איך עולים חזרה על הסוס?

הטמטום שלך זה מולד או נרכש?

ומאיפה אתה בכלל יודע כמה אני שוקלת ואיך אני נראית, ואיך לעזאזל זה קשור?
 
ועוד דבר

בכלל מעניין אותך איך המילים שלך משפיעות על אנשים אחרים או שעושה לך טוב על הנשמה לפגוע באחרים? למה לעשות את זה? כמה רוע יש בך?
אני באה ומשתפת בכמה שקשה לי וכמה שפגעו בי, ומה שאתה מוצא נכון לעשות זה לצחוק על זה? אתה אמיתי? למה אתה בפורום הזה בכלל? להטריל?
חתיכת בן זונה אתה.
ומצדי שיעיפו אותי מהפורום הזה על זה, אבל אתה חתיכת בן זונה.
ולידיעתך, עם כל זה שהדפקט ההוא צילק לי את הנשמה, אבל עדיין יש לי מראה בבית, ולא רק שאני לא צריכה להוריד במשקל, חתיכת דפוק שכמוך, אלא שאני מסובבת ראשים על ימין ועל שמאל. והביטחון העצמי שלי שהוא רמס בכלל לא קשור למראה החיצוני שלי, אם זה מה שהסקת ברוב טמטומך ממה שכתבתי.
 
איך עולים חזרה על הסוס?

יצאתי ממערכת יחסים קצרה אבל אינטנסיבית וקלוקלת בכל כך הרבה רמות... בן הזוג רמס לי את הביטחון העצמי. אם הביטחון העצמי שלי היה כדור, אז הוא הוציא ממנו את האוויר, חתך אותו לשניים, קרע אותו לחתיכות, שרף אותן ואת האפר פיזר בים. עבר כחודש מאז שזה נגמר ואני מבינה שאני לא מצליחה לצאת מזה. אני לא מצליחה להוציא מהראש את כל מה שהוא אמר לי, אני לא מצליחה להבין איך אני נותנת עכשיו לגבר לגעת בי (קשה לי אפילו כשאמאבא/חברות נוגעים בי), אני לא מצליחה להבין איך אני נכנסת למיטה עם גבר ולא פשוט שוכבת שם כמו בול עץ מהפחד שאני עושה משהו לא בסדר. הוא שבר אותי ואני לא מבינה איך אני יוצאת מזה עכשיו.
 

Annabella1

New member
אף בנאדם אחר לא אחראי לביטחון העצמי שלך חוץ ממך

אם מישהו מעלה או מוריד לך מהביטחון ברמה כזו- אז הביטחון העצמי שלך מעולם לא היה קיים גם קודם. אז אנחנו מדברים על משהו שלא באמת קיים. מי שאנחנו זה גם הבחירות שלנו. אם בחרת להיות עם מישהו כזה, זו הבחירה שלך. הוא רק היה הכלי שבעזרתו בחרת לפגוע בעצמך. משהו שעשית לעצמך בעצמך.
את אחראית ללהיות טובה ושלמה עם עצמך. אי אפשר להפיל את האחריות למי שאנחנו ולתכונות שלנו על הסביבה. אז כדאי לעשות טיפול שורש וללכת לייעוץ להבין איפה ומתי זה התפשלק ואיך לבנות את עצמך כאדם.
 

נהורית1

New member
קודם כל אל תשימי לב ליחיאל, הוא מטורלל ברמות.

הוא שייך לסוג הגברים המגעילים שממנו כדאי לברוח ומהר.
שנית, אותו בן זוג מגעיל, כנראה ראה בך איום עליו. את יפה, לפי מה שתארת, והוא ניסה להוריד לך את הביטחון כדי לקשור אותך אליו. אני חושבת שאת צריכה פשוט למחוק אותו ואת התקופה שחיית איתו, לנסות לאט לאט לשקם את עצמך, לגרום לאנשים לתת לך מחמאות, (שמלה חדשה, לוק חדש), ולתת לעצמך קצת קרדיט. חבל שאת מבזבזת זמן ומחשבות על אדם שלו בעצמו אין ביטחון עצמי, כי הרי הוא ניסה 'להוריד' אותך לרמה של אפס. הוא בעצמו אפס, לא את! תשתדלי לא לחשוב עליו. והכי טוב, דווקא לצאת עם בן זוג שיפרגן לך, ככה בהחלט תוכלי שוב לעלות על הסוס.
בהצלחה.
 
שלום
לא יוצרים קשר חומרי קרוב בלי שיש קשר אהבה חזק. צריך לפתח חברות בהדרגה ולהכיר בעזרת הרבה דיבור רגשי ואוהב, הרבה נתינת דאגה משותפת והתעניינות. גם לי הייתה חברות ממושכת מכוערת מאד פעם ואני מצטער על זה. כדאי להתחיל מידידות ולעבור בהדרגה לחברות קרובה עם התחזקות האהבה.
 
למעלה