איך להיפטר מהבדידות?

  • פותח הנושא 1279
  • פורסם בתאריך

1279

New member
איך להיפטר מהבדידות?

אני בת 29,גרושה +ילדה מדהימה. התגרשתי לפני 5 שנים ומאז אני לא מצליחה להגיע למקום של זוגיות. אני נראית טוב מאוד,יש לי עבודה טובה ובית יפה והדבר היחיד שחסר לי זה בן זוג. אני לא מצליחה אפילו להגיע למצב של הזדמנויות,אין לי אפילו מה לשלול.קראתי את הספר והחלטתי לנסות את השיטה והייתי מעוניינת לקבל טיפים על איך לעזור לעצמי להצליח בזה.אני חוששת שלא אצליח להתמיד במחשבות החיוביות ובדמיון המודרך.
 

naty3

New member
במקום לחשוש, בטחי בעצמך

יש סיבה טובה מאוד למה כבר 5 שנים (לפי מה שאני מבינה מההודעה שלך) את לא מוצאת זוגיות. מה את משדרת החוצה? מה את מרגישה בפנים? האם את אוהבת את עצמך מספיק כדי שגם אחרים יאהבו אותך? עד כמה את מעריכה את עצמך? שאלות אולי לא קלות, אך החפירה העצמית חשובה כדי להבין מה קורה איתך. כשיש לי חששות בנושא מסויים, אני מדמיינת שאני "לוקחת" את החששות האלו ודוחפת אותם מאחורי "דלת" מנטלית. את הדלת אני נועלת במפתח שנזרק לים. שימי לב שעם חששות לא מגיעים לשום מקום. עם בטחון עצמי כן. דמייני את עצמך מצליחה להתמיד במחשבות חיוביות. הפכי את המחשבות החיוביות להרגל (לוקח שבועיים-שלושה להטמיע הרגל). למשל, כל פעם שעולה לך בראש מחשבה שלילית, עצרי וזרקי אותה הצידה. במקומה תחשבי מחשבה חיובית.
 

LightBoy8

New member
היי, סוכר עינב.

הדרך הטובה ביותר, זה לסמוך שהכל לטובה והכל קורה. תסמכי שפרט לפרט דברים קורים עפ"י תכנית אלוהית, וכל דבר, הכי זעיר שתוכלי לחשוב עליו - גם הוא קורה לפי התכנית הזו. הכל זז, מתממש, מתקיים ונוצר לפי התכנית הזו. את יכולה פשוט לסמוך ששלך יבוא. מה ששלך יבוא, ואף אחד ושום דבר לא ימנע ממך לקבל אותו : ) הכל עניין של סבלנות, אמונה וסמכות.
 
להיפטר מהבדידות

שלום לך 1279 אני מאמין גדול שמי שרוצה להשיג מטרות בחיים חייב לחשוב על תוכנית פעולה ולבצע אותה ע"מ שהמטרות יושגו. זה נכון שליקום יש תוכנית עבור כל אחד מאיתנו אבל כדי שנקבל את כל מה שאנחנו רוצים אנחנו צריכים לעזור קצת ליקום. נהוג לומר "ה' עוזר למי שעוזר לעצמו". ולכן אני מציע לך לחשוב עם עצמך ולתכנן תוכנית איך את מוצאת את האהבה הבאה שלך. לאחר שתהיה לך תוכנית פשוט תוציאי אותה אל הפועל. אני לא מפחד לומר שאני פועל ופעלתי כל החיים שלי ע"פ השיטה הזו ולמעשה כל דבר שרציתי לבסוף גם השגתי. מקווה שעזרתי קצת ושכל חלומותייך יתגשמו אמיר
 

doingood

New member
האם את יכולה לתאר אותו?

נשמע שממש יש לך מישהו שאת מחזיקה בעיני רוחך. מישהו אידאלי שלו ולו בלבד את מחכה, וכבר הכנת את הכל והוא ממש אבל ממש מתמהמה... את נשמעת אדם עצמאי מאוד, עם המון בטחון עצמי, שגם עבר דבר או שניים בחיים שלו, עם יכולת מדהימה ללמוד, אבל קשה לך להיפתח ולצאת מ"מעגל המצויינות" הזה שבנית לעצמך. אני בכיוון?
 

scorpio86

New member
היי, כמה דברים:

את לא תצליחי להשיג בן זוג, אם המטרה שלך היא "להיפטר מהבדידות", כי כל פעם שאתמתרכזת ב"בדידות", את בוראת בדידות. אז במקום לשאול איך להיפטר מהבדידות, יהיה נחמד יותר לשאול: איך להשיג בן זוג? זה כבר נשמע טוב יותר... דבר שני, לגירושים יכולים להיות השפעה מאוד לא מודעת. ייעוץ עם מטפל, מיצוי הרגשות של העבר, יכולים מאוד לעזור, לדעתי. דבר שלישי, כדאי להכנס לזוגיות מסיבה טובה. "להיפטר מבדידות" היא סיבה לא מוצלחת, כי את מטילה על בן זוגך לעתיד "משימה", ואת ממלאת את עצמך בציפיות. לא לשם כך נועדה הזוגיות. יצירת מציאות נעשית יעילה הרבה יותר כשהיא דוחפת "לקראת" משהו ולא דוחפת "מפני" משהו. יצירת מערכת יחסית לא צריכהלהיעשות כבריחה מבדידות, אלא כהתקדמות למצב טוב יותר, טוב יותר מהמצב *הטוב* שאת נמצאת בו עכשיו. לכן לדעתי יעזור לך מאוד לקבל את מצבך הנוכחי ולברך את עצמך, לאהוב את עצמך על מי שאת עכשיו, ולהרגיש מבורכת על מי שאת עכשיו. קודם כל, זה יתן לך ביטחון, זה גם ישחרר אותך מציפיות, את פחות תיקשרי לתוצאה, ואת תקריני יותר חיוביות ושמחה בגלל מי שאת, ושמחה מושכת אליה אנשים. אם מחשבות חיוביות ודמיון מודרך לא מדברים אלייך, נסי את זה: פשט תכירי תודה בכל יום לאלוהים (או: לנשמה, ליקום, וכו') שהביא לך בן זוג לחייך. תרגישי את זה בלב, תדעי את זה בלב, מתוך אמונה בלתי מעורערת. במצב כזה לא צריך "לחשוב" וגם לא "לדמיין", צריך להרגיש, להרגיש בלב הכרת תודה עמוקה, וידיעה פנימית נסי את זה, ותחזרי לספר לנו על הבן זוג שמצאת :)
 
האם את מוקפת אנשים?

האם את פעילה בחוגים שוני המזמנים לך אפשרויות להתיידד עם בני אדם?
 
למעלה