איך יודעים? מאיזה גיל?

ferdinand

New member
איך יודעים? מאיזה גיל?

האחיין שלי, בן חמש כמעט. יש איתו שתי בנות - אחותו הקטנה ובת-דוד שלו (הבת שלי) ששתיהן "פרימדונות" כאלו
ורוד, ובובות, ואיפור ובגדים ונעליים וכו' וכו'. וזה נורא מתוק, וכולם מתלהבים - וגם הוא. והוא משתתף איתן, או לפחות מנסה, בכל המשחקים האלו "של בנות". הוא מאוד אוהב בגדים ואביזריים "נשיים". הוא עוד לא יודע שהוא אמור "להתבייש" בזה, ועושה את כל ה-"חענדאלאך" שהבנות עושות. האמת שבעיניי זה מאוד מתוק, ומאוד מצחיק. הבעיה שהמשפחה הגדולה, ובעיקר ההורים שלו - נגיד את זה ככה, לא רווים מזה נחת. עכשיו עוד מבליגים על זה, מקסימום מחליפים מבטים נבוכים, ודואגים "לדחוף" לו מכוניות משטרה וכדורגל. אז קודם כל, רציתי לשאול - אם בכלל זה - "אומר משהו", או שזה בכלל מוקדם מדיי להגיד. אולי זה "סתם" ניסיון למשוך בחזרה את תשומת הלב ששתי ה-"נסיכות" של המשפחה קצת "גונבות" ממנו. מתי אתם ידעתם/גיליתם? איך אפשר לדעת?
 

Dardamavet

New member
לא חושב שזה אומר משהו

יש אנשים שאומרים שהם ידעו כל חייהם, ויש אנשים שגילו על עצמם רק בגיל מאוחר. הרבה הומואים מספרים על התנהגויות חריגות מגדרית שהיו להם בתור ילדים. אבל לדעתי רק מפרספקטיבה של זמן אפשר לראות את זה, וזה לא פועל לכיוון ההפוך.
 
ברוך הבא../images/Emo140.gif

מנסיוני האישי - בתי דנה שיחקה עם בובות כל הילדות שלה, אהבה להתגנדר והייתה "נשית" בכל מובן שהוא.........והיום היא לסבית
 
קראתי ולא הבנתי, איפה הסתירה?

בין בת לסבית לילדה שאהבה להתגנדר ולשחק בבובות בילדותה?
 
מאיזה גיל?

התפתחות של הזהות המינית היא חלק מתהליך כולל של התמודדות עם מטלות התפתחותיות... ולכן לא כל כך מהר הייתי קושרת בין ההתנהגות, הבחירה להשתתף בממשחקי הבנות, לזהות המינית. (גם האפיפיור לובש שמלה...) עם מי הוא בחור לשחק בגן? והעיקר שימשיך להינות מהחופש לשחק בבובות, מכוניות.... ממני יעל הרפז.
 

my world 88

New member
תראי, יכול להיות שאני לא מייצג אבל

היו לי שלבים נורא "גבריים" בילדות: מגיל קטן מכוניות, אח"כ פאוורריינג'רס ואז רובוטים. כנראה שלא הייתי מספיק חכם בתור ילד לשלוח סימנים, כי את הבעת השוק של אמא לפני 8 חודשים כשיצאתי מהארון אי אפשר לתאר במילים.
בקיצור, הסטיגמה שהומואים נשיים יותר מסטרייטים נגרמת רק בגלל שהם (אנחנו) הרבה יותר יודעים מי אנחנו באמת, כי עם הקבלה העצמית הגיע שלב שוואלה, מה שאני לא אעשה, אני גבר, לא משנה מה אחליט לעשות, זה מי שאני, ואם אני מתנהג בנשיות לא יהפוך אותי לאישה. כך שהדבר היחיד שלצערי יש לדאוג (ומניסיון אישי
מבן גיי אין מה לדאוג) זה איך הוא יתקבל בחברה
 
הי

כמה אנחנו זקוקים לתבניות והבטחון המדומה שהתבניות מייצרות ... היו שקטים הילד משחק כדורגל... ולגלות שאין קשר בין משחק הכדור לזהות המינית. מסכימה איתך מאד לגבי המשוב החברתי במיוחד בגיל ההתבגרות ... ממני יעל הרפז
 

my world 88

New member
בתור אחד שרואה את זה כל הזמן מהצד

מסכים איתך!
שנדע ימים של אהבה ואושר, אמן !
 
למעלה