איך לבחור דירה

  • פותח הנושא goldy
  • פורסם בתאריך

goldy

New member
איך לבחור דירה../images/Emo35.gif

1) עם מישהוא מהלימודים (שיהיה שותף) / לבד, קומה ראשונה / אחרונה, עם / בלי מעלית. 2) האם תתעקשו על קירבה לאוניברסיטה, או שתשלימו את המרחק בהליכה / נסיעה? 3) כמה אחוזים מהתקציב שלכם תקדישו לשכר הדירה?
 

יובאבא

New member
עצות לבחירת דירה

מניסיוני הפרטי: 1.) השותף/ה: באופן אישי אני חלקתי דירה עם ידידים שהכרתי קודם כמעט תמיד. אם הולכים על האופציה הזו, אני ממליצה דווקא על ידידים לא מאוד מאוד קרובים, אלא על כאלו שאתם יודעים שיש להם נכונות להתחשב באחרים, שאתם מכירים את יחסם לרעש, ניקיון ושאר מרעין בישין. בכל מקרה, שותפים זה תמיד קצת הימור, אז נראה לי שאם לא לגמרי בטוחים חבל לאבד חבר או חברה טובים. דברים ששווה להתמקד עליהם כאשר בוחנים דירה:
חלוקת החדרים היחסית: אם חדר אחד קטן משמעותית מאחר זו יכולה להיות בעיה אמיתית. לפעמים מתחלקים בשכ"ד באופן שמשקף את גודל החדרים, אבל כדאי לעשות חשבון אם באמת זה שווה עבור חדר קטנטן או שמוכנים לשלם תשלום נורמלי עבור חדר נורמלי.
שירותים\מקלחת: להוריד את המים בשירותים, לבדוק את הזרם במקלחת. בעיות צנרת הן מבאסות מאין כמותן.
לבחון את הסביבה: האם יש חניה, האם יש רעש רב מהתנועה, האם יש גן ציבורי קטן ליד הבית (מניסיון אישי: כל בעלי הכלבים מביאים אותם לשם, ובמיוחד בעונת הקיץ תזכו לשמוע אנסמבל נביחות עד השעות הקטנות. גם ילדים משועממים באים ומתנחלים שם עד אור הבוקר.)
להתבונן במצב הכללי של הדירה: זה בעיקר מעיד על כמה בעל הדירה אכן קשוב. יש בעלי דירה שכל מה שהם מוכנים לעשות זה לגבות מכם תשלום שכ"ד, לעולם לא לדאוג לתקן משהו. 2.) אני באופן אישי לומדת בעיר אחרת מהעיר שבה אני גרה - ולגמרי מבחירה. כך שלא לגור ממש בשכנות לאוניברסיטה זו באמת לא טרגדיה, כל עוד מקפידים לבחור מקום נוח מבחינת תחבורה ציבורית (עצתי בעניין הזה - גם אם יש אוטו. אוניברסיטאות הן לא המקום הכי נוח לחפש בו חניה, וההוצאה המצטברת על תשלומי חניה יכולה להפוך למשמעותית.) 3.) זה כבר עניין אישי, אבל זה יוצא לערך 50 אחוזים מהתקציב הכולל (אצל חלק קצת יותר, אצל חלק קצת פחות.) מקווה שעזרתי !
 

דהאנית

New member
כמו מאט דיימון ובן אפלק.. חח

כידוע בן אפלק ומאט דיימון הם החברים הכי טובים.. אולי... וכשמשא נזרק מהבית הוא בא לגור אצל מאט ושיגע אותו בליכלוך והבלאגן.. זה לא עבד בסוף.. :)
 

goldy

New member
כי-שרון מבוזבז שכמותך ../images/Emo13.gif

אני במקומך הייתי מקבץ את כל העצות לספר, משבץ בדיחות ומרוויח מהתמלוגים (כמו הספרים האלה למתגייס). אחלה פרנסה
.
 

akapulko2020

New member
ובתור שלב ראשון

שישים את זה כמאמר ב"מאמרים" ,לא? צרור עצות מוצלח למדי,לטעמי.
 
למעלה