איך מציעים לבעלי...

Elian Chole

New member
איך מציעים לבעלי...

היום רכשתי באינטרנט כמה אביזרי מין. בעלי קצת נגד העניין של אביזרים ואוננות עצמית, הוא בדעה קצת עתיקה ש"אני יעשה את העבודה ואת לא צריכה לעשות בעצמך". אני לא מסכימה עם זה, ולדעתי כל הזמן צריך להתנסות ולחדש דברים לעצמך ולבן/ בת זוגתך. ומה לעשות שהחיים הם שלפעמים אני לבד בבית, ורוצה סקס, ואין, אז עושים לבד.
איך אוכל להציע לו בצורה שלא ייעלב או יחשוב שהוא לא מספק אותי, לשחק איתי בצעצועי המין שהזמנתי?
אשמח לרעיונות, תודה רבה.
 
אביזרי מין לבעל סרבן

היי,
זאת שאלה שהייתי מפנה גם לפורום סקסולוגיה.
הסיטואציה אשר את מתארת לגבי סירוב התנסות באביזרי מין נפוצה מכיוון שני המינים - אם כי מסיבות שונות. גברים לעיתים רואים באביזרי מין סוג של איום ומבחינתם זה סוג של קו אדום.
בתור התחלה הייתי בוחרת באביזר כמו טבעת רטט. האביזר הוא קטן, לא מאיים וגם מאפשר לגבר ליהנות ממנו. הייתי ממליצה לבחור טבעת רטט חד פעמית רגילה ואם הבעל יאהב לבחור טבעת רב פעמית ולאט לאט להתחיל להכניס אביזרים נוספים בהתאם לתגובה שלו. בשלב הבא הייתי בוחרת ברוקט פוקט קטן ולא מאיים. את יכולה גם לפנק את הגבר שלך באמצעות הרטט כאשר את מקריבה אותו לאזורים האינטימיים שלו תוך כדי המשחק המקדים. הייתי נמנעת לפחות עכשיו מלהשתמש בסתר באביזרים שונים היות וזה יכול לגרום למשבר אמון קטן וסתם ויכוחים מיותרים.

בהצלחה!
 

johnny black2

New member
אחת האפשרויות

היא להעצים אותו ואז להציע לחדש לשדרג וכד' ולהציע לו או לבקש ממנו שיקנה צעצוע עבורך שתוכלו להשתמש בו שניכם... משהו שיוסיף ולא יבוא על חשבונו - הכל תלוי בדרך שבה מציגים את זה כמובן.
אפשר להתחיל עם דברים קטנים שלא יאיימו עליו - אם זאת הבעיה - למשל רוקטים או סתם ויברטור לשון למשל ואז לעבור לדברים מעניינים יותר וכמובן לשלב את מה שאת קנית לעצמך...
תהני
 
למעלה