איך מוציאים ברגים של 30 שנה?

melodynoa

New member
איך מוציאים ברגים של 30 שנה?

יש לי מתחת לארונות מטבח מדף שירות כזה לקופסאות, תבלינים וכו', שמחובר בברגים לארונות שמעליו. אני רוצה להוציא אותו כדי לשפץ אותו קצת, אבל הברגים מסרים לצאת! מה עושים? בתודה,
 
פלייר פטנט אמרקאי זה פלייר שאפשר לכוון את מרווח הסגירה של המלקחיים שלו. תצטרך לפלס מסביב לבורג(בעזרת מפסלת,או מברג חד) מרווח שיתן אפשרות לפלייר אפשרות לתפוס את ראש הבורג. אם הפלייר הוא מסוג איכותי.לא תהיה שום בעיה בשליפת הברגים ,בשיטה זאת.
 
לחילופין

אפשר לקדוח את ראש הבורג עם מקדח בקוטר בערך כמו של גוף הבורג (לא של הראש). אם הראש הוא פיליפס, המקדח ימורכז מעצמו. אם ראש שטוח אז צריך להקפיד שהמקדח לא יברח עד שנוצר שקע.
 

melodynoa

New member
לא הבנתי כל כך

הראש של הבורג הוא לא פיליפס, אלא כמו מברג רגיל, פס. לקדוח בבורג עצמו? ומה זה יתן לי? אני מתכוונת גם להחזיר את המצב לקדמותו, ז"א, אני צריכה את הבורג או החורים שם שלמים.
 

nizanm

New member
החלפת ברגים בני 30.

נועה. שלום, אוסיף לדברים ואסכם: 1. קחי מקדחה(=המכשיר), תרכיבי עליה מקדח (המסתובב דמוי מסמר) שקוטרו יותר קטן 2. תפעילי את המקדחה, תחזיקי חזק, געי בנגיעות קלות בראש הבורג עד שייווצר שקע במרכזו. תשתדלי לדייק, (אבל אם תפספסי קצת לא נורא).עכשיו תקדחי מלוא אורך הבורג החלוד + קצת. 3. תחליפי למקדחה את המקדח לקוטר גדול (=מתאים) ותשובי ותקדחי שוב. את מרחיבה את החור ומוציאה את הבורג הישן לגמרי. בהצלחה. דווחי תוצאות.
 
קידוח בבורג קצת קשה לי לקבל עצות כאלו. צריך מיומנות מאוד גבוהה לקדוח לתוך בורג.ולכן לא המלצתי זאת לשואלת. מנסיון רב שנים בהוצאת ברגים, פלייר פטנט .פותר את הבעיה בקלות ובמהירות ברוב המקרים.
 
למעלה