איך עובד המיסוי בעת מכירת נכס?

  • פותח הנושא Omri1302
  • פורסם בתאריך
O

Omri1302

Guest
שלום לכולם.
קניתי נכס לפני 3 שנים בקליבלנד אוהיו ב-70,000$ בערך.
עומד למכור אותו ב-100,000$.

אני מבין שהמתווך וחברת הניהול מתחלקות על 6% מהמכירה (נכון?),
מעבר לכך איך זה עובד עם המיסוי?

אציין שיש לי חשבון ב-TransferWise שמשמש לי כחשבון בנק אמריקאי לכל דבר (מי שלא מכיר זה מעין חשבון בנק אינטרנטי)
שקיבלנו לתוכו שכירות והעברתי לישראל בקבוע, וכמו כן LLC על שמי.

מישהו יכול לספר לי פחות או יותר מה הולך לקרות או מהי הדרך האולטימטיבית בעיניו להתנהל מכאן והלאה כדי שהכסף יגיע אלי בבטחה?

עוד שאלות שיש לי:
1. עדיף לקחת רואה חשבון או פשוט לעשות העברה של הכסף לארץ ולהצהיר בעצמי? כמה זה מסובך לטעמכם?
2. האם יש הצהרות כלשהן מול ארה"ב על המכירה?
3. מה קורה מבחינת ה-LLC ? צריך לסגור את החברה כדי להעביר את הכסף לא?

כל מענה, ביקורת, המלצה, הפנייה למומחה וכו' יתקבלו בברכה!
 

ניר בבגני

Member
מנהל
הי עמרי

כל הכבוד ובשעה טובה על המכירה!
  • עלויות מכירה. 6% עמלת ברוקר סטנדרטי לאזור זה.
  • מיסוי. אני מציע לך להייועץ עם יועץ מס, ואם אתה צריך פרטים מוזמן לפנות בפרטי.
  • חן בנק והעברת כספים לישראל. יתכן ואתה בדרך להסתבכות והתעסקות בירוקרטית. מציע לך להיוועץ בנושא לפני שאתה מקבל את הכסף. שים לב להבדל בין חן בנק פרטי לחן בנק של LLC, ותקרא נושא שדובר כבר בפורום FATCA.
  • LLC. אין קשר בין סגירה של הLLC והעברת הכספים. אלה 2 דברים שונים. אם אין לך צורך בLLC תסגור. זה לא דבר שנדרש לצורך העברת הכספים.
 
למעלה