איך מכירים חברים חדשים?

3mo girl

New member
איך מכירים חברים חדשים?

חזרתי מ-3 שנים של לימודים באירופה, פחות או יותר בגלל שנגמרה הויזה. שתיים מחברותיי הטובות נטשו אותי, מערכת היחסים עם החבר הישראלי שלי היא די נוראית, ואני מאוד בודדה. מאוד חסר לי "חבר'ה" כמו שהיה לי באוניברסיטה, וכולם כבר מגובשים לכדי חברויות וחבר'ס. אז יש לי עדיין זוגות בודדים של חברים, אבל הם עסוקים רוב הזמן (בכל זאת- בזמן שאני לקחתי הפסקה של 3 שנים מהחיים האמיתיים הם המשיכו לבנות את החיים שלהם כאן). אני מוצאת את עצמי לא יוצאת ימים שלמים מהבית, או יוצאת רק עם ההורים שלי, וזה מדכא אותי בטירוף. כבר שנים שקשה לי לדבר עם זרים ולכן להכיר אנשים חדשים, ואני גם לא מתחברת לאנשים בקלות, אבל אני לא יכולה לדמיין את המשך החיים שלי בבדידות הבלתי נסבלת הזו. אני אוהבת דברים יחסים נישתיים, אבל אני מרגישה שלא בנוח להגיע לאירועים שקשורים אליהם בגפי- פשוט כי אני ממילא לא מצליחה לפתוח שיחה עם מי ששם.
יש למישהו עצות?
 

Purple Mushroom

New member
חברים חדשים.

האמת? קשה לי לענות על השאלה (החוזרת בפורום) הזאת, בגוון ובצבע שלך,
כי לא הייתי במצב הזה.
נראה לי שאת בחורה מאוד איכותית, אשת העולם הגדול, אם היית כמה שנים בחו"ל.
יש כאן חבר'ה.
ואם היית באוניברסיטה (יש לך קשרים גם במסגרות קודמות? כמו צבא ותיכון?)
בקשרים. תנסי לעשות את אותם הצעדים שעשית כדי שיהיו לך חברות וחברים, באוניברסיטה.
כרגיל, אנשים חדשים וחברים חדשים אפשר למצוא בכל מקום.
הסיפור שלי עם החברים והמכרים הנוכחיים מאוד מגוון, יש לי לפחות 2 מעגלים של חברים. ויחסית המצב החברתי שלי במצב מעולה, עד כדי טלנובלה.
חברים חדשים בכל מסגרת אפשר למצוא ב:
1. עבודה. 2. לימודים. 3.מסגרות, מועדונים חברתיים. (המצב שלי ,הדוגמא שלי במרכז תל אביב די מיוחדת).
ועוד: 4. התנדבויות. 5. מתנסים. וכולי :) בהצלחה.
(אפשר אפילו ברחוב למצוא חברים, מניסיון שלי (אבל בקהילה).
בגנים ציבוריים :)גם :)...
בהצלחה :)
 
מכירה פייסבוק?

זה נשמע בנאלי, אבל הרשת הזאת מהווה פתח להרבה אופציות, יש קבוצות לבילויים משותפים מכל סוג - טיולים, בילויים בים, פעילויות ספורטיביות שונות, יש לי אפילו ידיד שהולך לקבוצה של משחקי קופסה... אלו מסוג הדברים שכמעט כולם פחות או יותר מגיעים "לבד" ומתערבבים שם. את יכולה למצוא קבוצה או שתיים שתואמות דברים שאת אוהבת לעשות ולהצטרף, וההמשך כבר יבוא לבד.
&nbsp
 

נועה0111

New member
איך מגיעים לקבוצות האלה בפייסבוק?

&nbsp
יש קבוצה שמרכזת את הכל?
&nbsp
הרי לרשום "משחקי קופסה" או "רצים ביחד" וכו' זה כללי מידי...
&nbsp
 
דווקא כן


חפשי לפי מילות מפתח של דברים שאת אוהבת, לרוב יעלו לך כמה אפשרויות, ודרך חברים בקבוצה תוכלי להגיע לקבוצות אחרות.
&nbsp
חשבת אולי להתנדב במקום כלשהו? זו גם דרך להכיר אנשים.
 

נועה0111

New member
בדיוק רציתי לכתוב הודעה זהה

אני בת 30 ורווקה ועובדת במשרה מעולה במקום שבו שאר העובדים מבוגרים ממני (בתחילת שנות הארבעים ואילך) ונשואים. כיף לי שם מבחינת עבודה וחברה במהלך היום אבל אין לי משם חברים מעבר לשעות העבודה (ולעבור למקום עבודה אחר זו לא אופציה).

החברות מהתואר התחילו להתחתן, ללדת, לעבוד לאיזורים רחוקים יותר מאזור המרכז ועם הידידים מאוד קשה לשמור על קשר (סדרי העדיפויות שלהם זה להכיר בנות זוג בזמן הפנוי שלהם ולא בהכרח להיפגש איתי וזה מובן) כך שהקשרים מתנתקים לאט לאט ואני מוצאת את עצמי לצערי בלי הרבה אנשים סביבי ועם קושי להכיר אנשים חדשים כי אין לי יותר מידי הזדמנויות לזה.

אני לא אוהבת ללכת לבד למקומות בילוי ואני לא אדם שיתחיל שיחה מאפס עם מישהו שהוא לא מכיר (אני מכירה את עצמי ולמרבה הצער אין לי את זה...).

אני הולכת לחדר כושר ולחוגים שם אבל זה לא מקום להיכרויות של ממש אלא יותר שלום שלום וזהו. אני לא מגיעה למצב של שיחות של ממש.

במשך תקופה ארוכה אני לא מצליחה לאתר חוגים/קורסים נוספים באיזור שלי (תל אביב) שמתקיימים בשעות הערב ככה שאני מרגישה שאני מאוד מנסה אבל שאני "תקועה" באותו מקום כבר תקופה.

יש לכם רעיונות?
 

Sagilevi22

New member
תשובה

דווקא היום בעידן הפייסבוק, מאוד קל למצוא אירועים לפי אזור מגורים ולפי תחומי עניין (events related to your history, events near you וכו'). זו גם אופציה נחמדה - היום הרבה אנשים, במיוחד בתל אביב, הולכים לכל מיני אירועים פתוחים שמעניינים אותם ומכירים שם אנשים. אני בכוונה לא נותן דוגמה כי יש אינסוף אפשרויות, אבל אם תרצי דוגמאות אז אין בעיה למצוא. זה לא חייב להיות עכשיו חברה קבועה, אבל מספיק שיצאת לבלות, נהנת, מצאת מישהי להעביר איתה את הערב, ואולי ככה גם יגיעו חברות יותר קבועות / חבר וכו'.
 

Sagilevi22

New member
תשובה

את יכולה לתת דוגמה לכמה תחביבים שמעניינים אותך?
מעניין אותי מה הכוונה דברים נישתיים.
אני בטוח שגם פה אפשר למצוא אנשים עם אותם תחביבים.
&nbsp
כמה הצעות / אפשרויות:
1. לחפש חבר, ואז דרכו להכיר חברים / זוגות
2. ליצור קשר עם חברים מהעבר (תיכון, צבא, אוניברסיטה) ולנסות לחדש איתם קשר, לפגישת "נוסטלגיה" ואולי אפשר לחדש את החברות.
3. עבודה. לפי התיאור שלך לא ברור אם את עובדת או לא. אם כן - אפשר לנסות מסגרת נוספת אחרת (לדוג' התנדבות). אם לא - עבודה זה מקום מעולה להכיר חברים.
 
למעלה