יגלה שהוא רשם שטויות בכל "קיצור תולדות הזמן"
 

Honey Bunny

New member
התכוונתי שעצמים כהים בולעים את רוב

גלי האור הנראה כמובן "נמשכים לצבעים כהים" זו רק צורת ביטוי, לא ממש השקעתי בזה מחשבה כשכתבתי את ההודעה, אז תודה על התיקון :). הכוונה פה היתה שמשמעות העור הכהה היא לא יותר חשיפה לקרינה, אלא מנגנון של הגוף להקטין את ההשפעה שלה.
 
למעלה