איך הבעלים או החברים שלכן מסתדרים עם אמא?

אמאלה ל1

New member
איך הבעלים או החברים שלכן מסתדרים עם אמא?../images/Emo13.gif

הבעלים אוהבים את אמא שלכן? מסתדרים איתה? מתקשרים אליה ושואלים לשלומה בלי קשר אליכן? דואגים לה? נפגשים הרבה במסגרת המשפחתית? אצלנו, אמא שלי ובעלי מסתדרים ממש טוב, אפילו יותר מידי טוב, ולפעמים אני אפילו "מצטערת" שהכרתי בינהם. הם יכולים לשבת שעות ולצחוק כמו 2 מפגרים על שטויות... בעלי מאוד דואג לה, אם יש משהו בבית שלה לשפץ, לתקן הוא הראשון לעשות. אשמח לשמוע איך אצליכן...
 

smagi

New member
לי יש בעל נסיך! לא חשוב

מה אמא שלי תגיד לו (והיא אומרת...), הוא אף פעם לא יענה לה. הוא מהטיפוסים שלעולם לא יענו בחוצפה למישהו שמבוגר ממנו. הוא אומר שגם אני צריכה להתעלם ממנה כי בסה"כ היא גם עוזרת לנו, והיא מחפשת תשומת לב.
 

שרונית28

New member
אולי בשל העובדה שבעלי יתום מאמו מגיל מאוד

צעיר (10) אז יש לו קשר נפלא עם אימי. בכלל עם הורי יש לו קשר מצויין. אנחנו כל שבוע אצל הורי לפחות פעמיים, ככה שתמיד יושבים ומדברים. וכן בעלי משוחח עם הורי בטלפון בלי שום קשר לטלפונים שאני עושה אליהם.
 

המתאמנת

New member
מצויין ../images/Emo6.gif

לא סובל אותה לא יכול לראות את הצורה שלה לא מסוגל לשמוע אותה ואני...אותו כנל היא מאדדדדדד רחוקה מהחיים שלנו
 
אין לנו קשר איתה וגם כשהיה

אמא שלי לא ממש התלהבה מהבחירה שלי ולא היה בניהם קשר מעבר למה שמתחייב.
 
הוא אמנם לא בעלי עדיין...

אבל מסתדר טוב עם אמא שלי... האמת מסתדר עוד יותר טוב עם אבא שלי הם מדברים כל יום
 
אמא שלי מאוד אוהבת את בן זוגי

היא תמיד מפנקת אותו ומכינה לו דברים שהוא אוהב. היא תמיד אומרת לו שהיא מעריצה אותו על זה שהוא מסתדר איתי. כי היא אף פעם לא הסתדרה איתי.
 
מסתדרים טוב מאד ביניהם

הוא מרגיש אצל הורי כבן בית, הם קיבלו אותו מהרגע הראשון ומאד אוהבים אותו. אמא שלי אשה מקסימה, קשה לא להסתדר איתה. איך אני מסתדרת עם אמא שלו? זה כבר סיפור אחר...
 
מאחר וחמותי ואני לא שידרנו אף פעם על אותו גל

החלטתי עוד שמחר נעורי... שאני אהיה חמות אחרת לגמרי. ועכשו שזכיתי להיות חמות אני ביחסים מעולים עם החתן שלי. אני נוהגת כמו שלושת הקופים: לא רואה, לא שומעת, לא מתערבת! אז יכולה להיות חמות טובה יותר? ובנוסף לכל אלה אני גם דואגת לפנק במילה טובה בכל פעם שאני רואה אותו, הוא מקבל ממני מחמאה ואם אין לי סיבה למחמאה אני יכולה להחמיא לו על החולצה שהוא לובש, אני כל שבוע דואגת להכין לו משהו שהוא אוהב לאכול. ועוד דברים קטנים כאלו שביחד הופכים את מערכת היחסים שלנו למערכת יחסים טובה מאוד. הלוואי וימשיך כך!
 

litzuf

New member
הלוואי לכולם חמות כמוך......./images/Emo24.gif../images/Emo127.gif

 
לא מריח,לא מסריח.....

קשר קונקרטי בלבד.....לא מתים אחד על השני, אבל גם לא הולכים מכות.
 
למעלה