מדובר בוולוו S60 שנת 2015, טיפול 90,000. אז ככה: בעיר מגורי, ירושלים, יש שני מוסכים מורשים לוולוו. אחד מהם, מוסך דוידוב, עבד עלי כמה פעמים, להערכתי בסכום מצטבר כ1000-1500 ש"ח. כמובן עזבתי ועברתי למוסך השני "ארתור", עשה לי תיקון אחד ולדעתי במחיר הוגן. ביקשתי הצעות מחיר משניהם, מוסך דווידוב הגדיל לעשות, ואמר שיש להחליף החגורה ומותחן לחגורה (זה בלבד עולה מעל 3000 ש"ח), שניהם דיברו על החלפת פילטר דלק .(כ500 ש"ח), שמן גיר,שמן ברקס ועוד כל מני תופינים. במוסך ארתור הסכום היה מצטבר לכ3000 ש"ח, ובמוסך דוידוב יותר מכפול.
באתר וולוו בישראל לא מציינים מהם הטיפולים השוטפים ברכב וגם לא בחוברת הרכב.
לבסוף, אחרי בדיקה באתר אחד אנגליה ובאתר אחד בארה"ב, כל מה שאני צריך לעשות, זה החלפת שמן ופילטר שמן. רק אביא עוד פרט: חגורה ומותחן יש לבדוק ויזואלית בכל טיפול (10,000 מייל), אבל להחליף רק אחרי 150,000 מייל.
איך זה אפשרי? וולוו חברה מכובדת כפי שהבנתי. : יש איזה הגדרה של אוטו שעובד בתנאים קיצוניים. אז הכניסו את ישראל , יחד עם עירק, סעודיה אפגניסטאן ועוד.
אבל, לדעתי הצנועה, אנחנו יותר קרובים לפלורידה (לא גאוגרפית), מאשר לפקיסטאן. האם גם בחברות אחרות זה ככה? שימו לב. יש לי ניסיון במוסכים מרכזיים של פולקסווגן ויונדאי. שם זה אחרת, אמנם המחירים גבוהים, אבל אין אצלם המלצות להחלפת שמן גיר כל 45000 ק"מ, או פילטר דלק שעולה כ500 ש"ח.
באתר וולוו בישראל לא מציינים מהם הטיפולים השוטפים ברכב וגם לא בחוברת הרכב.
לבסוף, אחרי בדיקה באתר אחד אנגליה ובאתר אחד בארה"ב, כל מה שאני צריך לעשות, זה החלפת שמן ופילטר שמן. רק אביא עוד פרט: חגורה ומותחן יש לבדוק ויזואלית בכל טיפול (10,000 מייל), אבל להחליף רק אחרי 150,000 מייל.
איך זה אפשרי? וולוו חברה מכובדת כפי שהבנתי. : יש איזה הגדרה של אוטו שעובד בתנאים קיצוניים. אז הכניסו את ישראל , יחד עם עירק, סעודיה אפגניסטאן ועוד.
אבל, לדעתי הצנועה, אנחנו יותר קרובים לפלורידה (לא גאוגרפית), מאשר לפקיסטאן. האם גם בחברות אחרות זה ככה? שימו לב. יש לי ניסיון במוסכים מרכזיים של פולקסווגן ויונדאי. שם זה אחרת, אמנם המחירים גבוהים, אבל אין אצלם המלצות להחלפת שמן גיר כל 45000 ק"מ, או פילטר דלק שעולה כ500 ש"ח.
נערך לאחרונה ב: