איך חוזרים להאמין בגוף?

אמהלה2

New member
איך חוזרים להאמין בגוף?

לא יודעת אם אתן זוכרות אותי. לא תמיד אני קוראת פה אבל רציתי לשאול ולשתף. עברתי בשנה האחרונה 2 גרידות בהפרש של 5 חודשים. אחת בשבוע 18 בעקבות מומים ואחת בשבוע 13 בגלל העדר דופק. כרגע בנסיונות להרות מחדש, אבל משהו בתוכי כל הזמן מרגיש שאין לי אמון בגוף שלי, שהוא באמת יכול לשאת הריון וללדת. למרות שיש לי 3 ילדים שנולדו בהריונות ולידות תקינות לחלוטין. אני כל הזמן חושבת שבטוח נגרם לי נזק ברחם כתוצאה מהגרידות, פוחדת מהידבקויות (יש לי תור להיסטרוסקופיה עוד חודש) ושאולי דפקו לי שם את המערכת. ובנוסף לכך פוחדת מאוד שאם ניקלט להריון הוא שוב לא יחזיק מעמד.. מכיוון שברקע המיילדותי שלי עוד 2 הפלות בעבר בשבועות מוקדמים. איך מתמודדים?
.
 

מקוםבלב

New member
../images/Emo24.gifצהריים טובים,

אחת הבעיות הכי גדולות באובדן הריון הוא התהליך שאת מתארת . מעין ניתוק וחוסר אימון שנוצר בין גוף לנפש. יש נתק בין החלק העליון של הגוף לבין התחתון וכן עם כל נושא הנשיות בהקשר של פוריות. אחד הדברים שחשוב לעבוד עליהם הוא החיבור מחדש ויצירת הידידות והשותפות בין הגוף, רחם והמכלול של גוף נפש. יש כל מיני שיטות. אני מטפלת במגע שעובד בכל הרבדים גם בצד ההוליסטי וגם בפיזי., שיחות, דמיון מודרך,תנועה, הילינג, מחול ועוד. אם את מתחברת לטיפולים שכאלה אני מאוד ממליצה. מעבר לכך, חשוב כמובן לבדוק בפן הרפואי האם ישנה בעיה פיזיולגית. מאחלת לך המון הצלחה. חיבוקים.
 

אמהלה2

New member
תודה על התגובה המהירה

אני דווקא מאוד מתחברת לטיפולים מהסוג הזה, ואפילו גרה באזור שלך אם אני לא טועה.. אבל לא ברור לי מה אני יכולה להשיג מטיפול כזה. ולגבי הפן הרפואי, עד כה בדיקות קרישיות ופרופיל הורמונלי יצאו תקינים. מחכים לתוצאות בדיקת קריוטיפ הורי וכאמור תור להיסטרוסקופיה עוד חודש שאולי יצליח להרגיע אותי קצת..
 

מקוםבלב

New member
היי,

ראשית , זו בפירוש לא היתה הודעת פרסומת אלא המלצה. שנית, בטיפולי מגע אנחנו עוברים את הרציונאל ומדברים עם הגוף ברבדים עמוקים. הנפש חשה דברים שההם מעבר וכך איברי הגוף ועל כך מתבססת הרפואה המשלימה ההולסטית. אני מאמינה שמגע מרפא ומאמינה בדמיון מודרך.ברגע שיש חלקים בגוף שלא נמצאים בהרמוניה האנרגיה תקועה ומשפיעה על המון דברים. ברפלקסולוגיה , לדוגמא, עובדים הרבה על הנעה וזרימה ולאט לאט הכל מתחיל להיפתח . זה היה הסבר על קצה המזלג. מקווה שתמצאי את הדרך שנכונה ומתאימה לך. ומקווה שכל הבדיקות ייצאו תקינות.
 

דנד1

New member
ערב טוב

אני עברתי גרידה לפני כמה חודשים ולאחר מכן התפתח זיהום שהיה גם כואב וגם מאד מפחיד. מאד חששתי מההשלכות העתידיות של זה על הכניסה להריון הבא. אני חושבת שזה מאד אישי אבל אני התחברתי מחדש לגוף שלי באמצעות תהליך הילינג שעשיתי. היום החששות האלה כבר לא קיימים אצלי ויש לי המון ביטחון שבפעם הבאה הכל יהיה בסדר. אם היית שואלת אותי לפני כמה חודשים אם יש בכלל סיכוי שאני אהיה במקום כזה הייתי אומרת לך בפירוש - לא. לא חשבתי שיחזור לי האמון אי פעם אבל היום הוא חזר ובגדול. מאחלת לך כל טוב
 
למעלה