איך להתכונן לצפיה בNews Room

nirdinur

New member
איך להתכונן לצפיה בNews Room

מכיוון שהסדרה עוסקת בחדשות אמריקאיות אמיתיות הצופה הישראלי לא תמיד מבין במה מדובר. למזלי אני צופה כבר שנים בתוכנית טלויזיה שמהווה הכנה מצויינת לסידרה. מדובר בDaily Show בהנחיית ג'ון סטיוארט. למרות שמדובר בתכנית קומית זו אחת מתכניות החדשות הכי חשובות והכי משפיעות בארה"ב. בתכנית הזאת, אגב, ויל מקאבוי מוזכר מידי פעם כאידאל עיתונאי.
אני יודע שאפשר למצוא את התכנית גם בישראל אבל גם מי שאין לו כבלים או לוין יכול לראות אותה באינטרנט בחינם דרך האתר של התוכנית בכתובת הזאת: http://www.thedailyshow.com
 

E l S i

New member
נחמד

מכירה אבל מעולם לא צפיתי (אנסה מחר)

הציטוט האקראי הראשון שעלה באתר קשור למזה"ת:
"מובארק היה פופולרי מאוד בעמו, זכה תמיד בין 98% ל-127% מקולות הבוחרים"...

באיזה חדשות שלא דיברו עליהן בארץ נתקלת בסדרה?
 

nirdinur

New member
יש כמה נושאים בפרק האחרון


פרק מומלץ לצפיה הפרק שבו מתארח באסם יוסף, הגרסה המצרית של סטיוארט.

זה לא שהתעלמו מהTEA PARTY לגמרי בישראל אבל לא חושב שרוב הישראלים מבינים עד כמה גדול הנזק שהם גורמים והאגרסיביות שבה הם פועלים.
בפרק האחרון הועלו כמה נושאים שנטחנו עד זוב דם בארה"ב ולא בטוח שבארץ עשו מהם עניין:
- העלאת תקרת החוב אמנם אוזכרה בישראל אבל כל הפוליטיקה הפנימית עד להעלאה לא ממש דווחה.
- פרשת ווינר והתמונות
- לא הכרתי את פרשת קייסי אנטוני שמוזכרת בפרק אבל כשביל הראה את המניפולציות שננסי גרייס עושה בתוכנית שלה זיהיתי את הפרצוף של גרייס וזכרתי שמדובר באחת החלאות הכי מגעילות בטלויזיה. מדובר בנבלה שמתפרנסת מתוכנית טלויזיה שבה היא מטיחה באנשים האשמות לא מבוססות ומתיימרת להיות התובע והשופט. בין "ההישגים" הטלויזיונים שלה: 2 נשים התאבדו בגללה, היא פיברקה חשדות שהמוות של וויטני יוסטון הוא רצח, היא החליטה בפרשת חטיפה שחשוד שהמשטרה עצרה הוא בודאות החוטף ואחר כך התברר שהוא בכלל לא קשור לחטיפה, היא החליטה שחשודים באונס הם אשמים בודאות ואחר כך התברר שהמתלוננת העלילה עליהם.
- הפריימריס במפלגה הרפובליקנית קיבלו סיקור צנוע בארץ אבל צריך לראות את הדיילי שואו כדי להבין איזה אוסף של מטורללים פנאטים ומטומטמים הובילו בסקרים במהלכם.
 
למעלה