איך מלמדים ילד בן 10 חודשים...

איך מלמדים ילד בן 10 חודשים...

לא לנשוך? הוא לא מנסה לחכך חניכיים כי מגרד לו אלא הוא פשוט נהנה וחושב שזה חמוד ומשחק כשהוא נושך. זה לא רק אותנו אלא כל מיני אנשים, הוא מחייך אליהם (חיוך של מלאך) ואז מתכופף והופ נוגס באדם... את אותו הדבר הוא מנסה לעיתים כשהוא יונק..., מה שאני עושה זה להרים אותו (או להפסיק את ההנקה) ולהסביר לו בלי חיוכים שלא נושכים אנשים זה כואב ואסור... אבל אני לא כל כך יודעת אם הוא מבין או יותר נכון אם הוא מפנים ומבצע... בנתיים הוא מפסיק רק כשתופסים אותו מתכונן לנשיכה אז הוא מפסיק אבל הוא עדיין מנסה לנשוך. עוד חודש וחצי הוא מתחיל ללכת לגן ואני לא רוצה לקבל מכתבים וטלפונים מהורים שעילי נשך להם את הילדים.
 

נעה גל

New member
אני לא בטוחה שיש הרבה מה לעשות

בגיל הזה, ובעיקר בגלל שהוא נושך כי כואב לו (גם אנחנו באותו שלב, ולאיתמר יש שיניים גם למעלה וגם למטה ולכן הוא גם מצליח לחתוך אותנו כשהוא נושך). קודם כל, את בהחלט נוהגת נכון. אני לא חושבת שיש משהו לעשות מעבר לכך. לא מדובר בילד שנושך כדי לבדוק מה התגובות (חכי גם זה יבוא). הוא נושך כי הוא סובל. אני מציעה לך לספק לו מגוון של חפצים עם טקסטורות גסות ומחוספסות. הוא ימצא בסוף משהו שיעזור לו עם הכאב בחניכיים (אם כי זה לא מבטיח שהנשיכות יגרמו). אצלנו מה שעושה את זה לאיתמר זה טוסט קשה ומיובש. לגבי ילדים נשכנים בגן. זה אומנם לא נעים להיות אימא של ילד נשכן, וזה מביך לקבל טלפונים נזעמים מהורים, אבל, לא תמיד יש מה לעשות עם זה. לא מדובר בחינוך לקוי שלכם. ונשאר לך רק לקוות שזה יעבור עד ספטמבר, או שהוא לא יהיה הנשכן היחידי בגן.....
 

michal@gal

Active member
מנהל
ילד נושך

גם אני עברתי תקופה של הינשכויות, ואני חושבת שזה פשוט נעים לילד, והוא ילמד עם הזמן שלך זה לא נעים, ויפסיק. העובדה שהוא נושך אותך, לא אומרת שהוא בהכרח ינשך אחרים. בתי קרן, היתה נושכת את אחותה הגדולה, אבל מעולם לא נשכה ילדים בגן, אפילו לא כשנשכו אותה.
 

יונת ש.

New member
בלי הסברים

נראה לי שבמקום להסביר ולהשתמש במלים שלא בטוח שהוא מבין או שאכפת לו מהן, עדיף פשוט להגיד ``אי!`` (אם זה באמת כואב), ולתת לו מיד משהו אחר לנשוך. ולפי הסיפור שלך על החיוך הממזרי, יכול להיות שהוא נושך פשוט בשביל להנות מההסבר שלך... :)
 
למעלה