איך מטפלים בעשייה איטית?

PeaceWarrior

New member
איך מטפלים בעשייה איטית?

בכל מבחן אני נשאר האחרון שנמצא בכיתה ועושה את המבחן בקושי עד לסיום תוספת הזמן כך גם בפעילויות שאני עושה בבית אותם אני עושה לאט יותר משאר המשפחה. איך אפשר להתגבר על הקושי הזה? תודה מראש!
 
לפני הטיפול - הגורם

קודם כל כל הכבוד ששמת לב לזה. יפה גם שהחלטת לבדוק את הבעיה ולטפל בה. האם שמת לב האם ישנן פעילויות בהן אתה יותר איטי או פעילויות שבהן אתה יותר מהיר? האם במבחנים אתה מסיים אחרון אבל אתה מרוכז ושקוע בחומר כל אותו הזמן ? מה הסיבות שאפילו מטלות הבית איטיות לדעתך? אלו תשובות שרק אתה תוכל לענות עליהן. כך גם תהיה מודע להן ויהיה קל יותר לפתור אותן. ככל שתבין בעצמך את הסיבות שמאטות אותך כך תוכל להגיע לפתרון המתאים ביותר אליך. ישנן סיבות רבות לאיטיות. לא כולן שליליות. לכל אחד מאיתנו יש קצב משלו ואין זה דבר שלילי או חיובי. אחד יכול להיות איטי מהתעמקות יתרה, אחר בעקבות חוסר ריכוז, השלישי עובד ביסודיות. קח בחשבון שאתה יכול לגלות על עצמך שאתה איטי מסיבה חיובית. רק עם הסתכלות עצמית בתקוםה הקרובה.[ זה יהיה מעניין לנסות להבין ולעזור לך.
 

PeaceWarrior

New member
ניסיון לתשובות למסתורי

האם שמת לב האם ישנן פעילויות בהן אתה יותר איטי או פעילויות שבהן אתה יותר מהיר? מבחינתי אני לא רואה דבר שאני עושה בקצב מהיר שאני מרוצה ממנו או ביחס לאנשים סביבי האם במבחנים אתה מסיים אחרון אבל אתה מרוכז ושקוע בחומר כל אותו הזמן ? אני שקוע כל הזמן בחומר בזמן בגרויות לא כך בזמן לימודים אחרים, אז אני לפעמים מעופף. מה הסיבות שאפילו מטלות הבית איטיות לדעתך? זה מילדות, אולי בעיה מוטורית (יש לי כזו), אולי בגלל שאני עובד בשאנטי ולא מתאמץ להגביר את הקצב או שיתכן שהסיבה היא בגלל שאני משקיע בעבודות וחוזר על דברים שכבר עשיתי פעם שניה ושלישית כדי לוודא שהעבודה ברמה טובה. *גם במבחנים אני עובר פעם שניה ושלישית ובודק כל צעד פעמיים
 
למעלה