איך מטהרים קלפים

בחורה34

New member
איך מטהרים קלפים ../images/Emo35.gif

יש לי קלפי טארות ואני מדי פעם מנסה לפתוח אולם הכל יוצא לי מבולבל ולא הגיוני בכלל איך מטהרים קלפים? האם יש שיטה מומלצת וקלה לפתיחה?
 

ארינה

New member
טיהור קלפים

אחת הדרכים לטהר את הקלפים היא עם נר לבן. מדליקים נר ולוקחים קבוצה קטנה של קלפים פורסים אותם כמניפה ומעבירים אותם 7 פעמים מעל הנר. כך עד שנגמרת החבילה.
 
טיהור קלפים ../images/Emo13.gif

היי בחורה, טיהור הקלפים נעשה לרוב בשימוש בנרות כפי שאמרה ארינה, ואולם יש דרכים נוספות. אני מביאה לך קישור לכתבה נחמדה העוסקת בעצות שימושיות לגבי השימוש הקלפים. בברכת אור ואהבה לכולנו, גילי פרי
 

גלחט

New member
קלפים

האם אינטואיציה מספיקה על מנת לקרוא בקלפים?
 

barak_m

New member
כמו שאי יודע...

אין כזה דבר מישהו שיכול לקרוא ומישהו שלא!!! יש כמה אנשים קוראים: יש את האנשים המתעניינים שרואים ורוצים גם. יש את האנשים שנינו בכוחות והם פשוט מרגישים ורואים דברים שאחרים לא, וככה הם נגשים לטארוט. ויש את האינטואיציה כהיא מאד חשובה כדי להתחיל לקרוא!!! שלך, ברק.
 
טיהור קלפים! ../images/Emo39.gif

יש לטהר את הקלפים לפני שמתחילים לקרוא למישהו חדש. על מנת לשמור על אנרגית הקלפים ולהגן עליהם יש לעטוף אותם במטפחת משי ולהכניס לתוך תיק עור או תיבת עץ עם קמה גבישי קריסטל על פי האינטואיציה הטיהור כך: להדליק נר לבן + קטורת ולהעביר בכל פעם קבוצה קטנה של קלפים 6או 7 פעמים בתנועה סיבובית. ולהניח כאשר הקלפים קלפי מטה. לידיעתך כל טקס הטיהור עצמו מכניס גם את השואל לאוירת הטארוט. כאשר אני קוראת את הקלפים אני תמיד מניחה אותם על גבי מטפחת משי ומפזרת עליה אבני קריסטל לפי האינטואיציה. בהצלחה!
 
למעלה