איך נכנסים למערכת יחסים חדשה?

איך נכנסים למערכת יחסים חדשה?

אתם כבר מעוניינים להכיר מישהו/י? איך מצליחים לתת צ'אנס ולהתקרב שוב אחרי אהבה גדולה?
 

wolfv

New member
לדעתי אין ברירה

אלא לקפוץ למים... להכיר, להעיז, לאהוב... תתחילי לאט, תפלרטטי קצת עם הבחורים בחייך (עבודה, לימודים...), תפתחי כרטיס באתר היכרויות, צאי לכמה פגישות, תשתי כמה כוסות קפה (או שוקו)... וכשתהיי מוכנה זה כבר יגיע לבד ובהפתעה גדולה. המון בהצלחה... אילן.
 

נועית10

New member
../images/Emo23.gifמקדישה לכם משהו שיסביר לכם איך

לפני שנתיים אחותי קנתה לי ספר שירים וכתבה לי את הדברים הבאים: "לצחוק זה להסתכן בלהראות טיפש, לבכות זה להסתכן בלהראות רגשן ורך. ליצור קשר עם מישהו זה להסתכן בלהיות מעורב. לחשוף את רגשותייך זה להסתכן בחשיפת עצמך. לגלות את רעיונותייך, חלומותייך ותשוקותייך בפני אנשים, זה להסתכן באבדנם. לאהוב זה להסתכן שלא יאהבו אותך בתמורה. לחיות זה להסתכן בלמות. להראות חוזק זה להסתכן בחולשה. לעשות זה להסתכן בכישלון. הסכנה הגדולה בחיים היא לא לסכן דבר. אדם שלא מסכן דבר, אינו מקבל דבר,אין לו דבר והוא אינו שום דבר. ייתכן וימנע מסבל, כאב וצער, אבל הוא אינו לבד. הוא אינו גדל, אינו חי ואינו אוהב, משום שרק אדם שנכון לסכן, מבלי לדעת את התוצאה- הוא חופשי! פעם קראתי בספר של רוחניות שלעיתים רגעים של אושר כרוכים לאחר מכן ברגעים של כאב, ברגעים של כשלון אבל אסור לפחד מזה כי גם כמה רגעים של אושר זה עדיף מאשר בכלל לא לחוות את זה וגם אם יצאתם לדייטים ולא הלך זה לא נורא, מנסים עוד וזה בדיוק כמו בראיונות עבודה שמראיון לראיון משתפשפים אז ככה בדייטים. בהתחלה מתרגשים, לא בטוחים אבל עם הזמן מבינים מה טוב לכם, מה לא טוב ובסוף מוצאים את ההוא שמתאים לכם. אז נכון שישנם אנשים שיגידו שטעיתם שהתגרשתם ויגידו שאתם שגיתם אבל אלו החיים שלכם, הרצונות שלכם ככה שמי ששופט אתכם או מבקר את המהלכים שלכם ולא מקבל את היותכם גרושים עם ילדים או בלי ילדים, לא ראוי בכלל להיות עמכם. אז לכו בראש מורם על המחשבה שזה "שאני גרוש אני לא פחות טוב מאחר, אלא אני אפילו יותר טוב ויותר מתמודד לעומת אחרים שתקועים בזוגיות שלא טובה להם".
 
שאלת מיליון הדולר... ../images/Emo130.gif

בחיי, אם הייתי יודעת את התשובה לשאלה הזו... ובכלל- אני לא יודעת אם אצלי הבעייה היא לתת את הצ'אנס כמו שאני בכלל לא יודעת אם בא לי עכשיו להיכנס למערכת יחסים. מצב הזוי, כל יום משנה את דעתי, רוצה, לא רוצה, כן, לא, לפחות אני מגוונת
 

mr_lonely

New member
ואני שואל....

איך יוצאים מהמערכת הישנה ? איך שמים חמש / עשר / עשרים שנה בצד ואומרים ללב יאללה...מתחילים מחדש... אני לא צעיר ולא גרוש צעיר ועדיין מוצא עצמי במערבולת הזו בכל פעם מחדש.
 
../images/Emo201.gifיכול להיות שבגלל שעברת פרק זמן ארוך עם

מי שהיתה אשתך קשה לך להתנתק? אולי זה גם קשור למי שיזם את הגירושין וגם לסיבות שהניעו את הזוג להתגרש, זו מערכת כ"כ מורכבת... רוצה לשתף?
 

mr_lonely

New member
את צודקת ../images/Emo45.gif

נשואים 22 שנה, ילדים בני 19, 16, 12, הגענו במשותף להחלטה להתגרש גירושין בהסכמה, ללא עורכי דין, הסכם גירושין שנכתב על ידי שנינו , רק אני והיא. בקשר טוב עד היום, לפני שבועיים חגגנו לה יחד יום הולדת, ארגנו יחד מסיבת הפתעה. אבל, אני מוכן לקשיים האלה של ההתנתקות, "מחיר הוגן" מאוד לעובדה שאין מריבות ושנאות וטינות ביננו.
 
תשמע, אין ספק שקשה לך וגם ברור למה,

אתם אולי חיים בנפרד אבל אתם חיים את החיים אחד של השנייה. ברור שאחרי פרק זמן כזה, ופרידה הדדית ומכבדת שכזו, יהיה קשה להיפרד באמת, קשה לי להעלות את כל מה שעובר לי בראש, אני אנסה לכתוב מסודר מאוחר יותר- אבל יש משהו אחד שמסתובב חזק- נראה לי (ושוב, אני מעלה פה ספקולציה) (וסליחה אם אני אפגע בעצב רגיש) שרק אם תתנתק ממנה בצורה חד משמעית תוכל להמשיך הלאה, השאלה היא כזו- אתה רוצה להמשיך הלאה? אולי בכלל טוב לך במצב הזה (וזה אגב לא משהו שלילי בכלל)- אתם לא גרים ביחד אבל אתם חיים ביחד (מכירה זוג כזה, שנפרד, אבל חי את כל חייו ביחד- אירועים משפחתיים, ערבי שבת, פשוט גרים בדירות נפרדות).
 

mr_lonely

New member
אני חושב שזה תהליך

אני רוצה שגם היא תמשיך הלאה. מגיע לה להמשיך הלאה. ואני חושב שגם אני אמשיך הלאה, זה רק ענין של תהליך. אולי אצלי ארוך יותר, אך גם זה תהליך. באשר להתנתקות זה בלתי אפשרי, כל עוד יש לנו ילדים משותפים, זה בלתי אפשרי וגם לא רצוי. תודה לתשובתך.
 
שניה לפני שאני הולכת-

כמובן שלא דיברתי על התנתקות מהילדים (אבוי לי...), התכוונתי דווקא לחגיגות יום הולדת ודומיו, אבל שוב- קטונתי, אני רק יכולה לחזק את ידיך ולאחל לך בהצלחה, ממה שנקרא כאן אתה נשמע לי כאדם רגיש ומבין, ואני בטוחה שהדרך שלך סלולה לעתיד טוב, גם אם התהליך ייקח יותר זמן משציפית או רצית
 

mr_lonely

New member
שניה לפני ארוחת ערב

תודה רבה לך ! הביטי, צריך 2 לטנגו, למזלי גם גרושתי כך. והיא תומכת ומפרגנת כמוני. תהליך ארוך יותר אבל עדיף. נוטה להסכים לדבריך. תודה רבה
 
לא קל../images/Emo10.gif

האם אשתך לשעבר המשיכה הלאה? אני חושבת שכדאי קודם לחשוב מה אתה מחפש ולהתחיל לאט. אני מניחה שהבטחון יבוא עם הזמן. פעם אמרו לי שהעולם מריע למעשים ולא לדיבורים. הם צודקים. אולי כדי להתעסק פחות בפחדים ופשוט לצאת, להכיר, להנות. לא חייבים להתחתן עם הדייט הראשון או השני או השלישי. צריך פשוט לחיות
(ברור לך שאני כותבת את הדברים לעצמי ולא לך, נכון?
)
 

mr_lonely

New member
לא, לא קל !

ואת יכולה להגיד לעצמך שאת צודקת. ועדין, זה עדיף על פני ריצות במסדרונות בתי המשפט למינהם.
 
למעלה