איך מבטלים BDI שלילי?

CreditClean

New member
חוק נתוני האשראי החדש בישראל מגדיר כי כלל המידע הפיננסי הכולל היסטוריית אשראי והתנהלות פיננסית מועבר על ידי בנק ישראל וגופי אשראי נוספים והם אלו שאחראים לשקף לגופים נותני האשראי, ההלוואות וכן גופים פיננסיים נוספים את תמונת המצב באשר ליכולת הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו הפיננסיות.
במצב בו ללקוח יש צ'קים שחזרו, תיקים פתוחים או סגורים בהוצאה לפועל, פיגורים בתשלומים או פשיטות רגל – כלל אלו מעידים כי הלקוח אינו יכול לעמוד בהתחייבויותיו ויובילו לריבית מרקיעת שחקים או אפילו לסירוב מידי ומוחלט בקבלת אשראי או הלוואה.
המצב הנ"ל מתבטא ב-BDI שלילי.
כאשר לקוח מגיע לגוף נותן אשראי כמו בנק, חברת מימון או מגרש רכב מיד יוציאו עבורו "דו"ח BDI" בו יופיע אור אדום ושלילי או ירוק וחיובי אשר יורה על התקשרות או חוסר התקשרות עמו.
כאשר ללקוח ישנו BDI שלילי הוא יהיה מודע לכך מראש ולעובדה שקרו אחד מהדברים הבאים: הגבלה על החשבון, עיקולים בחשבון, פשיטות רגל, פיגורים בעסקאות, תביעות משפטיות פיננסיות פתוחות, תיקים בהוצאה לפועל, חזרת צ'קים ופשיטות רגל.
כלל המידע נאסף אודות הלקוח במשך תקופות זמן משתנות, כאשר המידע אף עלול להישמר במשך 7 שנים ולהשפיע על עתידכם.
עם זאת, קיימת האפשרות לבטל BDI שלילי.
קיימים מקרים רבים בהם הנתונים המדווחים מלשכות האשראי הם שגויים בין אם מדובר בטעות אנוש ובין אם מדובר בדיווח שגוי מהיסוד ולעיתים אף תוקף הנתונים היה אמור להיות קצר הרבה יותר מזה שמדווח בפועל.
למעשה קיימות אינספור עילות בחוק שעשויות לבטל את רישום הנתונים השליליים ולהפוך את ה-BDI מאדום לירוק.
על מנת למחוק את הנתונים השליליים יש להגיש בקשות לתיקון מידע למקור אותו עשה את הטעות עליה אנו מעוניינים לערער. עם זאת, לא תמיד הלקוח ידע על מה ניתן לערער וחשוב מכך- באיזו דרך לעשות זאת.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה!
בחברתנו עובד צוות מנוסה בעל ידע נרחב ומעמיק בתחום העוסק בכך שנים זה מכבר אשר ידע לעבור ביחד איתכם את התהליך בצורה הטובה עם ליווי אישי וצמוד לכל אורכו.
טיפלנו בכלל המקרים שיכולים להיות בביטול BDI שלילי, שכן זאת מלאכתנו בכל יום ולכן אנו יודעים לעשות זאת באופן המקצועי ביותר שאפשר.
מאחר ואנחנו יודעים כמה BDI שלילי יכול להיות מושלך לכל תחומי החיים אנו מתחייבים לבצע את השירות הכי טוב שאפשר עבור לקוחותינו מתוך דאגה אמיתית וכנה להם.

פנו אלינו עוד היום על מנת להבטיח לעצמם לצאת לדרך חדשה.
 
למעלה