איך מטהרים אבני חן.

איך מטהרים אבני חן.

ואם איזה אבן כדאי לי להשתמש לטקס עבודה? אני צריך אבן שואבת.?
 

stoneage

New member
הטענת האבן

ניתן להטעין אבן במספר דרכים: הנחה על גבי מושבת קוורץ - הדרך הנפוצה ביותר. הנחה בשמש: משפחת הקוורץ לזמן קצר בלבד הנחה לאור ירח מדיטציה תוך כדי אחיזת האבן החזרתה לאדמה לזמן מה ואחכ שטיפה במים "שידור" מחשבות בהתאם למתבקש , לכיוון האבן (בזמן מדיטציה או סתם "ריחוף")
 

stoneage

New member
איזה ספר

על מה ? אבנים ? פנג שווי? קשה לי לומר לך מה הכוונה היות ואין לי מושג על מה אתה מדבר. טיהור הבית ? טקס למטרה אחרת ? כפי שציינתי קודם הקוורץ מטהרת. אם אתה מעוניין בטקס ניתן להניח גנרטורים טבעיים בפינות החדר: כאשר מופנים כלפי חוץ הם יטהרו את החדר , כאשר כלפי פנים הם יכניסו פנימה אנרגיה מבחוץ סיטרין - לעבודה, לימודים, זיכרון, ריכוז, יחסים בין אישיים. גם האמטיסט יכולה לטהר אבל פחות מהקוורץ אחרי הטיהור כדאי להניח טורמלין שחור - להגנה מספיגת אנרגיות שליליות.
 

stoneage

New member
טיהור אבנים

הדרך הנפוצה ביותר לטיהור אבנים היא החזקתן מתחת לזרם מים: בברז, גשם, מפל מים או גלי הים). אין חוקים לגבי כל כמה זמן ובמשך כמה זמן. הקשב לאינטואיציה. טהר את האבנים מתי שאתה חש צורך או כאשר נגע באבן מישהו שהפריע לך שאותו אדם נגע לך באבן. החזק את האבן מתחת למים בלי לחשוב - כמה זמן שייצא, לפעמים זה יהיה 5 שניות ולפעמים דקה שלמה. דרך נוספת: הנחת האבן על גבי מושבת קוורץ. בכל מקרה כדי להניח בשמש (לא הרבה זמן) לאחר הטיהור. במקרים קשים מומלץ לקבור באדמה לזמן מה. אבנים המכילות נחושת או מתכת רצוי לא במים. מה הכוונה "טקס עבודה ?" אם הכוונה לעבודה: טורטלה או סיטרין. אם הכוונה לטיהור - קוורץ. אבן שואבת? הקוורץ סופגת את כל אשר סביבה אם לזו הכוונה. אתה יכול לפרט יותר ואשמח להתייחס
 
למעלה