איך היה השבוע

The Girl Who

New member
איך היה השבוע../images/Emo35.gif

הזמן עובר כ"כ מהר ונדמה לי שאני פותחת כמעט כל יום את השרשור הזה.
בכל מקרה, ספרו ושתפו אותנו בטוב, ברע ובהמלצה שלכם לשבוע זה. אם מישהו שמע אלבום חדש, או קרא ספר מעניין, ראה סרט מוצלח, נא לפרט.
שיהיה סופשבוע נעים לכולם
 

sok777

New member
אני קניתי לאחרונה 4 דסקים חדשים

לכבוד היומולדת
הנה הם: *Lightning Seeds - Dizzy Heights: אלבום מעולה. לייטנינג סיידס זו להקה שהיא בעצם פרוייקט של יאן בראודי, יוצר בריטי מוכשר מאוד וגם די ידוע. הלחין בין היתר (עם עוד כמה) את הלהיט האנגלי של מוניאל 98' - Three Lions. בכל מקרה, בריטפופ במיטבו. ממש להקה מדהימה! *Kula Shaker - K: עוד להקה בריטית מדהימה שלא זכתה להרבה חשיפה. כמדומני הם התחילו ב95 והתפרקו ב2002. ב2005 הם חזרו
K זה אלבום הבכורה שלהם. באמת אלבום מדהים.. הכי טוב שלהם (מתוך 3 שיש). אני מאוד ממליץ על הלהקה. בניגוד ללייטנינג סידס הם שונים. הם לא בריטפופ. הם אמנם כן רוק אלטרנטיבי, אבל יש להם גם המון רוק פסיכדלי מעורב עם אלטרנטיבי וזה פשוט יפהפה! מזכירים הרבה פעמים את הביטלס ואת מדנס. מצד שני הם גם רוק פסיכדלי לא טיפוסי ויש להם שירים בהינדית (השפה בהודו). *The 1990s - Cookies: הראשונות שכתבתי הן משנות ה90, זאת, למרות השם דווקא לא משנות ה90. הלהקה הזאת היא להקת אינדי אמיתית. הם באמת מקליטים לבד וכד'. להקת אינדי רוק, אלטרנטיבית, להקה באמת מדהימה. זה האלבום הבכורה והיחידי בינתיים. סקוטים חמודים (מכוערים לאללה) עם מוזיקה מעולה. רוק שלא נשמע הרבה זמן בבריטניה. *Parka - Attack of the Hundred Yard Hardman: פארקה הם גם סקוטים. להקה חדשה נוספת, דווקא מהמיינסטרים. גם, רוק אלטרנטיבי... גם הם מיוחדים. יש להם סגנון די ייחודי, מצד אחד יש להם רוק אלטרנטיבי בריטי טיפוסי, אבל יש להם בלהקה סקסופוניסט שכבר עושה את זה מיוחד. חוץ מזה, הם בהגדרה גם דיסקו.. יש להם הרבה מקצבים מגניבים ואפקטים מגניבים. באמת שזאת להקה ממש אדירה! אני מכיר אותם בערך שנה לפני שהם הוציאו את האלבום הראשון שלהם, דרך מייספייס.. ממש גיליתי אותם ועכשיו, שנה ומשהו אחרי, קניתי את האלבום שבועיים אחרי שהוא יצא.
 

The Girl Who

New member
תודה רבה על ההמלצות!../images/Emo13.gif

אני זקוקה למוזיקה חדשה, ותמיד אני לא יודעת מאיפה הלתחיל, אז תודה רבה. תהנה מהאלבומים
 
למעלה