איך ניתן להשתמש בקצבת נכות דרך חשבון הבנק כשיש הוצל"פ

איך ניתן להשתמש בקצבת נכות דרך חשבון הבנק כשיש הוצל"פ

שלום. הבנתי שההוצל"פ לא יכולה לעקל את הקצבת נכות עד 30 יום מכניסת הקצבה לחשבון שלי. לגבי מצב זה שההוצל"פ עושה עיקול על החשבון מחוץ לסכום הקיצבה, שאלותי:
1. האם אני יכול להשתמש בצ'קים? (שאולי החשבון נהיה מוגבל).
2. האם אני יכול לתת הוראות קבע?
3. האם אני יכול לעשות העברות כספים דרך האינטרנט?
4. אם אני ממנה מיופה כח (לחשבון בנק זה שבו הקיצבה), האם הוא יוכל למשוך את סכום הקיצבה מהחשבון או רק אני?
תודה.
 
ובנוסף מה פירוש פסק הדין המוזר דלהלן?

בהמשך לשאלתי הנ"ל, ראיתי פסק דין בקישור http://www.eca.what2do.co.il/הוצאה-לפועל-קצבת-נכה/ שאפילו שאי אפשר לעקל את כספי הקצבה ב30 היום אחרי שהופקדו, אבל אפשר לעקל את החשבון בנק עצמו! שזה לא עיקול כספי הקיצבה אלא עיקול משהו אחר - חשבון הבנק! וזה נשמע פלפול משפטי מוזר, שהעיקול לא על הכסף אלא על החשבון, ושכך ההוצל"פ יכולה לעקל את החשבון עם כספי הקיצבה גם בתוך 30 היום מההפקדה. האם זה נכון? אם לא - מה כן אומר פסק הדין הנ"ל? האם זה אומר שבחודשים הבאים מאז הטלת העיקול הנכה כבר לא יוכל למשוך את הכסף ב30 היום שאחרי כל הפקדה? תודה מאוד!
 
השאלה מתייחסת לקיצבת הנכות בתוך ה30 יום מההפקדה

לשם הבהרה, שאלתי הנ"ל מתייחסת רק לסכום של קיצבת הנכות ורק בתוך ה30 יום מההפקדה. וכלומר אם יש הו"ק בחשבון שבאופן נורמלי מכוסות ע"י הקיצבת נכות, האם הבנק מכבד אותם כשההו"ק יוצאת בתוך ה30 יום? וכן העברת סכום באינטרנט עד גובה הקיצבה. תודה!
 
הוצאה לפועל ודמי נכות

אל מנת שתשובתי תהיה מדויקת אנא פרט לי באם החוב בהוצאה לפועל נובע מחוב מזונות או חוב לרשות מקומית או רשות ממשלתית.
כמו כן נא לפרט מי הטיל את העיקול על קיצבת הנכות.
 
זה חוב לבנקים

תודה. יש חוב רציני לבנקים. זה עוד לא הגיע להוצל"פ, אבל אני חושש מכך וחשוב לי להערך כדי להשאיר את קיצבת הנכות שאוכל להתקיים ממנה.
 
למעלה