איך העיפו את ג'ייסון
אהבתי אותו..

lauBSter

New member
איך העיפו את ג'ייסון../images/Emo35.gifאהבתי אותו..

ואת סם המעצבן השאירו .
 

NetalieS

New member
ניחוש שלי: סם יעוף בקרוב, הוא ממש

לא עשוי מהחומר שמנהלים עשויים ממנו. הוא חסר עמוד שידרה, מעצבן וחסר יכולות ניהול (עקב בעיית התקשורת שיש לו עם כולם שם...), לא יציב ולא אמין. בכלל לא מרשים ולא עושה רושם של חכם גדול. הם כנראה משועשעים ממנו ורוצים לראות לאן הוא עוד מסוגל להגיע. כמו חית מחמד. ימיו שם ספורים, אני בטוחה.
 

oren*

New member
כבר בפרק השני הצלחת לגבש החלטה

לגבי הדמות הכי אהובה עלייך? אם כבר אז אשמח לשמוע מה אהבת בג'ייסון ומאיזו סיבה הוא היה הכי אהוב עלייך. וברוך הבא
 

lauBSter

New member
הוא נראה לי בחור לעניין, רציני ...

שיודע להנהיג. היתה לו הפאשלה שלא ללכת למנכ"ל אבל חוץ מזה הוא היה בסדר. וגם הוא חמוד
 

oren*

New member
"בחור לעניין, רציני, שיודע להנהיג"

ובהזדמנות הראשונה שהייתה לו להפגין רצינות ומנהיגות, הוא נכנע לאגו והחליט ללכת נגד שיטת העבודה המקובלת (וההגיונית גם למי שלא מתחום הפרסום) ולא לפנות למנכ"ל החברה עבורה הוא מפיק את הקמפיין. בתור מי שלא הפסיק להתרברב בתחילת הפרק על כך שהוא עבד בפרסום ומבין בתחום - ההחלטה שקיבל הייתה מאוד לא רצינית ובוודאי שלא מצביעה על מקצועיות.
 
גם אני מסכימה

אני לא עובדת בפרסום אבל זה היה אלמנטרי (!!!) ללכת ולפגוש את מי שאתה אמור לעבוד עבורו. איך אפשר לייצר קמפיין בלי לדעת את דרישות הלקוח?! לא ברור... בכלל, הקמפיין של הבנים היה בנאלי ולא מעניין. הקמפיין של הבנות, היה בוטה מדי לטעמי. לא אהבתי אף אחד מהם
 

the z girl

New member
אני בת 15 וידעתי..פשוט אין לו את זה

זה ממש ברור שצריך להפגש עם המנכל.. מי לא יעשה את זה?! בלכ אופן גם לדעתי היו צריכים להעיף את סם, אבל הוא מכניס המון עניין לתוכנית הזו.. תמיד צריך את האלה שיהיו "ילדים רעים" כדי שיהיה ריבים וכאלה.. דברים שיגרמו לאנשים להרגיש בתוך זה.. להתעצבן עליו כמו שהם מתעצבנים.. ואז הם ימשיכו לצפות בתוכנית..
 

SweeT DeveL

New member
מי לעזאזל נרדם בעבודה???

אני לא מבינה אין טראמפ לא פיטר את סם! הוא גם נרדם בעבודה גם לא מבצע את המטלות שלו וגם מעצבן! אני לא זוכרת איך קוראים לו (נראה לי ביל), אבל הוא אמר:"אם תשאל את סם מה השעה הוא יסביר לך איך בונים שעון" חח אהבתי.. אוף מזה התבאסתי כשג'ייסון פוטר! זה לא מגיע לו!.. חח אני יותר אהבתי את מה שהבנים עשו! הבנים עשו את הפרסומת יותר על רמה.. כמו שאמורוסה אמרה הם היו צריכים לעשות משו יותר אצילי, אפשר להגיד.. אני דווקא אהבתי את אמורוסה, כי היא צודקת (חוץ מהקטע של הגזענות) סם אתה מפוטר!
 

2pacit

New member
גם אני אהבתי יותר את../images/Emo26.gif

הפרסומת של הבנים... הייתי בטוחה שהם ינצחו. וסם הזה כל כך מעצבן, שיעוף כבר
 

JoHnYmYsTeR

New member
אפילו בפרומו של ערוץ 10

רמזו שסאם יישאר לתווך ארוך.. לדעתי.. זה לא ספויילר
 

2pacit

New member
../images/Emo58.gifנכון ב...

פרומו ראו שטראמפ לחץ לו את היד באחת מהתוכניות וסם ממש התלהב מזה, הוא אמר שטראמפ אף פעם לא לוחץ ידיים... אפשר להבין שהוא ישאר עוד פרק אחד לפחות
 
אני דווקא אוהב אותו

הקיצוניות שלו דווקא מוצאת חן בעייני, לדעתי הוא יגיע רחוק. דרך אגב אני חדש פה.
 
היו חייבים להעיף אותו

ראו שניהול הצוות היה על הפנים. ניהול שגוי הפעלה לא נכונה של הצוות. קבלת החלטות שגויה לחלוטין. לזה צריך היה להוסיף את ההחלטה שלא להפגש עם הלקוח. ההחלטה של טרמפ להפטר ממנו לפני שנפטר מסם היתה נכונה ומנהיגותית.
 
למעלה