איך הייתם מגיבים לו הייתם מוצאים חדר סודי?

איך הייתם מגיבים לו הייתם מוצאים חדר סודי?

משפחה שעברה לבית חדש נדהמה לגלות יום אחד שמאחורי הספריה שלהם יש גרם מדרגות לולייניות שמובילות לחלל קטן וסודי בתוך קירות הבית. הילדים של אותה משפחה גילו זאת בטעות לאחר שבמהלך מריבה אחד הילדים נפל ומשך את אחד ממדפי הספריה יחד איתו. האח הגדול, בן ה-15 מספר כי הוא תמיד חשב שהספריה בנויה אל תוך הקיר ולא העלה בדעתו שקיים שם משהו מעבר לקיר...
בכל מקרה, הם ירדו לבדוק את הממצא המוזר וגילו שם שמיכה, זוג בובות מפחידות, מפתח, ופסלון פיל קריפי. הקטע המפחיד הוא שהנער מספר כי נמצאו גם עטיפות ממתקים אותם שאותם הדייר הסודי גנב מהתיק שלו, ממתקים שאסף בהאלווין האחרון. הוא מסרב לחזור לישון בבית וישן אצל חברים, ובינתיים העלה את סדרת התמונות המלחיצה הזו: http://m.imgur.com/gallery/zChSf

אני גרתי בעבר בדירה שמאחורי ארון הבגדים בה היתה דלת שלא הייתי בטוחה לאן היא מובילה, אבל מעולם לא העזתי לבדוק מה יש מאחוריה.. ואיך אתם הייתם מגיבים לו בביתכם היה מתגלה חדר סודי? הייתם מתלהבים מהמציאה, מפחדים? שתפו אותנו.
 

atlas13

New member
מה הופך חדר לסודי? שאת לא רואה אותו?

או מה שטמון בחדר?

אני מנחש כי 99% מההתלהבות היא כי קראת לחדר "סודי" ולא מעבר לכך.
 
זה שלא יודעים על קיומו הופך אותי לסודי.

ועצם המחשבה שיש משהו או מישהו זר ולא מוכר ממש אצלך בין כותלי הבית- במרחב הפרטי שלך, ובלי שהיה לך מושג, זה מה שמעורר אימה.
 
באנגליה זה דבר שכיח בבתים ישנים

בלי קשר למקרה הספציפי הזה (מתוך הקישור לא ברור בדיוק באיזו ארץ זה קרה), ויש לזה רקע היסטורי מעניין:
Priest holes
דרך אגב, לפי הרשום שם חדרים סודיים ומקומות מסתור בבתים וטירות היו נפוצים מאז ימי הביניים באנגליה, למקרה של התקפת פתע או סתם ביקור לא רצוי. בתקופת המלכה אליזבת ה - I ורדיפת הכמרים הקתוליים, הוקמו רבים יותר והתרחב השימוש בהם. הנה סקירה על מספר מקומות:
Secret Chambers and Hiding Places

האמת, כשהייתי ילד (בהשפעת "האריה, המכשפה וארון הבגדים") ניסיתי לא פעם ללחוץ על דפנות אחוריות של ארונות בגדים, אולי יפתח מעבר סודי...
 

atlantis13

New member
באנגליה חיו הרבה מלכים - שלא נעים לאמר זאת..

עסקו בהרבה פולחנים.. לא נעימים לעין ולא נעימים לבצע.. לכן יש אנרגיות שליליות היכן שהם חיו? כיצד לפתור את זה? זה סיפור באמת מסובך - מאחר וצריך לפתור את סוגיית הרוחות בבתים - ולאחריו - טיהור - ולאחריו - ללמוד איך "לנעול" את נושא הפולחן אצל אלו ה:"נמשכים לצד השלילי" - ועוסקים בו.. פשוט לא להתעסק בצד השלילי- לא משנה כמה הוא יכול להיות מושך - לא להפתות לסיאנסים או לכל מיני פולחנים - זה לא מוביל לשום מקום טוב - לגביי אנגליה - שיפסיקו לשתות בירות כל היום - אז אולי הם יהיו יותר פתוחים לרוחניות ונשמע על פחות ופחות מקרים שכאלו בטירות כאלו או אחרות..

 

atlantis13

New member
ולמה אתם חושבים שרדפו את הכמרים?

תראו סרטים - הם למדו את סוד גירוש השדים וטיהור הבית - לכן נרדפו תמיד - ע"י הממשלה ובמיוחד - הדת הממסדית והממשל - אשר קרא להם משוגעים והתכחש אליהם - בכל צורה אפשרית - מה שרק מצביע על תקופות חשוכות עברו עליהם ואפילו על הדת האמיתי - שליחי התנ"ך האמיתי - אל אחד לכולם - ושליחיו האוהבים - רבים אשר היו ויהיהו - נרצחו בשל אהבת חינם וידע קדום זה. וחבל. האטימות הרגה את החתול מסקרנותו.
 
למעלה