איך עושים את זה????

shpar

New member
איך עושים את זה????../images/Emo4.gif

הי בנות, התייעצות.... בספטמבר פיצקול יהיה בן 9 חודשים ואני רוצה לשלוח אותו למסגרת כולשהי מתאימה, בגלל שאני לא עובדת ואין לי למעשה לאן לחזור חשבתי להמשיך את הלימודים (נשארה לי בערך עוד שנה) הבעייה היא שמטפלת פעוטון זה בערך 2000 ש"ח ולימודים לסמסטר זה בערך 5000 שח וכל זה בלי הכנסה שלי בכלל. החצי השני משתכר בסדר אבל בכל זאת זה ממש מלא הוצאות? אז מה עושים מוותרים על הלימודים? עד מתי? מה החיים שלי יעצרו ככה פתאום??..
 

shpar

New member
קורסי ערב...

תאורתית יש אפשרות אבל מעשית לא, הבעל עצמאי ולא מגיע הביתה לפני 8 בערב
 
האם יש משפחתון אצלך בשכונה?

האם יש משפחתונים שנפתחו בעידוד העיריה, כי אצלנו אפשר לשאול בעיריה היכן יש בסביבה שלנו משפחתונים. אני חושבת שמשפחתון יצא לך הרבה יותר זול משאר האפשרויות.
 

משוש30

New member
הממ...אולי בשלבים?

כלומר תקחי שניים שלושה קורסים בסימסטר ככה גם לא תשלמי את כל הכסף הזה וגם לא תצטרכי לשים אותו במשפחתון לשבוע שלם אלא ליום אחד (אם תוכלי לרכז את הקורסים לאותו היום...) זה יכול לצמצם את העלויות בצורה ניכרת.
 
עוד רעיון../images/Emo16.gif (לא מצאתי סימן נורה)

אולי תנסי לברר אם יש מילגות למה שאת רוצה ללמוד? (לא קלטתי מה זה). אני קיבלתי מלגות כאלה במשך 3 מתוך ארבע ו7חצי שנות הלימוד האחרונות שלי. יש להן קריטריונים כלכליים וגם של ציונים. אפשר תמיד לברר אצל דיקן הסטודנטים ולקבל יעוץ. בהצלחה ותמיד תזכרי שאם תשקיעי בעצמך ותאהבי את עצמך - כולם יעריכו אותך יותר ויאהבו אותך יותר (לא יודעת מאיפה זה בא, אבל אם זה נכתב לי מעצמו - כנראה הוא היה צריך לצאת ממני - אז אם זה מעיק - סליחה). צביה
 

shpar

New member
תודה על הרעיונות...

אולי באמת ארכז את כל הקורסים ליום אחד בנודע למלגות אין סיכוי בעלי עצמאי ולא נראה לי שנעמוד בקריטריונים בכל אופן המון תודה
 
למעלה