איך היה השבוע

The Girl Who

New member
איך היה השבוע../images/Emo35.gif

ספרו איך עבר עליכם השבוע, על הטוב, הרע וההמלצה. נא להמליץ לי על מוזיקה אנשים. אני זקוקה נואשות לעוד מוזיקה חדשה.
תודה.
סופשבוע נעים לכולם
 

sok777

New member
שבוע לא רע...

הצום היה מועיל וקל להפליא. שזה... איכשהו טוב אבל גם רע? בכל אופן, מחר אני טס......... ביום שני רואה את אואזיס. ביום רביעי רואה את הסאבוויס ומקנח ביום חמישי עם הופעה של אואזיס בוומבלי שתועבר בשידור חי בMTV2! מי שיש לו הוט יכול לראות!! מוזיקה? אואזיס, דה סאבוויס. אני חייב. חוץ מזה? טראוויס. וחוץ מזה? אז ככה: פול וולר. האלבום הראשון בקריירת סולו.. אלבום נהדר. גם The Cribs להקת אינדי פאנק מצויינת שאחד מחברי הלהקה שלה הוא ג'וני מאר, לשעבר הגיטריסט של הסמית'ס... !
 

The Girl Who

New member
הוו איזה כיף../images/Emo9.gif

תהנה לך!!! הרבה הופעות איכותיות...אני מקנאה.
תודה רבה על ההמלצות! אני רושמת לפניי.
 

hagayx

New member
שבוע מדהים!!

השבוע התחיל בכך שבמוצאי שבת השתכרתי כל כך בקופנהאגן שפיספסתי את הטיסה שלי בראשון בבוקר מקופנהאגן ללונדון ונאלצתי לשלם 100 יורו לטיסה חדשה.....באסה.. אבל הלילה שלמחרת היה כבר הרבה יותר טוב!! הייתי בהופעה של טראוויס..הופעה מדהימה!! שרו את כל השירים הגדולים כולל: re offender sing turn why deos it always rain on me all i want to do is rock flower in the window side ועוד ועוד..וגם שרו בסוף את i kissed a girl מה שקרה אחרי ההופעה כבר יותר מעניין! בזכות 2 בחורות ובחור שמכירים את פראנסיס הצלחתי להכנס לאפטר פארטי של טראוויס שאחרי ההופעה..וכפראן שמע שבאתי מישראל הוא כל כך התלהב שהוא לקח אותי והכיר לי אישית את כל חברי הלהקה ואת כל מי שקשור איכשהוא..ושלח מישהו להביא לי מהאוטבוס שלהם את התקליטור שלהם ואת האלבום החדש ופוסטר ואז כל אחד מהלהקה כתב לי הקדשות על זה וחוץ מי זה דיברנו עד איזה אמצע הלילה רק אני והלהקה בחדר שלהם..דיברנו על המוסיקה שלהם..על השיר שפראנסיס כתב באילת..על ישראל שהם רוצים לבוא..ועל יום כיפור ועל מלא בדברים! ולקחתי תמונות עם כל אחד! ופראנסיס היה פשוט מדהים וגם אנדי ודאגי..ניל לא היה נחמד מדהו..אולי בגלל שהוא היה שיכור...קיצור אין מילים לתאר כמה הלילה הזה היה מדהים..שכחתי גם לציין שהם הביאו לי עוד מלא כרטיסים מיוחדים שלהם..ושפראנסיס ביקש שאשמור איתו על קשר דרך מיספייס או פייסבוק!! בהזדמנות הראשונה שיצא לי אני אשים כאן את התמונות!
 

The Girl Who

New member
תמונות תמונות תמונות../images/Emo6.gif

אמנם כבר עידכנת אותי בטלפון בחוויה המדהימה שלך עם טראוויס, אני כך כל מאושרת בשבילך!! טראוויס הם בני אדם מקסימים קודם כל, ואני פשוט שמחה שהייתה לך הזדמנות לגלות את העובדה הזאת. מדהים!!! אין מילים בפי.
אני ממש מחכה לראות את התמונות!
 

hagayx

New member
ברגע זה אני מעלה תמונות

לפייסבוק (בתקווה שזה יגמור הלילה) לפורום אני לא יכול להעלות כי הן שוקלות הרבה.. אתם מוזמנים להכנס אליי לפייסבוק ולראות..השם שלי hagai frankel והתמונות באלבום eurotrip!! ודרך אגב...אני מממממש מקווה שהפייסבוק של פראנסיס שנתת לי הוא לא האמיתי כי אם כן אז ממש התאכזבתי מהתגובה שהוא כתב לי אחרי שהוא אמר לי כל כך הרבה להוסיף אותו בפייסבוק ולהיות איתו בקשר ושהוא יזכור אותי..
 

hagayx

New member
thanks

there are amazing fhotos and videos from the show also i was in the best place there!
 

sok777

New member
חזרתי מאנגליה

ראיתי את אואזיס פעמיים. היה מ-ד-ה-י-ם. ממש גדול. קרוב לבמה, אחת הייתי שיכור רוב ההופעה ואחת אחרת הייתי יותר מרוכז במוזיקה וגם הייתי עם אמא שלי (; אחת הייתי מול נואל ובשניה מול ליאם. חוץ מזה, ראיתי את דה סאבוויס וגם הגעתי לVIP ROOM ופגשתי אותם !!
 

The Girl Who

New member
נשמע מדהים!!!

איך אואזיס מופיעים היום? שנים לא שמעתי אותם חי. מעניין איך זה להרגיש שיכור בהופעה..לא ניסיתי את זה עדיין...חבל לבזבז ככה הופעה של אואזיס...
 

sok777

New member
ממש לא בזבוז

קודם כל הייתי בשתי הופעות אז רציתי גם חוויה שונה. דבר שני, זה בירה אז בכל זאת.. לא הייתי שיכור מת.. וגם כשאני שיכור אני די פיקח. פשוט לא היה אכפת לי מהדחיפות והיה לי הרבה יותר מרץ לקפוץ ואומץ לבקש מאנשים להרים אותי (52 קילו
) אואזיס מופיעים פשוט מדהים... היה מדהים בשתי ההופעות. מה גם שבשניה שהייתי שתוי בסוף כבר עברה ההשפעה..
 
למעלה