נכון,ג"ירוסקופי. אני אמרתי שם חלק מהדברים בלשון סגי נהור
למעשה מה שאני עושה, אם יש לי תקר,או צריך להחליף צמיגים אני הולך לפנצ"רמכר שיש לו ציוד משוכלל ומבקש לבדוק כיוון פרונט. כאשר אני קונה צמיגים במקום אחר (וזה קרה רק פעם אחת בכ 30 שנים האחרונות, בגלל הפרשי מחיר מהותי), אני הולך לבדוק כיוון פרונט. ככה שזה יוצא פעם בכמה עשרות אלפי קילומטרים. לא זוכר אי פעם שהחלפתי פחות מכל הצמיגים. תמיד החלפתי 4 צמיגים במחיר 3. אותו אחד שאני מחליף אצלו, לבקשתי נותן לי בדיקת פרונט ואם צריך כיוון כלול במחיר. באשר "לכל רכב יש כיוונים משלו". לאותו אחד יש מחשב, הוא מכניס דגם ותת דגם של הרכב ומקבל תוצאה.המחשב הוא חלק אינטגרלי של המתקן. כפי שציינתי, הרבה ממוסכים מרכזיים של החברות,עושים שם כיוון.. יש רק שני מקומות בדרום ירושלים שיש להם מוניטין טוב בנושא. לא צריך להיות מכונאי כדי להבין אינטואיטיבית, שעל מנגנוני היגוי והצמיגים מופעלים כחות רבים וטוב שיהיו מאוזנים ומכוונים. הצמיגים הם רק חלק מכל המערכת המשולבת.
למעשה מה שאני עושה, אם יש לי תקר,או צריך להחליף צמיגים אני הולך לפנצ"רמכר שיש לו ציוד משוכלל ומבקש לבדוק כיוון פרונט. כאשר אני קונה צמיגים במקום אחר (וזה קרה רק פעם אחת בכ 30 שנים האחרונות, בגלל הפרשי מחיר מהותי), אני הולך לבדוק כיוון פרונט. ככה שזה יוצא פעם בכמה עשרות אלפי קילומטרים. לא זוכר אי פעם שהחלפתי פחות מכל הצמיגים. תמיד החלפתי 4 צמיגים במחיר 3. אותו אחד שאני מחליף אצלו, לבקשתי נותן לי בדיקת פרונט ואם צריך כיוון כלול במחיר. באשר "לכל רכב יש כיוונים משלו". לאותו אחד יש מחשב, הוא מכניס דגם ותת דגם של הרכב ומקבל תוצאה.המחשב הוא חלק אינטגרלי של המתקן. כפי שציינתי, הרבה ממוסכים מרכזיים של החברות,עושים שם כיוון.. יש רק שני מקומות בדרום ירושלים שיש להם מוניטין טוב בנושא. לא צריך להיות מכונאי כדי להבין אינטואיטיבית, שעל מנגנוני היגוי והצמיגים מופעלים כחות רבים וטוב שיהיו מאוזנים ומכוונים. הצמיגים הם רק חלק מכל המערכת המשולבת.